abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135233535
Flitsmeister O+ staat altijd aan tijdens het werk. :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135234102
Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
pi_135234143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:20 schreef S-RS het volgende:
Btw, die pleuris iphone is weer kaduuk. Iets minder dan 3 maanden geleden een nieuwe gehaald omdat ik toen al het zelfde probleem had. Hij is warm en binnen 5-7 uur helemaal leeg. De vorige keer ging die nadat die een nacht had uitgestaan en de accu wellicht zo leeg was getrokken helemaal niet meer aan, dus dat wel lekker makkelijk een nieuwe halen. Om nou op de gok weer naar Amsterdam te gaan is ook zo'n gedoe. Hem weer een nacht leeg laten trekken en hopen dat die stuk gaat is weer irritant omdat je pas een paar dagen later terecht kan...
Iphone :')
Sorry, kon het niet laten. ;) wel vaag dat die accu zo snel stuk gaat.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:25:07 #54
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135234278
quote:
Ik doe gewoon meer dan 24u op 1 acculading met mn S4. Bazentoestel
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135234287
Bij de digitale ritbonnen van EW, moet je dan de uren afronden of gewoon precies noteren?
pi_135234350
quote:
Het lijkt er op dat een app blijft hangen die constant je locatie opvraagt oid. Moet je eens bij locatievoorzieningen kijken of er een blauw pijltje bij een app staat die je niet gebruikt. Het wil ook nog wel eens aan push-voorzieningen (e-mail) liggen die maar blijven binnenhalen.

Daarnaast, _O_ iPhone _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:29:37 #57
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135234447
quote:
Pff klote.. Zit binnen een jaar ook al aan m'n 5e toestel. Deze houdt het tot nu toe nog aardig uit.
Mijn vorige had ook wel eens gedoe met de accu, maar dat was heel raar. Dan was er nog 45% lading ofzo en dan echt een kwartier later was hij dood... Kon hem 10 min later dan wel weer aan krijgen. Dit gebeurde vaak wanneer ik Navigon/Spotify/Flitstmeister tegelijk aanhad staan.
Overigens toen een nieuwe gekregen door het falen van m'n wifi functie.

Naast de slechte kwaliteit van de iPhone 5, zou ik toch wel weer een nieuwe kiezen als m'n abonnement afgelopen is.
pi_135234536
@Iphone
Locatievoorziening is het helaas niet, daar let ik altijd op, en sluit zelf ook altijd alles af ;)
Het lijkt erop dat het wederom is gekomen door de USB in de auto(onze eigen 508). Maar er zijn plenty andere 508 rijders die daar dagelijks hun iphone aanhangen er daarbij gaat er niets mis, het is er immers ook voor gemaakt. Andere telefoons doen het ook gewoon goed aan de USB in onze auto, dus de fout lijkt ook niet in de auto te zitten.
pi_135234664
Gaat lekker deze week bij Easyway, morgen ook weer een aardig dagje: Born - Amstelveen in een Renault Laguna en Den Haag - Born in een Volvo S40 :)
pi_135234798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Drilboor het volgende:
Bij de digitale ritbonnen van EW, moet je dan de uren afronden of gewoon precies noteren?
Niet afronden, gewoon de exacte tijden invoeren
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:46:54 #61
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135235217
Ik heb me net toch zo'n telemarketeer keihard neergeknuppeld door de telefoon. Ben echt zo blij dat ik niet dat soort werk doe. Gozer belde precies op het goede moment, even m'n frustraties op hem afgereageerd.
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135235379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb me net toch zo'n telemarketeer keihard neergeknuppeld door de telefoon. Ben echt zo blij dat ik niet dat soort werk doe. Gozer belde precies op het goede moment, even m'n frustraties op hem afgereageerd.
Details? o|O
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135235522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef Drilboor het volgende:
Ik rond altijd af op 5 minuten.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:09:12 #64
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135236204
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Fiorano het volgende:
In discussie gaan met die gasten is ook leuk, en dan op het laatste moment zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:15:47 #65
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135236472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Details? o|O
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto".
Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.

Had ik gewoon even zin in.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

In discussie gaan met die gasten is ook leuk, en dan op het laatste moment zeggen dat je niet geïnteresseerd bent. :')
Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:29:10 #66
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135237034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto".
Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.

Had ik gewoon even zin in.

[..]

Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
AD belt mij ook steeds maar weer ook al heb ik aangegeven dat ze me uit hun systeem moeten halen. Nu al een paar maanden stil nadat ik met een aangifte heb gedreigd :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:35:28 #67
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135237238
Moet voor m'n stage ook wel eens bellen, maar dat is B2B dus dat is redelijk easy. En die lui zijn toch al geïnteresseerd in "onze" diensten, dus meestal is het alleen nog even de bevestiging lospeuteren dat ze daadwerkelijk gaan kopen.
Beetje jammer dat er geen conversie bonus bij een stagiair is :') Anders was die schrale vergoeding, toch nog leuk geworden.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:38:35 #68
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135237355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef zazzel het volgende:
Moet voor m'n stage ook wel eens bellen, maar dat is B2B dus dat is redelijk easy. En die lui zijn toch al geïnteresseerd in "onze" diensten, dus meestal is het alleen nog even de bevestiging lospeuteren dat ze daadwerkelijk gaan kopen.
Beetje jammer dat er geen conversie bonus bij een stagiair is :') Anders was die schrale vergoeding, toch nog leuk geworden.
Ik bel nu voor m'n stage ook "koud" naar klanten, dat ga ik dus echt nooit als vast werk doen. Denk dat 90% geen intresse heeft. 9% wel maar geen geld en 1% daadwerkelijk iets zou kunnen kopen.
pi_135237541
Nou, wat een monsterritten weer morgen :+

Oss - Nieuwegein en Nieuwegein - Meerkerk

Wel fijn in verband met tentamens.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135237973
Ik hoefde op mijn stage alleen maar te bellen naar debiteuren die nog niet betaald hadden :+

Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg :'( :P
Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00 :D

Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
pi_135238110
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde op mijn stage alleen maar te bellen naar debiteuren die nog niet betaald hadden :+

Verder ben ik daarnet gebeld voor WEER een sollicitatiegesprek, vrijdagmorgen om 9.00. Oftewel, weer een EW-dag weg :'( :P
Gelukkig naast Rotterdam Centraal, dus ik zet me gewoon beschikbaar vanaf ongeveer 10:00 :D

Anti-klacht: dadelijk 4 bedrijven tegen elkaar uitspelen en wegrijden in een lease-Ferrari met een salaris van 4 ton netto per jaar
WTF joh, jij gaat wel lekker man!
pi_135238131
quote:

Dat je daar ook maar met twee woorden over durft te klagen! Ik zit straks 99% gegarandeerd opgescheept met een CV dat er wel mee door kan, maar met werkgevers die de toegevoegde waarde van een extra kracht niet kunnen or mogen zien. Zo wordt ik haast gedwongen om te gaan freelancen en zelf maar aan m'n klanten te komen!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:01:34 #73
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135238161
EW heeft zeker nog een hoop ruimte over in hun SMS abonnement... Wordt de laatste tijd echt plat gesmst, veel meer dan voorheen.

quote:

Altijd blijven dromen haha! Zijn het functies incl leasel dan?
pi_135238303
Zo vandaag eerste werkdag gehad, ging opzich best lekker de eerste rit, van Breda naar Nieuwegein, daarna door naar zwolle om Alhambra te halen. Maar tering wat was die smerig van binnen en buiten, toen ik de sleutels ging halen werd al verteld dat die sinds afhalen niet meer was schoongemaakt. Ook kreeg ik een melding dat de banden niet genoeg bandspanning hadden, ben dus onderweg maar bij een tankstation gestopt en gemeten, maar bleek toch goed te zijn.

En geen Amoebatje gemaakt vandaag dus dat zit goed.
pi_135238339
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef S-RS het volgende:

[..]

WTF joh, jij gaat wel lekker man!
Ja, voor 3 van de 4 heb ik niet eens zelf gesolliciteerd :P
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Dat je daar ook maar met twee woorden over durft te klagen! Ik zit straks 99% gegarandeerd opgescheept met een CV dat er wel mee door kan, maar met werkgevers die de toegevoegde waarde van een extra kracht niet kunnen or mogen zien. Zo wordt ik haast gedwongen om te gaan freelancen en zelf maar aan m'n klanten te komen!
Dat dacht ik van mijn cv ook, maar blijkbaar valt dat best wel mee _O-

Mijn werkervaring wat van toepassing is op mijn studie is alleen mijn stage (en verder EW, flexwerk via ASA, bij een bedrijf dossiers sorteren en vakantiebaantjes), ik heb nooit vrijwillergswerk gedaan of in commissies gezeten oid....
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende:
EW heeft zeker nog een hoop ruimte over in hun SMS abonnement... Wordt de laatste tijd echt plat gesmst, veel meer dan voorheen.

[..]

Altijd blijven dromen haha! Zijn het functies incl leasel dan?
Eentje iig wel, eentje weet ik niet zeker en twee niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')