Gewoon een wissel dus?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:02 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, wat een onduidelijke ritgegevens.
Moet morgen Alblasserdam - Meerkerk (die langs de A27), dan Meerkerk (hetzelfde bedrijf) - Alkmaar en weer retour.
Er staat in 1 ritdocument 2 ritten verwerkt voor het bedrijf in Meerkerk, hierbij staan ook 2 kentekens, allebei nieuwe Golfjes (0-T**-00 en 0-S**-00). Er staat bij Alkmaar "Vanaf dit adres een andere auto mee retour nemen".
Wordt er dan bedoeld dat ik de auto met het eerstgenoemde kenteken mee moet nemen voor Meerkerk - Alkmaar en het andere kenteken mee terug moet nemen voor Alkmaar - Meerkerk? Of moet ik 1 van de 2 genoemde kentekens meenemen uit Meerkerk naar Alkmaar en krijg ik daar een, nu nog onbekende, auto mee terug?
Dat snap ik, staat alleen niet bij dat ik een specifieke auto moet ophalen terwijl er wel 2 kentekens van dezelfde soort auto genoemd staan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wissel is altijd terug naar het ophaaladres.
Oké, dan is dat iig helder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ene is inderdaad naar Alkmaar brengen en de andere daar ophalen.
Heb het trouwens ook in losse ritten wel eens, dat er een kenteken genoemd staat, maar geen type auto.
Ja, gewoon geen transportformulier meenemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Oké, dan is dat iig helder.
Weet je toevallig ook hoe dat zit met dat contract en antwoord envelop dat ik mee krijg i.p.v. het invullen van transportform.?
Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, gewoon geen transportformulier meenemen
Je krijgt van hun een contract mee waar alle gegevens van de auto opstaan, die laat je bij het afleveren tekenen door de klant, stop je in die antwoordenvelop en die doe je op de post.
En als je daar toch weer terug komt zou ik het gewoon persoonlijk afgeven. Ik moest een keer na een rit voor hun naar de feestlocatie, toen ben ik bij hun even naar binnen gelopen om dat contract weer af te geven.
Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ga wel gewoon liften, misschien dat dat werkt
Die bus zou daar gewoon moeten stoppen, iemand vroeg dat gisteren ook al. Of je het er op gokt is jouw keuze...quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha.
Zie nu dat de terugreis minder leuk is, 19 minuten lopen naar een bushalte die (volgens de ritgegevens) alleen stopt om mensen uit te laten stappen. Anders moet ik naar het postkantoor 500km verderop...
Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.
Ik gok het erop, anders ga ik midden op de weg staan als die niet stopt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die bus zou daar gewoon moeten stoppen, iemand vroeg dat gisteren ook al. Of je het er op gokt is jouw keuze...
Maar je bent dus wel herkenbaar en daar krijg je soms een lift doorquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopen![]()
Zitten er als je die weg langs de Mac en dat benzinestation uitloopt geen haltes? Bazeldijk ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Viezze het volgende:
Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken, dan lukt het vast wel.
Vervelende aan die halte is wel dat de bus richting Utrecht net een paar minuten eerder komt, dus als hij niet stopt heb je een probleem. Ik ben toch teruggelopen naar Blommendaal, wat een kuteind
Ja, daar ga ik altijd heen als ik richting Den Bosch / Gorinchem moet vanaf die locatie, Bazelbrug heet die halte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zitten er als je die weg langs de Mac en dat benzinestation uitloopt geen haltes? Bazeldijk ofzo?
Die tas van EW zelf is ook ontzettend lelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit.
Ghe Ghe inderdaad ja. Zorgde zelf altijd wel dat ik een nette zwarte schoudertats mee had of een zwarte Dakine.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit.
NHTVer gespot.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Drilboor het volgende:
Mobiliteit/verkeerskunde, maar die regel is maar voor 1 vak, Excel dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |