Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net een bijna nieuwe Mercedes A-klasse gereden, prima auto hoor. Was een huurauto, dus de goedkoopste uitvoering zonder opties. Ziet er een beetje treurig uit in het wit, met wieldoppen. Maar goed, het rijden zelf was dik in orde, dus ik ben tevreden. Op naar de 535 nu.
Vanmiddag om 15.30 weer een sollicitatiegesprek voor een baan voor na mijn afstuderen, morgen om 11.00 een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vorige week vrijdag was. Zo kom ik natuurlijk nooit een EW'en toe
Vrijdag wel weer beschikbaar En heb me morgen ook maar beschikbaar gesteld vanaf 12.30. Moet ik wel strak in het pak vanaf die sollicitatie direct door voor EW als ik gebeld word, maar ach.
Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende: Vanmiddag om 15.30 weer een sollicitatiegesprek voor een baan voor na mijn afstuderen, morgen om 11.00 een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vorige week vrijdag was. Zo kom ik natuurlijk nooit een EW'en toe
Vrijdag wel weer beschikbaar En heb me morgen ook maar beschikbaar gesteld vanaf 12.30. Moet ik wel strak in het pak vanaf die sollicitatie direct door voor EW als ik gebeld word, maar ach.
Ik dacht vrijdag nog wel te kunnen werken maar heb nog een paar grote opdrachten met naderende deadlines en twee tentamens om te leren Gaat hem waarschijnlijk niet worden.
Krijg elke dag nog smsjes van EW dat er werk is, het is goed druk daar.
Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende: Vanmiddag om 15.30 weer een sollicitatiegesprek voor een baan voor na mijn afstuderen, morgen om 11.00 een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vorige week vrijdag was. Zo kom ik natuurlijk nooit een EW'en toe
Vrijdag wel weer beschikbaar En heb me morgen ook maar beschikbaar gesteld vanaf 12.30. Moet ik wel strak in het pak vanaf die sollicitatie direct door voor EW als ik gebeld word, maar ach.
quote:
Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende: Vanmiddag om 15.30 weer een sollicitatiegesprek voor een baan voor na mijn afstuderen, morgen om 11.00 een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vorige week vrijdag was. Zo kom ik natuurlijk nooit een EW'en toe
Vrijdag wel weer beschikbaar En heb me morgen ook maar beschikbaar gesteld vanaf 12.30. Moet ik wel strak in het pak vanaf die sollicitatie direct door voor EW als ik gebeld word, maar ach.
Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Ik heb heel de week dicht zitten vanwege tentamens. Helaas. Volgende week weer. Hoop dat het dan nog steeds zo druk is.
Ik vind de grote in Almere ook wel chill, beetje gezeur op het eerste gezicht met de rit- en afleverinstructies maar valt verder alles mee. Alleen moet ik ook eens kijken hoe dat nou zit met die andere bushalte, want via Hilversum vind ik maar onhandig eigenlijk.
Jammer alleen dat ze in Almere zitten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende: Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Dat was wel altijd grote angst van mij, dat dat zou gebeuren. Mja, ik heb skills dus het gebeurde niet
Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende: Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Nu gaat Joppie je hard pesten man, sterkte. Als je dat gewoon netjes aangeeft is er verder geen probleem. Wellicht een schadeformulier invullen…
Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende: Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Ik was blij dat er iemand van A buiten stond die me vertelde dat de Renault Master niet in de vakken hoefde t was aardig vol daar!
Hm, je bent wel vrij oud voor de studentenfuncties, hoop voor je dat dat geen belemmering is!
Stokoud, maar dat weerhoudt me er niet van het toch te proberen.
quote:
Op woensdag 8 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende: Vanmiddag om 15.30 weer een sollicitatiegesprek voor een baan voor na mijn afstuderen, morgen om 11.00 een tweede gesprek bij dat bedrijf waar ik vorige week vrijdag was. Zo kom ik natuurlijk nooit een EW'en toe
Vrijdag wel weer beschikbaar En heb me morgen ook maar beschikbaar gesteld vanaf 12.30. Moet ik wel strak in het pak vanaf die sollicitatie direct door voor EW als ik gebeld word, maar ach.
Toi toi toi! En in pak EW'en is niet erg toch? Hoogstens een kreukeltje meer in je pantalon.
Het gaat zowel vanmiddag als morgen om een gesprek bij een financieel detacheringsbedrijf. Die van vanmiddag zendt boekhouders uit aan klanten, die van morgen is meer gericht op consultancy (maar detacheert ook mensen bij klanten als daar bijvoorbeeld iemand weg is met zwangerschapsverlof oid).
Bij die van morgen is het het eerste jaar iemand vervangen op hun eigen administratieafdeling en van daaruit opleidingen volgen/verder groeien om op termijn als consultant ingezet te worden. Die van vanmiddag lijkt wat meer op een uitzendbureau, maar wel met wat meer vastigheden dan een normaal uitzendbureau.
Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende: Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Een keer met een Megane station bijna, of misschien heb ik 'm licht geraakt. Dacht eigenlijk dat ik nog wel wat ruimte had, maar toen ik uitstapte zag ik dat er max. 10 cm tussen het (scheve) paaltje en de auto zat. Ik heb geen schade gezien, niemand van A stond buiten, dus heb de auto snel een stukje naar voren gezet. Het paaltje stond al scheef, dat weet ik zeker. Weet nou niet echt of ik 'm toch nog heb aangetikt, maar ik hoorde en voelde niets. Geluk gehad, maar vanaf nu kijk ik wel extra goed uit. Die vakken daar zijn gewoon veel te klein, de meeste auto's steken met de voorkant nog uit. Ook handig dat die paaltjes zo laag zijn dat je ze niet ziet door de achterruit.
En ik EW altijd in chino met overhemd trouwens Pantalon komt alleen tevoorschijn als ik naar Raamsdonkveer moet (daar staat het zo expliciet in de ritinfo dat ik daar geen risico neem) en als ik een dikke bak moeten rijden van LM naar de klant.
Op woensdag 8 januari 2014 12:34 schreef Schaafkaas het volgende: Ik hike altijd in pantalon, maar ik zal binnenkort maar eens een chino kopen. Pantalon is altijd zo koud.
Ik doe altijd een thermobroek onder m'n pantalon, niks te klagen
Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende: Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden. Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Welke paaltjes heb je het over, die buiten staan bij de parkeervakken?
Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef zazzel het volgende: Really? Wees eens verstandig, en hou op met het vervuilen van dit topic met alle discussies omtrent jouw gelijkhebberigheid. Amen
Ik barst van het huiswerk. Morgen analyse inleveren en ik moet nog 2 opgaven maken.
9 van de 10 mensen van mijn afdeling zijn volgens mij al naar huis.. De 2 collega's bij mij op et kantoor sowieso al. (De 1 was om 12 uur weggegaan, de ander kwam om 12 uur. )
Mwa, het kaartje vertekend wel een beetje. Zo lijkt het net alsof ze dag en nacht alle snelwegen staan te bewaken. Toch kom ik maar weinig mobiele controles tegen, terwijl op veel verschillende snelwegen rij.
Mwa, het kaartje vertekend wel een beetje. Zo lijkt het net alsof ze dag en nacht alle snelwegen staan te bewaken. Toch kom ik maar weinig mobiele controles tegen, terwijl op veel verschillende snelwegen rij.
Blauw zal een keer in de week zijn, misschien nog minder. Dus jouw waarneming zegt weinig, of je moet alle dagen op de weg zitten
Flitsmeister heeft het vaker goed dan fout naar mijn ervaring, dus zou best eens kunnen kloppen. Je hebt er alleen zo weinig aan.
Blauw zal een keer in de week zijn, misschien nog minder. Dus jouw waarneming zegt weinig, of je moet alle dagen op de weg zitten
Flitsmeister heeft het vaker goed dan fout naar mijn ervaring, dus zou best eens kunnen kloppen. Je hebt er alleen zo weinig aan.
Oooh, het klopt wel wat dat kaartje zeg! Alleen het wordt verkeerd overgebracht imo. Dit zijn de populairste plekken om te flitsen. Tja, als ik het kaartje snel bekijk lijkt heel nederland populair om te flitsen. Er had wat meer onderscheid gemogen in de blauwe stukken.
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Panthera. het volgende: Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole.
Dit dus.
Maandag reed ik op de A2 ri Amsterdam, eerst een trajectcontrole over een lengte van 15,4 km en vervolgens 1km verderop een mobiele controle. Gelukkig had ik flitsmeister aanstaan
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
A2 staat dan ook bovenaan in het lijstje
Top 10 met de meeste flitser Hieronder staat de top 10 met de meeste meldingen, dit geeft dus aan op welke weg er het meest geflitst wordt. 1. A2 (2724 meldingen) 2. A12 (1953 meldingen) 3. A1 (1853 meldingen) 4. A28 (1778 meldingen) 5. A27 (1135 meldingen) 6. A4 (1009 meldingen) 7. A7 (977 meldingen) 8. A16 (948 meldingen) 9. A50 (679 meldingen) 10. A6 (676 meldingen)
Gadverdamme. Morgen huiswerk inleveren, glad vergeten, en net te horen gekregen dat we volgende week twee verslagen moeten inleveren waarvan we de feedback op het eerste deel nog niet eens terug hebben. Daar gaat m'n beschikbaarheid voor vrijdag, maandag EN dinsdag.
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
In Den Bosch waar ik woon is de A2 ook een stukje 100 waar hij door Vught gaat. Ook een echte hotspot net achter de brug want daarvoor en erna is ie 130. Dat ze mij daar nog nooit gepakt hebben mag een godswonder zijn want ik ga daar 3 keer per week met 180 langs op de motor.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
O ja sorry. Bedankt lieve overheid voor het beschermen van mij tegen de meest verschrikkelijke en dodelijke ongelukken die er zouden gebeuren als er iemand op een vijf baans weg 105 zou rijden. Wat moeten we zonder je
Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef S-RS het volgende: Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Iphone Sorry, kon het niet laten. wel vaag dat die accu zo snel stuk gaat.
Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef S-RS het volgende: Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Ik doe gewoon meer dan 24u op 1 acculading met mn S4. Bazentoestel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef S-RS het volgende: Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Het lijkt er op dat een app blijft hangen die constant je locatie opvraagt oid. Moet je eens bij locatievoorzieningen kijken of er een blauw pijltje bij een app staat die je niet gebruikt. Het wil ook nog wel eens aan push-voorzieningen (e-mail) liggen die maar blijven binnenhalen.
Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef S-RS het volgende: Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Pff klote.. Zit binnen een jaar ook al aan m'n 5e toestel. Deze houdt het tot nu toe nog aardig uit. Mijn vorige had ook wel eens gedoe met de accu, maar dat was heel raar. Dan was er nog 45% lading ofzo en dan echt een kwartier later was hij dood... Kon hem 10 min later dan wel weer aan krijgen. Dit gebeurde vaak wanneer ik Navigon/Spotify/Flitstmeister tegelijk aanhad staan. Overigens toen een nieuwe gekregen door het falen van m'n wifi functie.
Naast de slechte kwaliteit van de iPhone 5, zou ik toch wel weer een nieuwe kiezen als m'n abonnement afgelopen is.
@Iphone Locatievoorziening is het helaas niet, daar let ik altijd op, en sluit zelf ook altijd alles af Het lijkt erop dat het wederom is gekomen door de USB in de auto(onze eigen 508). Maar er zijn plenty andere 508 rijders die daar dagelijks hun iphone aanhangen er daarbij gaat er niets mis, het is er immers ook voor gemaakt. Andere telefoons doen het ook gewoon goed aan de USB in onze auto, dus de fout lijkt ook niet in de auto te zitten.
Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Drilboor het volgende: Bij de digitale ritbonnen van EW, moet je dan de uren afronden of gewoon precies noteren?
Ik heb me net toch zo'n telemarketeer keihard neergeknuppeld door de telefoon. Ben echt zo blij dat ik niet dat soort werk doe. Gozer belde precies op het goede moment, even m'n frustraties op hem afgereageerd.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Fiorano het volgende: Ik heb me net toch zo'n telemarketeer keihard neergeknuppeld door de telefoon. Ben echt zo blij dat ik niet dat soort werk doe. Gozer belde precies op het goede moment, even m'n frustraties op hem afgereageerd.
Details?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Drilboor het volgende: Bij de digitale ritbonnen van EW, moet je dan de uren afronden of gewoon precies noteren?
Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Fiorano het volgende: Ik heb me net toch zo'n telemarketeer keihard neergeknuppeld door de telefoon. Ben echt zo blij dat ik niet dat soort werk doe. Gozer belde precies op het goede moment, even m'n frustraties op hem afgereageerd.
In discussie gaan met die gasten is ook leuk, en dan op het laatste moment zeggen dat je niet geïnteresseerd bent.
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto". Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto". Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.
Had ik gewoon even zin in.
[..]
Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
AD belt mij ook steeds maar weer ook al heb ik aangegeven dat ze me uit hun systeem moeten halen. Nu al een paar maanden stil nadat ik met een aangifte heb gedreigd
Moet voor m'n stage ook wel eens bellen, maar dat is B2B dus dat is redelijk easy. En die lui zijn toch al geïnteresseerd in "onze" diensten, dus meestal is het alleen nog even de bevestiging lospeuteren dat ze daadwerkelijk gaan kopen. Beetje jammer dat er geen conversie bonus bij een stagiair is Anders was die schrale vergoeding, toch nog leuk geworden.
Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef zazzel het volgende: Moet voor m'n stage ook wel eens bellen, maar dat is B2B dus dat is redelijk easy. En die lui zijn toch al geïnteresseerd in "onze" diensten, dus meestal is het alleen nog even de bevestiging lospeuteren dat ze daadwerkelijk gaan kopen. Beetje jammer dat er geen conversie bonus bij een stagiair is Anders was die schrale vergoeding, toch nog leuk geworden.
Ik bel nu voor m'n stage ook "koud" naar klanten, dat ga ik dus echt nooit als vast werk doen. Denk dat 90% geen intresse heeft. 9% wel maar geen geld en 1% daadwerkelijk iets zou kunnen kopen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik hoefde op mijn stage alleen maar te bellen naar debiteuren die nog niet betaald hadden
Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00
Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00
Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00
Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
Dat je daar ook maar met twee woorden over durft te klagen! Ik zit straks 99% gegarandeerd opgescheept met een CV dat er wel mee door kan, maar met werkgevers die de toegevoegde waarde van een extra kracht niet kunnen or mogen zien. Zo wordt ik haast gedwongen om te gaan freelancen en zelf maar aan m'n klanten te komen!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00
Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
Altijd blijven dromen haha! Zijn het functies incl leasel dan?
Zo vandaag eerste werkdag gehad, ging opzich best lekker de eerste rit, van Breda naar Nieuwegein, daarna door naar zwolle om Alhambra te halen. Maar tering wat was die smerig van binnen en buiten, toen ik de sleutels ging halen werd al verteld dat die sinds afhalen niet meer was schoongemaakt. Ook kreeg ik een melding dat de banden niet genoeg bandspanning hadden, ben dus onderweg maar bij een tankstation gestopt en gemeten, maar bleek toch goed te zijn.
En geen Amoebatje gemaakt vandaag dus dat zit goed.
Dat je daar ook maar met twee woorden over durft te klagen! Ik zit straks 99% gegarandeerd opgescheept met een CV dat er wel mee door kan, maar met werkgevers die de toegevoegde waarde van een extra kracht niet kunnen or mogen zien. Zo wordt ik haast gedwongen om te gaan freelancen en zelf maar aan m'n klanten te komen!
Dat dacht ik van mijn cv ook, maar blijkbaar valt dat best wel mee
Mijn werkervaring wat van toepassing is op mijn studie is alleen mijn stage (en verder EW, flexwerk via ASA, bij een bedrijf dossiers sorteren en vakantiebaantjes), ik heb nooit vrijwillergswerk gedaan of in commissies gezeten oid....
quote:
Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende: EW heeft zeker nog een hoop ruimte over in hun SMS abonnement... Wordt de laatste tijd echt plat gesmst, veel meer dan voorheen.
[..]
Altijd blijven dromen haha! Zijn het functies incl leasel dan?
Eentje iig wel, eentje weet ik niet zeker en twee niet.
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto". Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.
Had ik gewoon even zin in.
[..]
Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
Tip: Bel-me-niet register. Dan geef je echt aan dat je er niet van gediend bent, anders kunnen ze 't niet weten. Nummer uit 't systeem halen zal in veel gevallen niet gebeuren... of hij komt later weer terug.
AD belt mij ook steeds maar weer ook al heb ik aangegeven dat ze me uit hun systeem moeten halen. Nu al een paar maanden stil nadat ik met een aangifte heb gedreigd
Ze mogen je gewoon bellen hoor, aangifte zal wat dat betreft niet schelen. Mensen zien het vaak als heel storend maar reclame in een abri of op TV ervaar je niet als even storend, terwijl het op TV ook echt wel 'in de weg' zit. Tis net hoe je 't ervaart
Zeg ik overigens niet mee dat ik het relaxed vind als ze bellen... en koud bellen is kutwerk.
quote:
Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende: EW heeft zeker nog een hoop ruimte over in hun SMS abonnement... Wordt de laatste tijd echt plat gesmst, veel meer dan voorheen.
Ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar ook veel aanmeldingen krijgen. Misschien dat 't binnenkort wat afneemt door nieuwe sollicitatieronde?
Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef PogoSticK het volgende: Ze mogen je gewoon bellen hoor, aangifte zal wat dat betreft niet schelen. Mensen zien het vaak als heel storend maar reclame in een abri of op TV ervaar je niet als even storend, terwijl het op TV ook echt wel 'in de weg' zit. Tis net hoe je 't ervaart
Zeg ik overigens niet mee dat ik het relaxed vind als ze bellen... en koud bellen is kutwerk.
Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef PogoSticK het volgende: Lease is wel chill maar je wordt er wel lui van, is ook een risico . Dingen die ik nu lopend of met de fiets doe gingen voorheen met de auto
[..]
Tip: Bel-me-niet register. Dan geef je echt aan dat je er niet van gediend bent, anders kunnen ze 't niet weten. Nummer uit 't systeem halen zal in veel gevallen niet gebeuren... of hij komt later weer terug.
[..]
Ze mogen je gewoon bellen hoor, aangifte zal wat dat betreft niet schelen. Mensen zien het vaak als heel storend maar reclame in een abri of op TV ervaar je niet als even storend, terwijl het op TV ook echt wel 'in de weg' zit. Tis net hoe je 't ervaart
Zeg ik overigens niet mee dat ik het relaxed vind als ze bellen... en koud bellen is kutwerk.
[..]
Ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar ook veel aanmeldingen krijgen. Misschien dat 't binnenkort wat afneemt door nieuwe sollicitatieronde?
Dat is wel een goede ja, thuis nummer heb ik daar wel ingezet. Verschil tussen nu abri' s vind ik dat ik niet "gestoord" word met hetgeen ik bezig ben.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
In Den Bosch waar ik woon is de A2 ook een stukje 100 waar hij door Vught gaat. Ook een echte hotspot net achter de brug want daarvoor en erna is ie 130. Dat ze mij daar nog nooit gepakt hebben mag een godswonder zijn want ik ga daar 3 keer per week met 180 langs op de motor.
Ja mijn vader doet dat ook. Als je van de A67 komt en afslag Deurne neemt staat er ook een flitskast van voren. De gemeente heeft al veel foto's van hem.
Dat is wel een goede ja, thuis nummer heb ik daar wel ingezet. Verschil tussen nu abri' s vind ik dat ik niet "gestoord" word met hetgeen ik bezig ben.
Mja klopt, abri's had ik eigenlijk ook wel weg kunnen laten... daarom had ik tv-reclame toegevoegd.
Amoeba, je laat je veel te makkelijk op de kast jagen, daar maakt men (hier) een beetje misbruik van. Negeer hier en daar eens wat en je zult zien dat mensen er vanzelf mee stoppen
Mja klopt, abri's had ik eigenlijk ook wel weg kunnen laten... daarom had ik tv-reclame toegevoegd.
[..]
true, en als het werkt alleen maar handig.
[..]
Tja, hij hapt wel weer... keep fueling the fire!
Amoeba, je laat je veel te makkelijk op de kast jagen, daar maakt men (hier) een beetje misbruik van. Negeer hier en daar eens wat en je zult zien dat mensen er vanzelf mee stoppen
Precies. hens mijn zucht.. Hij is gewoon te makkelijk op de kast te jagen.
Kunnen we nou allemaal eens ophouden met dat gezeik Ik heb het even nagekeken, en post zo'n vier jaar mee in dit topic. Ik kan me niet herinneren dat er ooit van deze onzin is voorgekomen, dus als we het nou achter ons laten en gewoon vrolijk verder gaan. En ja, dat geldt voor iedereen, ook voor mezelf.
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto". Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.
Had ik gewoon even zin in.
[..]
Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
Nice! Ik wil ik dit ook altijd doen maar dan komt dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt: ach die knul (of chick) aan de andere kant doet dat ook maar om geld te verdienen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Wat boeit het man, jullie houden toch niet op. Om Joppie zijn DM even te herhalen, hij wil iedere mogelijkheid aangrijpen. Waarom denk je dat hij zo desperate de TS wilde zijn?
Bij mij duurde het 2 weken ofzo, alleen het moment dat je dan eindelijk denkt te kunnen werken.. Moet je nog wachten tot ze je VOG aanvraag goedgekeurd hebben. Tevens duurde het een week voordat ik bij de gemeente Breda terecht kon om m'n vag überhaupt aan te vragen. Ambtenaren
Ja mijn vader doet dat ook. Als je van de A67 komt en afslag Deurne neemt staat er ook een flitskast van voren. De gemeente heeft al veel foto's van hem.
Op woensdag 8 januari 2014 21:15 schreef zazzel het volgende: Bij mij duurde het 2 weken ofzo, alleen het moment dat je dan eindelijk denkt te kunnen werken.. Moet je nog wachten tot ze je VOG aanvraag goedgekeurd hebben. Tevens duurde het een week voordat ik bij de gemeente Breda terecht kon om m'n vag überhaupt aan te vragen. Ambtenaren
Je kan al werken zonder de VOG aangevraagd te hebben toch?
Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef joppie_saus het volgende: Ik had nog een VOG liggen van mijn stage. Hoewel die niet helemaal precies volgens de eisen was hebben ze die toch geaccepteerd.
Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende: Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Richting Dordrecht weet ik niet precies hoe het zit, maar ik denk dat je dan ook daar kan instappen. Richting Utrecht kan je daar sowieso gewoon instappen ja.
Moet richting Dordrecht inderdaad, 9292 klopte bij mij vandaag nog niet helemaal, toen ik Amsterdam was, andere tijden en andere lijnen gaf die nog door.
Een tijdje geleden is die bus mij dus voorbij gereden. Heb toen een klacht aangemaakt bij Arriva en zij zeiden dat deze daar wel moet stoppen en hebben de chauffeur er op aangesproken. Dus je kan het in principe gewoon doen, maar wat ik dan wel zou doen is de afrit van de snelweg in de gaten houden en zodra de bus daar aankomt de aandacht van de chauffeur proberen te trekken want het is een vage bushalte qua plaatsing.
Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef Viezze het volgende: Een tijdje geleden is die bus mij dus voorbij gereden. Heb toen een klacht aangemaakt bij Arriva en zij zeiden dat deze daar wel moet stoppen en hebben de chauffeur er op aangesproken. Dus je kan het in principe gewoon doen, maar wat ik dan wel zou doen is de afrit van de snelweg in de gaten houden en zodra de bus daar aankomt de aandacht van de chauffeur proberen te trekken want het is een vage bushalte qua plaatsing.
Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende: Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Ik moet daar morgen ook zijn zie ik is dat zo'n gedoe dan?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord. Ik wacht het wel af. Kan nog even teren op m'n laatste loon van de supermarkt, en zo hier en daar wat bijbeunen. Woon toch thuis dus zoveel geef ik in de maand niet uit. Intussen dit topic maar aan het bijhouden, alle info die ik mee kan pikken is meegenomen.
Verder vind ik het dan wel weer jammer dat op het hoofdkantoor de posters op de ramen hangen 'Solliciteer als privéchauffeur/hiker' als de mensen die solliciteren dan maanden moeten wachten. Ze zullen er waarschijnlijk wel standaard hangen, maar het viel me vandaag bijzonder op(bus komt er dagelijks langs).
Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord. Ik wacht het wel af. Kan nog even teren op m'n laatste loon van de supermarkt, en zo hier en daar wat bijbeunen. Woon toch thuis dus zoveel geef ik in de maand niet uit. Intussen dit topic maar aan het bijhouden, alle info die ik mee kan pikken is meegenomen.
Verder vind ik het dan wel weer jammer dat op het hoofdkantoor de posters op de ramen hangen 'Solliciteer als privéchauffeur/hiker' als de mensen die solliciteren dan maanden moeten wachten. Ze zullen er waarschijnlijk wel standaard hangen, maar het viel me vandaag bijzonder op(bus komt er dagelijks langs).
Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?
Zeker gedaan, die reageerden dan wel weer snel:
quote:
Naar aanleiding van je sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij je het volgende mededelen. Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van de gegevens op het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken. Helaas moeten wij je mededelen dat de keuze niet op jou is gevallen, omdat we in jouw woonplaats geen beschikbare werkzaamheden hebben.
Graag willen wij je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en wensen wij je succes met een eventuele volgende sollicitatie.
Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef PogoSticK het volgende: Als ik gescreend word door de AIVD kom ik er niet door, iets met een administratieve fout en volgens hen een openstaande dagvaarding......
Ik ben nooit gedagvaard en inmiddels is de bekeuring (71 km/u overschrijding) verjaard dus daar mogen ze niks meer mee.
VOG zal wel kunnen, heb geen strafblad oid
71?! Wat, hoe en waar?
Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.
71 te hard, is dat een verkeersmisdrijf? Mocht je ervoor veroordeeld zijn zou dat een strafblad opleveren denk ik.
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende: Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Ik las eerst "gepakt met een 107 te hard binnen de bebouwde kom"
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende: Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef Hojdhopper het volgende: Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de parkeerplaats bij de A27 P&R? Moet je nu echt helemaal omlopen?
Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.
Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.
Hm oké. Haha ja het topic gaat zo snel, ik lees nu nog maar sporadisch mee dus mis wel eens wat. Maar goed om te weten, thanks!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende: Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
Ja, ik En ik was er ook wel blij mee, die oude van mij bestaat uit 2 helfte. deze ziet er iig een stuk steviger uit.
Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende: Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zo'n nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact dezelfde map, of is het een steviger model?
't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari aan weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zon nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact de map, of is het een steviger model?
Ik zag gister een hiker lopen met zo'n nieuwe map, die zijn stukken steviger dan die kartonnen dingen die wij kregen.
Net een spoedje van Waalwijk naar Deventer af moeten slaan, ik stond niet op beschikbaarheid, maar het vak wat ik nu heb is het enige verplichtige vak, nou ja verplicht je krijgt gratis punten bij je tentamen bij 90% aanwezigheid.
Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Drilboor het volgende: Net een spoedje van Waalwijk naar Deventer af moeten slaan, ik stond niet op beschikbaarheid, maar het vak wat ik nu heb is het enige verplichtige vak, nou ja verplicht je krijgt gratis punten bij je tentamen bij 90% aanwezigheid.
Maar zeker nu die Hanzelijn er ligt zal het merendeel via Almere Centrum gaan gok ik zo.
Ik ging ook altijd via Hilversum, maar die Hanzelijn biedt wel uitkomst. Minder bussen en sneller thuis, al is dat laatste natuurlijk wel weer jammer voor de uurtjes
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Er zullen ongetwijfeld wel een aantal degelijke studies tussen zitten, maar inderdaad, het valt me bij meer HBO studies op dat het niveau vaak schrijnend is. Niet zo gek dat de laatste jaren zoveel HBO studies in opspraak zijn gekomen. Maar punten krijgen dat je aanwezig bent vind ik een aardige indicator voor de kwaliteit van het HBO onderwijs...Omgekeerde wereld.
Oh ja kijk, ik weet weer wat Meerkerk was zit nu ff te beren bij de Mac daar.
Vreselijke locatie. Grafeind omlopen door de polder en dan met zo'n zielig busje over die dijk weet er niemand een snellere manier? Ik loop steeds om via de Mac daar inderdaad, daar links en dan kom je op die dijk.
[ Bericht 13% gewijzigd door BlackLining op 09-01-2014 14:44:53 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vreselijke locatie. Grafeind omlopen door de polder en dan met zo'n zielig busje over die dijk weet er niemand een snellere manier? Ik loop steeds om via de Mac daar inderdaad, daar links en dan kom je op die dijk.
Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Jij doet toch ook BE? Niet zeuren dan, ik heb 6.5 jaar geleden mijn VWO-diploma gehaald en nu op mijn 24e eens een keer klaar met hbo-BE en ik word aan alle kanten uitgenodigd Verder ook geen enkele financiële ervaring buiten mijn meewerkstage, geen bestuursjaren, commissiejaren of zulk soort dingen gedaan.
Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.
Oh die oprit waar je niet kunt komen vanwege dat kut slootje?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Pff, wat een onduidelijke ritgegevens. Moet morgen Alblasserdam - Meerkerk (die langs de A27), dan Meerkerk (hetzelfde bedrijf) - Alkmaar en weer retour.
Er staat in 1 ritdocument 2 ritten verwerkt voor het bedrijf in Meerkerk, hierbij staan ook 2 kentekens, allebei nieuwe Golfjes (0-T**-00 en 0-S**-00). Er staat bij Alkmaar "Vanaf dit adres een andere auto mee retour nemen".
Wordt er dan bedoeld dat ik de auto met het eerstgenoemde kenteken mee moet nemen voor Meerkerk - Alkmaar en het andere kenteken mee terug moet nemen voor Alkmaar - Meerkerk? Of moet ik 1 van de 2 genoemde kentekens meenemen uit Meerkerk naar Alkmaar en krijg ik daar een, nu nog onbekende, auto mee terug?
Edit: nog een ander vraagje: Ik krijg als het goed is een contract en een antwoord envelop mee bij het ophalen van een auto in Meerkerk. Als ik deze z.s.m. opstuur hoef ik geen transportformulier in te vullen, heeft iemand hier ervaring mee?
Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Kiprollade het volgende: Pff, wat een onduidelijke ritgegevens. Moet morgen Alblasserdam - Meerkerk (die langs de A27), dan Meerkerk (hetzelfde bedrijf) - Alkmaar en weer retour.
Er staat in 1 ritdocument 2 ritten verwerkt voor het bedrijf in Meerkerk, hierbij staan ook 2 kentekens, allebei nieuwe Golfjes (0-T**-00 en 0-S**-00). Er staat bij Alkmaar "Vanaf dit adres een andere auto mee retour nemen".
Wordt er dan bedoeld dat ik de auto met het eerstgenoemde kenteken mee moet nemen voor Meerkerk - Alkmaar en het andere kenteken mee terug moet nemen voor Alkmaar - Meerkerk? Of moet ik 1 van de 2 genoemde kentekens meenemen uit Meerkerk naar Alkmaar en krijg ik daar een, nu nog onbekende, auto mee terug?
Dat snap ik, staat alleen niet bij dat ik een specifieke auto moet ophalen terwijl er wel 2 kentekens van dezelfde soort auto genoemd staan. Weet dus niet of ik 1 van die 2 naar Alkmaar moet brengen of dat ik de 1 naar Alkmaar breng en de ander daar ophaal.
Heb het trouwens ook in losse ritten wel eens, dat er een kenteken genoemd staat, maar geen type auto.
Oké, dan is dat iig helder. Weet je toevallig ook hoe dat zit met dat contract en antwoord envelop dat ik mee krijg i.p.v. het invullen van transportform.?
Oké, dan is dat iig helder. Weet je toevallig ook hoe dat zit met dat contract en antwoord envelop dat ik mee krijg i.p.v. het invullen van transportform.?
Ja, gewoon geen transportformulier meenemen Je krijgt van hun een contract mee waar alle gegevens van de auto opstaan, die laat je bij het afleveren tekenen door de klant, stop je in die antwoordenvelop en die doe je op de post.
En als je daar toch weer terug komt zou ik het gewoon persoonlijk afgeven. Ik moest een keer na een rit voor hun naar de feestlocatie, toen ben ik bij hun even naar binnen gelopen om dat contract weer af te geven.
Ja, gewoon geen transportformulier meenemen Je krijgt van hun een contract mee waar alle gegevens van de auto opstaan, die laat je bij het afleveren tekenen door de klant, stop je in die antwoordenvelop en die doe je op de post.
En als je daar toch weer terug komt zou ik het gewoon persoonlijk afgeven. Ik moest een keer na een rit voor hun naar de feestlocatie, toen ben ik bij hun even naar binnen gelopen om dat contract weer af te geven.
Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha. Zie nu dat de terugreis minder leuk is, 19 minuten lopen naar een bushalte die (volgens de ritgegevens) alleen stopt om mensen uit te laten stappen. Anders moet ik naar het postkantoor 500km verderop...
Ik ben ooit een keer - omdat ik toch tijd zat had, geen zin had om helemaal naar Postkantoor te lopen (je kon toen nog door dat weiland) en omdat ik niet wist of ik kon instappen richting Dordrecht - gewoon meegegaan naar de Lekbrug en daar omgekeerd naar Dordrecht
Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.
Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha. Zie nu dat de terugreis minder leuk is, 19 minuten lopen naar een bushalte die (volgens de ritgegevens) alleen stopt om mensen uit te laten stappen. Anders moet ik naar het postkantoor 500km verderop...
Die bus zou daar gewoon moeten stoppen, iemand vroeg dat gisteren ook al. Of je het er op gokt is jouw keuze...
Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.
Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopen
Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken, dan lukt het vast wel.
Vervelende aan die halte is wel dat de bus richting Utrecht net een paar minuten eerder komt, dus als hij niet stopt heb je een probleem. Ik ben toch teruggelopen naar Blommendaal, wat een kuteind
Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopen
Maar je bent dus wel herkenbaar en daar krijg je soms een lift door
En ik neem toch altijd alleen een klembord met de formulieren mee, dus daar is die tas qua afmetingen prima voor. Flesje drinken en m'n brood past er ook nog wel bij.
Vervelende aan die halte is wel dat de bus richting Utrecht net een paar minuten eerder komt, dus als hij niet stopt heb je een probleem. Ik ben toch teruggelopen naar Blommendaal, wat een kuteind
Zitten er als je die weg langs de Mac en dat benzinestation uitloopt geen haltes? Bazeldijk ofzo?
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit.
Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende: Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit.
Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende: Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit.
Ghe Ghe inderdaad ja. Zorgde zelf altijd wel dat ik een nette zwarte schoudertats mee had of een zwarte Dakine.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb sinds kort een nieuwe rugtas (zwarte) die ik nu ook voor werk draag. Daarvoor steeds de EW-tas gebruikt omdat mijn vorige schooltas nogal versleten was, had die al sinds 2 vwo Ben wel blij met die nieuwe rugtas, heb echt een hekel aan schoudertassen namelijk. Onhandige en oncomfortabele rotdingen imo.
