abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135279731
Vandaag ook in Meerkerk op de feestlocatie geweest, in een witte Mondeo (weet niet of iemand me heeft gezien :P). Is wel een van de minst fijne locaties waar ik tot nu toe ben geweest. Chagrijnen daaro
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:21:04 #202
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135280374
Ik gebruik gewoon een middelmaat laptop tas. Ideaal voor het klembord met de formulieren, een pen, 12v lader, USB oplaadsnoer van mn iPhone & tablet + tablet zelf, USB stick met muziek, drinken, eten, tandenborstel, kussen, handdoek, dekbed, pyjama, schoon ondergoed.
pi_135280493
Morgen om 9.00 een sollicitatiegesprek en daarna Rotterdam - Meerkerk (niet langs de snelweg) in een Volvo V50 (1.6D ;( ) en Weert - Vianen in een Aygo ( ;( )

Direct door vanaf die sollicitatie, dus strak in pak _O-
pi_135281349
Wat een kutdag zeg :') goed voor de uren maar man man man.. :N

Had me al verslapen vanmorgen, dus haasten naar de trein, van station naar locatie 3km lopen een daar de locatie niet kunnen vinden. Gasten gebeld kwamen me dan wel ophalen. Duurde ff want hij wist niet waar ik stond. Uiteindelijk wel relaxt volk, even bakje koffie gekregen nog en dan op weg. Veel te laat natuurlijk dus het gas erop. Bedacht ik me dat ik het formulier voor de volgende klant niet bij me had, even de stad in gereden langs de copyshop. Werkte die printer niet. Was alweer erg krap, en geen contant voor parkeerautomaat dus lekker stressen. Uiteindelijk na veel gedoe dat formulier geprint, snel doorgereden. Na veel rondjes het afleverpunt gevonden, moest ik nog gaan tanken. Staat er daar op dat terrein zo'n ellendig Q8 pompje wat kapot was. Serieus 10 minuten staan tanken voor 30 liter. Tot overmaat van ramp sloeg het pistool niet af waardoor alles uit de wagen spoot toen hij vol zat. Gevolg, helemaal onder de Diesel :( leren schoenen, nette broek, sučde jas, helemaal onder :(

Vanaf locatie de bus gemist en heerlijk zeiknat geregend. En de locatie erna was dus Meerkerk :r Werk handig. Je kunt net bij aankomst bij de Mac een lunch meepakken en als je eindelijk dat kuteind terug gelopen hebt nog net aanschuiven voor het late diner.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135281635
Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen. ;)
pi_135281677
Hehe, kutdag voor jou dus :P Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht.
Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4 :(
Nee, toch niet
pi_135281732
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag trouwens een ontzettend lekkere 'hikester' tegengekomen in Waalwijk, de eerste in mijn 2,5 jarige carriere bij EW. De persoon waar ik de auto naar toe bracht was dat ook opgevallen, zij had twee uur eerder zijn auto meegenomen. ;)
Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel :D
pi_135282223
Heb alweer 3 ritten voor morgen! Sowieso weer 10 uurtjes pakken, zit ik alweer op 20 met twee dagen werken ^O^
pi_135282385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Solidberg het volgende:
Hehe, kutdag voor jou dus :P Btw die Mondeos zijn wel fijne bakken, vandaag nog eentje weggebracht.
Daarna een VW Passat uit 2010, wel mooi met spoilertje en sideskirts, maar met een Bluemotion 1.4 :(
Ik had laatst nog een Passat met zo'n 1.4 122pk (en DSG). Ik vond het niet eens zo vervelend, was vlot genoeg wat mij betreft. Net als de 1.2TSI met 105pk in de Golf Bluemotion, die vond ik ook wel goed genoeg.
Stuk beter dan die 3-cilinders die ze in de Polo Bluemotion proppen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:41:30 #210
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135283136
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:56 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja ik zag er laatst ook een bij de grote in Breda. Godsamme mooi exemplaar was dat zeg. Ze bestaan dus wel :D
Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135283218
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik heb 1x met een pracht exemplaar in de bus gezeten, kwamen gezamenlijk vanaf de grote in Breda. Was echter dusdanig bewust van haar pracht dat ze nogal verwaand was... En mij dus compleet niet zag staan.
Hoezo, jij ziet er toch ook niet verkeerd uit oid?

