abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135277454
Ene is inderdaad naar Alkmaar brengen en de andere daar ophalen.

Heb het trouwens ook in losse ritten wel eens, dat er een kenteken genoemd staat, maar geen type auto.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:10:44 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135277524
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ene is inderdaad naar Alkmaar brengen en de andere daar ophalen.

Heb het trouwens ook in losse ritten wel eens, dat er een kenteken genoemd staat, maar geen type auto.
Oké, dan is dat iig helder. :)
Weet je toevallig ook hoe dat zit met dat contract en antwoord envelop dat ik mee krijg i.p.v. het invullen van transportform.?
pi_135277777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:10 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Oké, dan is dat iig helder. :)
Weet je toevallig ook hoe dat zit met dat contract en antwoord envelop dat ik mee krijg i.p.v. het invullen van transportform.?
Ja, gewoon geen transportformulier meenemen :P
Je krijgt van hun een contract mee waar alle gegevens van de auto opstaan, die laat je bij het afleveren tekenen door de klant, stop je in die antwoordenvelop en die doe je op de post.

En als je daar toch weer terug komt zou ik het gewoon persoonlijk afgeven. Ik moest een keer na een rit voor hun naar de feestlocatie, toen ben ik bij hun even naar binnen gelopen om dat contract weer af te geven.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:18:32 #184
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135277862
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, gewoon geen transportformulier meenemen :P
Je krijgt van hun een contract mee waar alle gegevens van de auto opstaan, die laat je bij het afleveren tekenen door de klant, stop je in die antwoordenvelop en die doe je op de post.

En als je daar toch weer terug komt zou ik het gewoon persoonlijk afgeven. Ik moest een keer na een rit voor hun naar de feestlocatie, toen ben ik bij hun even naar binnen gelopen om dat contract weer af te geven.
Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha.
Zie nu dat de terugreis minder leuk is, 19 minuten lopen naar een bushalte die (volgens de ritgegevens) alleen stopt om mensen uit te laten stappen. Anders moet ik naar het postkantoor 500km verderop...
pi_135277978
Ik ben ooit een keer - omdat ik toch tijd zat had, geen zin had om helemaal naar Postkantoor te lopen (je kon toen nog door dat weiland) en omdat ik niet wist of ik kon instappen richting Dordrecht - gewoon meegegaan naar de Lekbrug en daar omgekeerd naar Dordrecht :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:22:43 #186
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135278021
Ik ga wel gewoon liften, misschien dat dat werkt :')
pi_135278409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:22 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ga wel gewoon liften, misschien dat dat werkt :')
Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.
pi_135278510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:18 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Goeie tip, niet eens aan gedacht hahaha.
Zie nu dat de terugreis minder leuk is, 19 minuten lopen naar een bushalte die (volgens de ritgegevens) alleen stopt om mensen uit te laten stappen. Anders moet ik naar het postkantoor 500km verderop...
Die bus zou daar gewoon moeten stoppen, iemand vroeg dat gisteren ook al. Of je het er op gokt is jouw keuze... :P
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:37:15 #189
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135278535
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Of hopen dat er net een EW'er is daar. Ben een keer weggebracht naar de bushalte door een EW'er die net kwam aanrijden en mij met m'n mooie EW-tas net zag weglopen daar.
Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopen :{w :')
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:37:49 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135278566
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:36 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die bus zou daar gewoon moeten stoppen, iemand vroeg dat gisteren ook al. Of je het er op gokt is jouw keuze... :P
Ik gok het erop, anders ga ik midden op de weg staan als die niet stopt. *O*
pi_135278617
Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken, dan lukt het vast wel.

Vervelende aan die halte is wel dat de bus richting Utrecht net een paar minuten eerder komt, dus als hij niet stopt heb je een probleem. Ik ben toch teruggelopen naar Blommendaal, wat een kuteind :+
pi_135278676
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:37 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Die tas gebruik ik niet, ben niet aangenomen om reclame te lopen :{w :')
Maar je bent dus wel herkenbaar en daar krijg je soms een lift door :P

En ik neem toch altijd alleen een klembord met de formulieren mee, dus daar is die tas qua afmetingen prima voor. Flesje drinken en m'n brood past er ook nog wel bij.
pi_135278715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:38 schreef Viezze het volgende:
Probeer de aandacht van de chauffeur te trekken, dan lukt het vast wel.