Vandaag ook in Meerkerk op de feestlocatie geweest, in een witte Mondeo (weet niet of iemand me heeft gezien ). Is wel een van de minst fijne locaties waar ik tot nu toe ben geweest. Chagrijnen daaro
Ik gebruik gewoon een middelmaat laptop tas. Ideaal voor het klembord met de formulieren, een pen, 12v lader, USB oplaadsnoer van mn iPhone & tablet + tablet zelf, USB stick met muziek, drinken, eten, tandenborstel, kussen, handdoek, dekbed, pyjama, schoon ondergoed.
Morgen om 9.00 een sollicitatiegesprek en daarna Rotterdam - Meerkerk (niet langs de snelweg) in een Volvo V50 (1.6D ) en Weert - Vianen in een Aygo ( )
Direct door vanaf die sollicitatie, dus strak in pak
Wat een kutdag zeg goed voor de uren maar man man man..
Had me al verslapen vanmorgen, dus haasten naar de trein, van station naar locatie 3km lopen een daar de locatie niet kunnen vinden. Gasten gebeld kwamen me dan wel ophalen. Duurde ff want hij wist niet waar ik stond. Uiteindelijk wel relaxt volk, even bakje koffie gekregen nog en dan op weg. Veel te laat natuurlijk dus het gas erop. Bedacht ik me dat ik het formulier voor de volgende klant niet bij me had, even de stad in gereden langs de copyshop. Werkte die printer niet. Was alweer erg krap, en geen contant voor parkeerautomaat dus lekker stressen. Uiteindelijk na veel gedoe dat formulier geprint, snel doorgereden. Na veel rondjes het afleverpunt gevonden, moest ik nog gaan tanken. Staat er daar op dat terrein zo'n ellendig Q8 pompje wat kapot was. Serieus 10 minuten staan tanken voor 30 liter. Tot overmaat van ramp sloeg het pistool niet af waardoor alles uit de wagen spoot toen hij vol zat. Gevolg, helemaal onder de Diesel leren schoenen, nette broek, suède jas, helemaal onder
Vanaf locatie de bus gemist en heerlijk zeiknat geregend. En de locatie erna was dus Meerkerk Werk handig. Je kunt net bij aankomst bij de Mac een lunch meepakken en als je eindelijk dat kuteind terug gelopen hebt nog net aanschuiven voor het late diner.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen.
Hehe, kutdag voor jou dus Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht. Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4
Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef Shefkee het volgende: Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen.
Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel
Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Solidberg het volgende: Hehe, kutdag voor jou dus Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht. Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4
Ik had laatst nog een Passat met zo'n 1.4 122pk (en DSG). Ik vond het niet eens zo vervelend, was vlot genoeg wat mij betreft. Net als de 1.2TSI met 105pk in de Golf Bluemotion, die vond ik ook wel goed genoeg. Stuk beter dan die 3-cilinders die ze in de Polo Bluemotion proppen.
Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel
Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Hoezo, jij ziet er toch ook niet verkeerd uit oid?
Overigens echt een prachtig meisje gezien vandaag bij de fitness. Die kont...
Ik ben ooit ook nog een beauty tegengekomen in Waalwijk, maar dat was niet bij de tegenwoordig 'bekende', maar uit m'n hoofd bij een Renault-dealer. Daar heb ik er helaas nog niet meer van gezien
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Laatst echt een EW trol tegen gekomen. Een heuse ginger met puisten, waar ook wel minstens 15kg vanaf mocht. Tot overmaat van ramp moest ze naar het zelfde adres als ik. Dus nog dik 1,5 uur mee in de trein gezeten ook. Ach beter dan alleen..
Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef zazzel het volgende: Laatst echt een EW trol tegen gekomen. Een heuse ginger met puisten, waar ook wel minstens 15kg vanaf mocht. Tot overmaat van ramp moest ze naar het zelfde adres als ik. Dus nog dik 1,5 uur mee in de trein gezeten ook. Ach beter dan alleen..
Kom anders ook zat EW'ers tegen die geen stom woord zeggen Hebben ze in ieder geval de juiste baan gekozen denk ik dan maar
Qua dames ben ik er ooit 2 tegen gekomen (waarvan 1 destijds in dit topic zat ).
Nee Management/Toerisme, zou het iedereen afraden :p
Haha ja Absoluut.. Mijn vriendin en 2 huisgenoten van me hebben dat ook gedaan. Mijn vriendin is sinds 2 maanden werkeloos en kan niks vinden in haar werkgebied, en mijn huisgenoten werken beide in een callcenter. Topopleiding!
Haha ja Absoluut.. Mijn vriendin en 2 huisgenoten van me hebben dat ook gedaan. Mijn vriendin is sinds 2 maanden werkeloos en kan niks vinden in haar werkgebied, en mijn huisgenoten werken beide in een callcenter. Topopleiding!
Nadeel is dat het zó breed is, dat je niets concreets leert. Je bent dus eens soort van verplicht om nog een master te doen. En sowieso ga ik never in het Toerisme werken.
Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.
71 te hard, is dat een verkeersmisdrijf? Mocht je ervoor veroordeeld zijn zou dat een strafblad opleveren denk ik.
Wat? 131. Hoe? Even gas geven in 2e versnelling Waar? Zelderseweg (tussen Nijkerk en Barneveld....fiorano is er wel bekend). Je mag er 60.
Omschrijving situatie: Vrachtwagen met oplegger rijdt 55. Recht stuk van 150 meter na een rechterbocht, daarna een onoverzichtelijke linker. Om de vrachtwagen ná afronden van de bocht bínnen 150 meter in te halen moest ik een beetje gas bijgeven. Zo gezegd, zo gedaan. Precies toen ik voor de vrachtwagen zat (gas al dichtgedraaid) stond er een flitsauto in de berm. Voilá. Was theoretisch mijn 3e punt maar er is nooit naar gekeken dus ik ben door het oog v/d naald gegaan. 1e punt was 33 overschrijding op de...... Zelderseweg. 2e punt was 44 overschrijding op het.... verlengde van de Zelderseweg.
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Kan niet zeggen dat autotechniek erg makkelijk is en aan mijn leervermogen mankeert over het algemeen niks. Hoor wel erg veel mensen die zich een weg door het HBO 'chillen'.
Jij doet toch ook BE? Niet zeuren dan, ik heb 6.5 jaar geleden mijn VWO-diploma gehaald en nu op mijn 24e eens een keer klaar met hbo-BE en ik word aan alle kanten uitgenodigd Verder ook geen enkele financiële ervaring buiten mijn meewerkstage, geen bestuursjaren, commissiejaren of zulk soort dingen gedaan.
Maandag een gesprek bij bedrijf nummer 5
Das ook de reden dat ik na de HTS in de avonduren een bedrijfskundige studie ga volgen . Mooie aanvulling.
Ik had laatst nog een Passat met zo'n 1.4 122pk (en DSG). Ik vond het niet eens zo vervelend, was vlot genoeg wat mij betreft. Net als de 1.2TSI met 105pk in de Golf Bluemotion, die vond ik ook wel goed genoeg. Stuk beter dan die 3-cilinders die ze in de Polo Bluemotion proppen.
Een Seat Ibiza ST met dezelfde motor is nog erger. Iets zwaarder, topsnelheid 165 . Na verloop van tijd wen je eraan, zuinig zijn ze wel (als je niet meer dan 110 rijdt)
Vandaag ook een EWer tegen gekomen bij Meerkerk, plus een oude senior van AR. Die EWer zei maar even hoi en ging ook meteen van ons weg, terwijl die ARert wel vriendelijk was en ook gesprek aanging.
Overigens was die Passat van mij al wat ouder, had ook geen DSG. Wil dat DSG ook wel eens eindelijk uitproberen
[ Bericht 44% gewijzigd door Solidberg op 09-01-2014 19:23:21 ]
Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef PogoSticK het volgende: Wat moet je allemaal meenemen dat een tas nodig is? Ritinformatie kan toch prima in de binnenzak oid?
Not sure if serious, maar ik beantwoord je vraag even met een quote
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Kiprollade het volgende: Ik gebruik gewoon een middelmaat laptop tas. Ideaal voor het klembord met de formulieren, een pen, 12v lader, USB oplaadsnoer van mn iPhone & tablet + tablet zelf, USB stick met muziek, drinken, eten, tandenborstel, kussen, handdoek, dekbed, pyjama, schoon ondergoed.
Klopt, in zo'n Ibiza is het ook drama. Ik heb ook 1 keer 1.4 gehad, die is net zo sloom, maar omdat het een 4-cilinder is maakt die iig niet zo'n tractorgeluid
Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Irritatie100 het volgende: Klopt, in zo'n Ibiza is het ook drama. Ik heb ook 1 keer 1.4 gehad, die is net zo sloom, maar omdat het een 4-cilinder is maakt die iig niet zo'n tractorgeluid
1.4 16v? Moet je de mijne eens horen op een koude dag...
Ohja, nu je het zegt, die Passat was ook wel redelijk luid, geen idee hoeveel cilinders die had of wat daadwerkelijke motorinhoud was, kentekencheck komt op een VW Polo uit
Oh ja, ik ging gisteren testen wat beter reed, een Porsche Cayenne of een Seat Ibiza CrisisMotion.