Overigens echt een prachtig meisje gezien vandaag bij de fitness. :D Die kont... :9~
Your opinion of me is none of my business.
pi_135283287
Ik ben ooit ook nog een beauty tegengekomen in Waalwijk, maar dat was niet bij de tegenwoordig 'bekende', maar uit m'n hoofd bij een Renault-dealer. Daar heb ik er helaas nog niet meer van gezien :(
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:46:31 #213
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135283353
quote:
12s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:56 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

NHTVer gespot.
Hier nog een ;)
pi_135283458
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef zazzel het volgende:

[..]

Hier nog een ;)
Dit wordt een beetje eng.. Toch niet ook al VK?
Nee.
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:52:29 #215
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135283600
Laatst echt een EW trol tegen gekomen. Een heuse ginger met puisten, waar ook wel minstens 15kg vanaf mocht. Tot overmaat van ramp moest ze naar het zelfde adres als ik. Dus nog dik 1,5 uur mee in de trein gezeten ook. :')
Ach beter dan alleen..
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:53:25 #216
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135283647
quote:
12s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Dit wordt een beetje eng.. Toch niet ook al VK?
Nee Management/Toerisme, zou het iedereen afraden :p
pi_135283850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef zazzel het volgende:
Laatst echt een EW trol tegen gekomen. Een heuse ginger met puisten, waar ook wel minstens 15kg vanaf mocht. Tot overmaat van ramp moest ze naar het zelfde adres als ik. Dus nog dik 1,5 uur mee in de trein gezeten ook. :')
Ach beter dan alleen..
Kom anders ook zat EW'ers tegen die geen stom woord zeggen :{
Hebben ze in ieder geval de juiste baan gekozen denk ik dan maar :')

Qua dames ben ik er ooit 2 tegen gekomen (waarvan 1 destijds in dit topic zat :D ).
pi_135284005
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef zazzel het volgende:

[..]

Nee Management/Toerisme, zou het iedereen afraden :p
Haha ja Absoluut.. Mijn vriendin en 2 huisgenoten van me hebben dat ook gedaan.
Mijn vriendin is sinds 2 maanden werkeloos en kan niks vinden in haar werkgebied, en mijn huisgenoten werken beide in een callcenter. Topopleiding!
Nee.
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:03:22 #219
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135284104
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:01 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Haha ja Absoluut.. Mijn vriendin en 2 huisgenoten van me hebben dat ook gedaan.
Mijn vriendin is sinds 2 maanden werkeloos en kan niks vinden in haar werkgebied, en mijn huisgenoten werken beide in een callcenter. Topopleiding!
Nadeel is dat het zó breed is, dat je niets concreets leert. Je bent dus eens soort van verplicht om nog een master te doen. En sowieso ga ik never in het Toerisme werken.
pi_135284510
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

71?! Wat, hoe en waar?

Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.

71 te hard, is dat een verkeersmisdrijf? Mocht je ervoor veroordeeld zijn zou dat een strafblad opleveren denk ik.
Wat? 131.
Hoe? Even gas geven in 2e versnelling
Waar? Zelderseweg (tussen Nijkerk en Barneveld....fiorano is er wel bekend). Je mag er 60.

Omschrijving situatie:
Vrachtwagen met oplegger rijdt 55. Recht stuk van 150 meter na een rechterbocht, daarna een onoverzichtelijke linker.
Om de vrachtwagen nį afronden van de bocht bķnnen 150 meter in te halen moest ik een beetje gas bijgeven. Zo gezegd, zo gedaan.
Precies toen ik voor de vrachtwagen zat (gas al dichtgedraaid) stond er een flitsauto in de berm. Voilį.
Was theoretisch mijn 3e punt maar er is nooit naar gekeken dus ik ben door het oog v/d naald gegaan.
1e punt was 33 overschrijding op de...... Zelderseweg.
2e punt was 44 overschrijding op het.... verlengde van de Zelderseweg.