Vervelende aan die halte is wel dat de bus richting Utrecht net een paar minuten eerder komt, dus als hij niet stopt heb je een probleem. Ik ben toch teruggelopen naar Blommendaal, wat een kuteind :+
Zitten er als je die weg langs de Mac en dat benzinestation uitloopt geen haltes? Bazeldijk ofzo?
pi_135278753
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zitten er als je die weg langs de Mac en dat benzinestation uitloopt geen haltes? Bazeldijk ofzo?
Ja, daar ga ik altijd heen als ik richting Den Bosch / Gorinchem moet vanaf die locatie, Bazelbrug heet die halte.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:46:30 #195
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135278969
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit. :P
pi_135279115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk een beetje over dat EW wel eist dat je geen baard/snor/piercing/lang haar/leren jassen etc. draagt, maar aan je tas worden geen eisen gesteld. Zag laatst een hiker met een knalrode eastpak lopen, dat zag er nou ook niet echt representatief uit. :P
Die tas van EW zelf is ook ontzettend lelijk.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:50:51 #197
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135279169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:46 schreef Schaafkaas het volgende:
Ghe Ghe inderdaad ja. Zorgde zelf altijd wel dat ik een nette zwarte schoudertats mee had of een zwarte Dakine.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135279255
Ik gebruik gewoon m'n eigen rugtas, grijs, moet kunnen. Schoudertassen vind ik niet comfortabel.
pi_135279392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef Drilboor het volgende:
Mobiliteit/verkeerskunde, maar die regel is maar voor 1 vak, Excel dusja.
NHTVer gespot.
Nee.
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:59:40 #200
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135279511
Ik heb sinds kort een nieuwe rugtas (zwarte) die ik nu ook voor werk draag. Daarvoor steeds de EW-tas gebruikt omdat mijn vorige schooltas nogal versleten was, had die al sinds 2 vwo :')
Ben wel blij met die nieuwe rugtas, heb echt een hekel aan schoudertassen namelijk. Onhandige en oncomfortabele rotdingen imo.
pi_135279731
Vandaag ook in Meerkerk op de feestlocatie geweest, in een witte Mondeo (weet niet of iemand me heeft gezien :P). Is wel een van de minst fijne locaties waar ik tot nu toe ben geweest. Chagrijnen daaro
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:21:04 #202
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135280374
Ik gebruik gewoon een middelmaat laptop tas. Ideaal voor het klembord met de formulieren, een pen, 12v lader, USB oplaadsnoer van mn iPhone & tablet + tablet zelf, USB stick met muziek, drinken, eten, tandenborstel, kussen, handdoek, dekbed, pyjama, schoon ondergoed.
pi_135280493
Morgen om 9.00 een sollicitatiegesprek en daarna Rotterdam - Meerkerk (niet langs de snelweg) in een Volvo V50 (1.6D ;( ) en Weert - Vianen in een Aygo ( ;( )

Direct door vanaf die sollicitatie, dus strak in pak _O-
pi_135281349
Wat een kutdag zeg :') goed voor de uren maar man man man.. :N

Had me al verslapen vanmorgen, dus haasten naar de trein, van station naar locatie 3km lopen een daar de locatie niet kunnen vinden. Gasten gebeld kwamen me dan wel ophalen. Duurde ff want hij wist niet waar ik stond. Uiteindelijk wel relaxt volk, even bakje koffie gekregen nog en dan op weg. Veel te laat natuurlijk dus het gas erop. Bedacht ik me dat ik het formulier voor de volgende klant niet bij me had, even de stad in gereden langs de copyshop. Werkte die printer niet. Was alweer erg krap, en geen contant voor parkeerautomaat dus lekker stressen. Uiteindelijk na veel gedoe dat formulier geprint, snel doorgereden. Na veel rondjes het afleverpunt gevonden, moest ik nog gaan tanken. Staat er daar op dat terrein zo'n ellendig Q8 pompje wat kapot was. Serieus 10 minuten staan tanken voor 30 liter. Tot overmaat van ramp sloeg het pistool niet af waardoor alles uit de wagen spoot toen hij vol zat. Gevolg, helemaal onder de Diesel :( leren schoenen, nette broek, suède jas, helemaal onder :(

Vanaf locatie de bus gemist en heerlijk zeiknat geregend. En de locatie erna was dus Meerkerk :r Werk handig. Je kunt net bij aankomst bij de Mac een lunch meepakken en als je eindelijk dat kuteind terug gelopen hebt nog net aanschuiven voor het late diner.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135281635
Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen. ;)
pi_135281677
Hehe, kutdag voor jou dus :P Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht.
Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4 :(
Nee, toch niet
pi_135281732
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen. ;)
Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel :D
pi_135282223
Heb alweer 3 ritten voor morgen! Sowieso weer 10 uurtjes pakken, zit ik alweer op 20 met twee dagen werken ^O^
pi_135282385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Solidberg het volgende:
Hehe, kutdag voor jou dus :P Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht.
Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4 :(
Ik had laatst nog een Passat met zo'n 1.4 122pk (en DSG). Ik vond het niet eens zo vervelend, was vlot genoeg wat mij betreft. Net als de 1.2TSI met 105pk in de Golf Bluemotion, die vond ik ook wel goed genoeg.
Stuk beter dan die 3-cilinders die ze in de Polo Bluemotion proppen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:41:30 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135283136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:56 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel :D
Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')