Antwoord kan ik niet geven Na een tijd lang weinig problemen met ritten heb ik de laatste tijd weer vaak pech. Kwam de Seat ophalen, auto stond er wel, maar er was ingebroken vorige avond: alle sleutels weg, kon dus weer naar huis. Week geleden ook al 5 uur achter elkaar ge-OV'd omdat EW een rit dubbel had gepland. Kan allemaal gebeuren, maar niet bij mij aub
Maar goed, Cayenne was een 3.0 benzine. Is grappig, geen turbo dus lekker ratelgeluid van de zespitter, maar je merkt dat de auto net iets te zwaar is voor zo'n motor (in een Cayenne hoort een diesel, in een gewone auto een 3.0 benzine zonder turbo). Natuurlijk is ie niet traag (0-100 in iets van 8.5 seconden is sneller dan de gemiddelde Ecobox), maar het is ook niet wat je van een Porsche verwacht. Rijdt verder wel een stuk beter dan de Touareg gek genoeg.
Geen foto's, zoek maar op Google afbeeldingen naar "Porsche Cayenne" als je wil weten hoe die eruit ziet.
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Solidberg het volgende: Ohja, nu je het zegt, die Passat was ook wel redelijk luid, geen idee hoeveel cilinders die had of wat daadwerkelijke motorinhoud was, kentekencheck komt op een VW Polo uit
Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Panthera. het volgende: Oh ja, ik ging gisteren testen wat beter reed, een Porsche Cayenne of een Seat Ibiza CrisisMotion.
Antwoord kan ik niet geven Na een tijd lang weinig problemen met ritten heb ik de laatste tijd weer vaak pech. Kwam de Seat ophalen, auto stond er wel, maar er was ingebroken vorige avond: alle sleutels weg, kon dus weer naar huis. Week geleden ook al 5 uur achter elkaar ge-OV'd omdat EW een rit dubbel had gepland. Kan allemaal gebeuren, maar niet bij mij aub
Maar goed, Cayenne was een 3.0 benzine. Is grappig, geen turbo dus lekker ratelgeluid van de zespitter, maar je merkt dat de auto net iets te zwaar is voor zo'n motor (in een Cayenne hoort een diesel, in een gewone auto een 3.0 benzine zonder turbo). Natuurlijk is ie niet traag (0-100 in iets van 8.5 seconden is sneller dan de gemiddelde Ecobox), maar het is ook niet wat je van een Porsche verwacht. Rijdt verder wel een stuk beter dan de Touareg gek genoeg.
Geen foto's, zoek maar op Google afbeeldingen naar "Porsche Cayenne" als je wil weten hoe die eruit ziet.
[..]
Belastingfraude
Als het dan toch een 3.0 benzine moet zijn verwacht ik wel een turbo... anders is het geen porsche. 8,5 seconden is snelle middenklasser-terrein. Porsche hoort daar IMO niet tussen.
Overigens is de kleinste motorisering dacht ik een 3.2 v6, maar kan me natuurlijk vergissen.
Als het dan toch een 3.0 benzine moet zijn verwacht ik wel een turbo... anders is het geen porsche. 8,5 seconden is snelle middenklasser-terrein. Porsche hoort daar IMO niet tussen.
Overigens is de kleinste motorisering dacht ik een 3.2 v6, maar kan me natuurlijk vergissen.
Meeste Porsches hebben geen Turbo... alleen de Turbo, en volgens mij wordt die niet meer gemaakt in de laatste versie, in ieder geval wilde Porsche van die variant af. Alle 911 Carrera's etc zijn allemaal ongeblazen boxermotors.
Meeste Porsches hebben geen Turbo... alleen de Turbo, en volgens mij wordt die niet meer gemaakt in de laatste versie, in ieder geval wilde Porsche van die variant af. Alle 911 Carrera's etc zijn allemaal ongeblazen boxermotors.
Kleinste motorisering was 3.0, 2012 model.
Inderdaad, alleen de dikkere versies(911 Turbo en de GT2 sowieso, GT3 weet ik zo niet, volgens mij niet) Vab de 991 is nog geen Turbo-versie..
Had vandaag om 2 uur mijn beschikbaarheid pas open gezet, en werd om half 6 nog gebeld. Of ik om 4 uur een auto op kon halen, en ja, het ging om 4 uur 's middags Dus maar aangenomen, kan ik overdag mooi nog ff studeren. Niet echt goed voor de uren maarja.
Wat? 131. Hoe? Even gas geven in 2e versnelling Waar? Zelderseweg (tussen Nijkerk en Barneveld....fiorano is er wel bekend). Je mag er 60.
Omschrijving situatie: Vrachtwagen met oplegger rijdt 55. Recht stuk van 150 meter na een rechterbocht, daarna een onoverzichtelijke linker. Om de vrachtwagen ná afronden van de bocht bínnen 150 meter in te halen moest ik een beetje gas bijgeven. Zo gezegd, zo gedaan. Precies toen ik voor de vrachtwagen zat (gas al dichtgedraaid) stond er een flitsauto in de berm. Voilá. Was theoretisch mijn 3e punt maar er is nooit naar gekeken dus ik ben door het oog v/d naald gegaan. 1e punt was 33 overschrijding op de...... Zelderseweg. 2e punt was 44 overschrijding op het.... verlengde van de Zelderseweg.
Je raadt nooit waar ik niet meer veel te hard ga
[..]
Kan niet zeggen dat autotechniek erg makkelijk is en aan mijn leervermogen mankeert over het algemeen niks. Hoor wel erg veel mensen die zich een weg door het HBO 'chillen'.
[..]
Das ook de reden dat ik na de HTS in de avonduren een bedrijfskundige studie ga volgen . Mooie aanvulling.
[..]
Wat moet je allemaal meenemen dat een tas nodig is? Ritinformatie kan toch prima in de binnenzak oid?
[..]
Een Seat Ibiza ST met dezelfde motor is nog erger. Iets zwaarder, topsnelheid 165 . Na verloop van tijd wen je eraan, zuinig zijn ze wel (als je niet meer dan 110 rijdt)
Ghe Ghe, dat is zo'n kut weg. Rij daar eigenlijk nooit echt 60. Was vroeger trouwens ook 80. Gevaarlijk weggetje wel trouwens, hebben er al genoeg een kopduel met een boom verloren...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Meeste Porsches hebben geen Turbo... alleen de Turbo, en volgens mij wordt die niet meer gemaakt in de laatste versie, in ieder geval wilde Porsche van die variant af. Alle 911 Carrera's etc zijn allemaal ongeblazen boxermotors.
Kleinste motorisering was 3.0, 2012 model.
De cayenne en panamera hebben echt wel turbo's .
Ik begrijp wat je bedoelt, maar échte porsches wegen geen 2000+ kilogram (vind ik). Daarom: turbo. Anders is het niks. I know my cars
Ghe Ghe, dat is zo'n kut weg. Rij daar eigenlijk nooit echt 60. Was vroeger trouwens ook 80. Gevaarlijk weggetje wel trouwens, hebben er al genoeg een kopduel met een boom verloren...
Faalhazen, zo moeilijk issie niet. Kan er ook 200 zonder probleem .
Was vroeger idd 80, daarna gedeeltelijk, nu helemaal niet meer Kom uit Nijkerk dus ken de weg aardig goed , de politie helaas ook
Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar échte porsches wegen geen 2000+ kilogram (vind ik). Daarom: turbo. Anders is het niks. I know my cars
Natuurlijk hebben ze turbo's, maar niet standaard. Alle Porsches met turbo hebben als toevoeging achter modelnaam "Turbo". Porsche Panamera Turbo, Porsche 911 Turbo, Porsche Cayenne Turbo. Alle standaardmodellen hebben geen turbo. Handig, zodat iemand die lui wil rijden op de Autobahn een turbo kan kopen en alle mensen die een sportieve auto die goed klinkt willen hebben een ander model kunnen uitkiezen.
Natuurlijk hebben ze turbo's, maar niet standaard. Alle Porsches met turbo hebben als toevoeging achter modelnaam "Turbo". Porsche Panamera Turbo, Porsche 911 Turbo, Porsche Cayenne Turbo. Alle standaardmodellen hebben geen turbo. Handig, zodat iemand die lui wil rijden op de Autobahn een turbo kan kopen en alle mensen die een sportieve auto die goed klinkt willen hebben een ander model kunnen uitkiezen.
Mij hoor je ook nooit zeggen dat ze die standaard hebben toch? Doe mij maar een GT2 als ik de keus heb, die heeft wel een turbo en klinkt geniaal!
Weet de volgorde nog steeds niet, maar een wisselrit Oirschot - Zwijndrecht en daarna nog een enkele rit Eindhoven - Meerkerk. Bij Ar... moet ik wezen, is dat die dramazooi daar?
Omdat er afgelopen maandag een brunette bij halte Rijksweg stond, en naast mij stond nog een hiker Ik dacht misschien was jij dat
Ik ben afgelopen maandag nog met een andere hiker van Rijksweg, via Gilze-Rijen met de Fyra naar Rotterdam gegaan en daar stond bij de halte ook een dame
Ik ben afgelopen maandag nog met een andere hiker van Rijksweg, via Gilze-Rijen met de Fyra naar Rotterdam gegaan en daar stond bij de halte ook een dame
Ik ben alleen een AR senior van het vrouwelijk geslacht tegengekomen.
Ik ben afgelopen maandag nog met een andere hiker van Rijksweg, via Gilze-Rijen met de Fyra naar Rotterdam gegaan en daar stond bij de halte ook een dame
Weet de volgorde nog steeds niet, maar een wisselrit Oirschot - Zwijndrecht en daarna nog een enkele rit Eindhoven - Meerkerk. Bij Ar... moet ik wezen, is dat die dramazooi daar?
Naar aanleiding van de gereden schade op 29-11-2013 berichten wij u het volgende. Wanneer er schuld schade gereden wordt zal er een Eigen Risico van ¤ 136,00 doorbelast worden aan de betreffende chauffeur.
Na controle is gebleken dat u de schade heeft gereden. Wij belasten het Eigen Risico van ¤ 136,00 aan u door en zal verrekend worden met uw opgebouwde reservering (staat op uw loonstrook bij vakantiedagen). Indien deze niet toereikend is zal het verrekend worden met uw salaris.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Begin er dan ook niet zelf over, dikke pannenkoek. Beetje lopen janken als mensen er iets over zeggen, maar het wel constant zelf onder de aandacht brengen. Net een wijf man.
Begin er dan ook niet zelf over, dikke pannenkoek. Beetje lopen janken als mensen er iets over zeggen, maar het wel constant zelf onder de aandacht brengen. Net een wijf man.
Op donderdag 9 januari 2014 22:06 schreef Sarasi het volgende: Haha, dus dat impliceert geen salaris voorlopig? Wel lullig. Lijkt me dat je rekent op een bepaald inkomen, gaan ze 't opeens allemaal inhouden.
Ik had al 100 euro opgebouwd aan reserveringen. Dus ze moeten iets van 40 euro inhouden, dus denk dat ik onder de streep morgen nog wel wat krijg. Niet zoveel, maar goed, dan ben ik er ook vanaf.
Ik had al 100 euro opgebouwd aan reserveringen. Dus ze moeten iets van 40 euro inhouden, dus denk dat ik onder de streep morgen nog wel wat krijg. Niet zoveel, maar goed, dan ben ik er ook vanaf.
Dat scheelt. Aan de andere kant lullig dat je die reserveringen dan kwijt raakt. Maar dan ben je er inderdaad ook maar vanaf.
Naar aanleiding van de gereden schade op 29-11-2013 berichten wij u het volgende. Wanneer er schuld schade gereden wordt zal er een Eigen Risico van ¤ 136,00 doorbelast worden aan de betreffende chauffeur.
Na controle is gebleken dat u de schade heeft gereden. Wij belasten het Eigen Risico van ¤ 136,00 aan u door en zal verrekend worden met uw opgebouwde reservering (staat op uw loonstrook bij vakantiedagen). Indien deze niet toereikend is zal het verrekend worden met uw salaris.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u materiële schade of letsel aan een collega of goederen van de werkgever veroorzaakt tijdens het werk, is in de meeste gevallen uw werkgever aansprakelijk. Uw werkgever kan de schade alleen op u verhalen (bijvoorbeeld door loon in te houden) als hij kan bewijzen dat u de schade met opzet of door bewust 'roekeloos handelen' hebt veroorzaakt.
Als er in je contract dus niets over staat zou het je dus niks mogen kosten. "In uw arbeidsovereenkomst, het bedrijfsreglement of de cao van uw sector kunnen regels staan over de aansprakelijkheid van werknemers. Daarin kan geregeld staan dat u de schade zelf vergoedt bij verlies of beschadiging van gereedschappen of de laptop van de werkgever. Aan deze regels bent u in principe gebonden."
Minimaal 136, maximaal 136. Een schade aan een auto kost altijd al honderden euro's als er een verfspuit aan te pas moet komen, dus dan ben je dat sowieso al kwijt. Ofja, tenzij het een reparatie van een tientje is, maar ik denk niet dat ze dat verhalen op Autoreset.
Is het niet zo dat werknemers niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor schade's, tenzij ze deze express hebben veroorzaakt?
Die discussie hebben we al eens gehad. Juridisch gezien zitten er zeker haken en ogen aan, maar het is of die 136 aftikken of niet meer opgeroepen worden. En een juridisch gevecht om 136 euro ga ik toch niet winnen.
Er kunnen ook afspraken zijn gemaakt over een schadevergoeding in het bedrijfsreglement, de cao of uw arbeidscontract. Daar moet u zich dan aan houden.
En je tekent voor een eigen risico van 136 euro bij je sollicitatie.
Ik keek er zo nu en dan wel eens met een glimlach naar en dacht al aan mei...
[..]
Minimaal 136, maximaal 136. Een schade aan een auto kost altijd al honderden euro's als er een verfspuit aan te pas moet komen, dus dan ben je dat sowieso al kwijt. Ofja, tenzij het een reparatie van een tientje is, maar ik denk niet dat ze dat verhalen op Autoreset.
[..]
Die discussie hebben we al eens gehad. Juridisch gezien zitten er zeker haken en ogen aan, maar het is of die 136 aftikken of niet meer opgeroepen worden. En een juridisch gevecht om 136 euro ga ik toch niet winnen.
0uren contract toch? Werk je er al langer als 3 maanden? Dan kunnen ze ook niet zomaar stoppen met jou op te roepen.
Uhm ja. Afroepbasis zelfs. Nee, sinds eind begin november.
[..]
Stop zelf eens een keer met janken en reageer normaal mee.
Gevonden: quote van ander forum: indien er structureel op dezelfde dagen en dezelfde tijden is gewerkt kan je krachtens artikel 7:610b BW stellen dat na drie maanden sprake is van een ‘rechtsvermoeden’ dat de omvang van de arbeidsovereenkomst gelijk is aan het gemiddelde aantal gewerkte uren van de laatste drie maanden. (Ik hen een 0-uren MUP contract, dus mij kunnen ze niet tussendoor ontslaan. Of nouja, kan wel, maar dan krijg ik tot einde contract nog gewoon elke maand c.a. 300,-
Ik heb per ongeluk een digitale ritbon (EW) verneukt, heb de naam van de leasemij van m'n eerste rit ingevoerd en de aankomsttijden en het transp. formulier van m'n tweede rit. Kan iemand me even een adres PM'en waarop ik deze fout even aan kan geven?
Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef VogeltjeTwiet het volgende: Ik heb per ongeluk een digitale ritbon (EW) verneukt, heb de naam van de leasemij van m'n eerste rit ingevoerd en de aankomsttijden en het transp. formulier van m'n tweede rit. Kan iemand me even een adres PM'en waarop ik deze fout even aan kan geven?
Gevonden: quote van ander forum: indien er structureel op dezelfde dagen en dezelfde tijden is gewerkt kan je krachtens artikel 7:610b BW stellen dat na drie maanden sprake is van een ‘rechtsvermoeden’ dat de omvang van de arbeidsovereenkomst gelijk is aan het gemiddelde aantal gewerkte uren van de laatste drie maanden. (Ik hen een 0-uren MUP contract, dus mij kunnen ze niet tussendoor ontslaan. Of nouja, kan wel, maar dan krijg ik tot einde contract nog gewoon elke maand c.a. 300,-
Wederom nee, je doorloopt bij AR alleen fase 1 en 2 van het uitzendcontract.
Op donderdag 9 januari 2014 22:15 schreef VogeltjeTwiet het volgende: Ik heb per ongeluk een digitale ritbon (EW) verneukt, heb de naam van de leasemij van m'n eerste rit ingevoerd en de aankomsttijden en het transp. formulier van m'n tweede rit. Kan iemand me even een adres PM'en waarop ik deze fout even aan kan geven?
In de bevestiging staat aan welk emailadres de ritbon wordt verstuurd. Wat ik in zo'n geval doe is de mail forwarden naar datzelfde adres en aangeven wat je fout hebt gedaan, toe nu toe altijd goed gekomen.
Had me al verslapen vanmorgen, dus haasten naar de trein, van station naar locatie 3km lopen een daar de locatie niet kunnen vinden. Gasten gebeld kwamen me dan wel ophalen. Duurde ff want hij wist niet waar ik stond. Uiteindelijk wel relaxt volk, even bakje koffie gekregen nog en dan op weg. Veel te laat natuurlijk dus het gas erop. Bedacht ik me dat ik het formulier voor de volgende klant niet bij me had, even de stad in gereden langs de copyshop. Werkte die printer niet. Was alweer erg krap, en geen contant voor parkeerautomaat dus lekker stressen. Uiteindelijk na veel gedoe dat formulier geprint, snel doorgereden. Na veel rondjes het afleverpunt gevonden, moest ik nog gaan tanken. Staat er daar op dat terrein zo'n ellendig Q8 pompje wat kapot was. Serieus 10 minuten staan tanken voor 30 liter. Tot overmaat van ramp sloeg het pistool niet af waardoor alles uit de wagen spoot toen hij vol zat. Gevolg, helemaal onder de Diesel leren schoenen, nette broek, suède jas, helemaal onder
Vanaf locatie de bus gemist en heerlijk zeiknat geregend. En de locatie erna was dus Meerkerk Werk handig. Je kunt net bij aankomst bij de Mac een lunch meepakken en als je eindelijk dat kuteind terug gelopen hebt nog net aanschuiven voor het late diner.
Wat is er gebeurd dan? Of ben jij te incompetent om fatsoenlijk te tanken?
Neup. Pomp was gaar. Sloeg niet af toen de tank vol zat. En dan spuit het er dus uit. Zei overigens die kerel van de LM ook al, dat ik niet de eerste was die onder de Diesel zat toen hij terug kwam van die pomp
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neup. Pomp was gaar. Sloeg niet af toen de tank vol zat. En dan spuit het er dus uit. Zei overigens die kerel van de LM ook al, dat ik niet de eerste was die onder de Diesel zat toen hij terug kwam van die pomp
Ik heb wel eens gehoord van een EW'er dat hij net een nieuw overhemd aanhad en toen een serieus goor busje moest rijden. Er zaten vlekken in zijn overhemd die er niet meer uitgingen. Daarop heeft hij de kosten voor een nieuw overhemd bij EW gedeclareeerd en uitbetaald gekregen.
Dat is dan niet helemaal dezelfde situatie (Er is jou niet gevraagd specifiek bij die pomp te tanken), maar misschien maak je wel kans om het vergoed te krijgen als Q8 niet reageert.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik heb wel eens gehoord van een EW'er dat hij net een nieuw overhemd aanhad en toen een serieus goor busje moest rijden. Er zaten vlekken in zijn overhemd die er niet meer uitgingen. Daarop heeft hij de kosten voor een nieuw overhemd bij EW gedeclareeerd en uitbetaald gekregen.
Dat is dan niet helemaal dezelfde situatie (Er is jou niet gevraagd specifiek bij die pomp te tanken), maar misschien maak je wel kans om het vergoed te krijgen als Q8 niet reageert.
Er is mij wel gevraagd om specifiek bij die pomp te tanken
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Er is mij wel gevraagd om specifiek bij die pomp te tanken
Dan zou ik het gewoon bij EW declareren. Hun schuld dat jij nu kosten hebt toch?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Dat is inderdaad echt een pauperpomp ja Ik heb dan nooit iets over me heen gekregen, maar wel veel gekloot met pasjes die nauwelijks gelezen worden, dat ze na elke liter afslaan en dat soort dingen.
Ik heb morgen een rit die begint om 9:00, waarnaar het ongeveer 2 uur is naar de afleverlocatie. Vervolgens kost het mij 2 uur om met het OV op de volgende locatie te komen, en ook weer 2 uur om op de tweede afleverlocatie te komen. Die laatste auto moet tussen 13:00 en 15:30 afgeleverd worden, dus dat betekent dat ik een half uur heb voor alle innames/afgiftes etc. en dat alle OV-ritjes perfect aansluiten. Dit is wel erg krap, wat zouden jullie doen, bellen of proberen? Ik werk nog niet zo heel lang bij EW
Denk niet dat dat veel effect sorteert aangezien ik voor AR rij
AR dan, maakt verder niet uit
quote:
Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef nuckythompson het volgende: Ik heb morgen een rit die begint om 9:00, waarnaar het ongeveer 2 uur is naar de afleverlocatie. Vervolgens kost het mij 2 uur om met het OV op de volgende locatie te komen, en ook weer 2 uur om op de tweede afleverlocatie te komen. Die laatste auto moet tussen 13:00 en 15:30 afgeleverd worden, dus dat betekent dat ik een half uur heb voor alle innames/afgiftes etc. en dat alle OV-ritjes perfect aansluiten. Dit is wel erg krap, wat zouden jullie doen, bellen of proberen? Ik werk nog niet zo heel lang bij EW
Ik zou het gewoon proberen, en als je te laat gaat komen gewoon bellen. Je kan niet meer dan je best doen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef nuckythompson het volgende: Ik heb morgen een rit die begint om 9:00, waarnaar het ongeveer 2 uur is naar de afleverlocatie. Vervolgens kost het mij 2 uur om met het OV op de volgende locatie te komen, en ook weer 2 uur om op de tweede afleverlocatie te komen. Die laatste auto moet tussen 13:00 en 15:30 afgeleverd worden, dus dat betekent dat ik een half uur heb voor alle innames/afgiftes etc. en dat alle OV-ritjes perfect aansluiten. Dit is wel erg krap, wat zouden jullie doen, bellen of proberen? Ik werk nog niet zo heel lang bij EW
Ik heb dat ook wel eens gehad. Belde ik op om dat even te melden. Werd wel gewaardeerd maar mocht gewoon gaan rijden. Uiteindelijk niet gehaald, maar omdat ik dat al gemeld had geen probleem. Laatste rit is door iemand anders gedaan toen.
Ik zou gewoon ff bellen. Loop je ook niet het risico dat jij straks de schuld krijgt
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef nuckythompson het volgende: Ik heb morgen een rit die begint om 9:00, waarnaar het ongeveer 2 uur is naar de afleverlocatie. Vervolgens kost het mij 2 uur om met het OV op de volgende locatie te komen, en ook weer 2 uur om op de tweede afleverlocatie te komen. Die laatste auto moet tussen 13:00 en 15:30 afgeleverd worden, dus dat betekent dat ik een half uur heb voor alle innames/afgiftes etc. en dat alle OV-ritjes perfect aansluiten. Dit is wel erg krap, wat zouden jullie doen, bellen of proberen? Ik werk nog niet zo heel lang bij EW
Mijn tactiek is dan meestal gewoon gaan en pas bellen dat je misschien niet gaat redden op het moment dat je in de tweede auto zit.
Over het algemeen zijn de aflevertijden wel wat ruimer, meeste depots zijn wel tot 17.00 open.
Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef nuckythompson het volgende: Het is een privé-adres waar ik naar toe moet, ik ga het maar gewoon proberen en anders idd in de tweede auto gaan bellen
Dan is het inderdaad meestal wel afgesproken. Wellicht dat het nummer van de CP erin staat en dat je die rechtstreeks kan bellen? Dat doe ik ook wel eens.
Dat is inderdaad echt een pauperpomp ja Ik heb dan nooit iets over me heen gekregen, maar wel veel gekloot met pasjes die nauwelijks gelezen worden, dat ze na elke liter afslaan en dat soort dingen.
Ja, gaar ding. Bij mij gooide hij er elke paar seconden een paar liter in, dan weer een hoop kabaal, en iets later de volgende tot ie dus vol zat en alles eruit kwam
Dat wagenpark van die gevangenis staat echt belachelijk krap op elkaar geparkeerd trouwens had het niet bepaald breed in mijn nieuwe schadevrije Mégane. Letterlijk en figuurlijk niet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ja, gaar ding. Bij mij gooide hij er elke paar seconden een paar liter in, dan weer een hoop kabaal, en iets later de volgende tot ie dus vol zat en alles eruit kwam
Dat wagenpark van die gevangenis staat echt belachelijk krap op elkaar geparkeerd trouwens had het niet bepaald breed in mijn nieuwe schadevrije Mégane. Letterlijk en figuurlijk niet.
Ja, gaar ding. Bij mij gooide hij er elke paar seconden een paar liter in, dan weer een hoop kabaal, en iets later de volgende tot ie dus vol zat en alles eruit kwam
Dat wagenpark van die gevangenis staat echt belachelijk krap op elkaar geparkeerd trouwens had het niet bepaald breed in mijn nieuwe schadevrije Mégane. Letterlijk en figuurlijk niet.
Wat een graflocatie is dat inderdaad. Wacht maar tot het steenkoud wordt.. Sta je daar te kloten met die pomp. Dat terrein is echt krap. Als ik daar met een grote station aan kwam rijden kreeg ik al zo'n onderbuikgevoel. En dan ergens achteraan nog 1 plek vinden.. Kan je gaan steken. Hebben ze onderhand dat compleet achterhaalde formulier al vervangen waar je op moest aangeven of er een cassetterecorder in zat? XD
Wat een graflocatie is dat inderdaad. Wacht maar tot het steenkoud wordt.. Sta je daar te kloten met die pomp. Dat terrein is echt krap. Als ik daar met een grote station aan kwam rijden kreeg ik al zo'n onderbuikgevoel. En dan ergens achteraan nog 1 plek vinden.. Kan je gaan steken. Hebben ze onderhand dat compleet achterhaalde formulier al vervangen waar je op moest aangeven of er een cassetterecorder in zat? XD