Je raadt nooit waar ik niet meer veel te hard ga :9
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Kan niet zeggen dat autotechniek erg makkelijk is en aan mijn leervermogen mankeert over het algemeen niks. Hoor wel erg veel mensen die zich een weg door het HBO 'chillen'.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Jij doet toch ook BE? Niet zeuren dan, ik heb 6.5 jaar geleden mijn VWO-diploma gehaald en nu op mijn 24e eens een keer klaar met hbo-BE en ik word aan alle kanten uitgenodigd :9
Verder ook geen enkele financiėle ervaring buiten mijn meewerkstage, geen bestuursjaren, commissiejaren of zulk soort dingen gedaan.

Maandag een gesprek bij bedrijf nummer 5 :9
Das ook de reden dat ik na de HTS in de avonduren een bedrijfskundige studie ga volgen :). Mooie aanvulling.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:50 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe inderdaad ja. Zorgde zelf altijd wel dat ik een nette zwarte schoudertats mee had of een zwarte Dakine.
Wat moet je allemaal meenemen dat een tas nodig is? Ritinformatie kan toch prima in de binnenzak oid?
quote:
6s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had laatst nog een Passat met zo'n 1.4 122pk (en DSG). Ik vond het niet eens zo vervelend, was vlot genoeg wat mij betreft. Net als de 1.2TSI met 105pk in de Golf Bluemotion, die vond ik ook wel goed genoeg.
Stuk beter dan die 3-cilinders die ze in de Polo Bluemotion proppen.
Een Seat Ibiza ST met dezelfde motor is nog erger. Iets zwaarder, topsnelheid 165 :P. Na verloop van tijd wen je eraan, zuinig zijn ze wel (als je niet meer dan 110 rijdt)
pi_135284927
Vandaag ook een EWer tegen gekomen bij Meerkerk, plus een oude senior van AR. Die EWer zei maar even hoi en ging ook meteen van ons weg, terwijl die ARert wel vriendelijk was en ook gesprek aanging.

Overigens was die Passat van mij al wat ouder, had ook geen DSG. Wil dat DSG ook wel eens eindelijk uitproberen :P

[ Bericht 44% gewijzigd door Solidberg op 09-01-2014 19:23:21 ]
Nee, toch niet
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:29:09 #222
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135285673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef PogoSticK het volgende:
Wat moet je allemaal meenemen dat een tas nodig is? Ritinformatie kan toch prima in de binnenzak oid?
Not sure if serious, maar ik beantwoord je vraag even met een quote :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef Kiprollade het volgende:
Ik gebruik gewoon een middelmaat laptop tas. Ideaal voor het klembord met de formulieren, een pen, 12v lader, USB oplaadsnoer van mn iPhone & tablet + tablet zelf, USB stick met muziek, drinken, eten, tandenborstel, kussen, handdoek, dekbed, pyjama, schoon ondergoed.
pi_135285710
Klopt, in zo'n Ibiza is het ook drama. Ik heb ook 1 keer 1.4 gehad, die is net zo sloom, maar omdat het een 4-cilinder is maakt die iig niet zo'n tractorgeluid _O-
pi_135285756
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Klopt, in zo'n Ibiza is het ook drama. Ik heb ook 1 keer 1.4 gehad, die is net zo sloom, maar omdat het een 4-cilinder is maakt die iig niet zo'n tractorgeluid _O-
1.4 16v? Moet je de mijne eens horen op een koude dag... |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135285771
Ohja, nu je het zegt, die Passat was ook wel redelijk luid, geen idee hoeveel cilinders die had of wat daadwerkelijke motorinhoud was, kentekencheck komt op een VW Polo uit
Nee, toch niet
pi_135285808
Oh ja, ik ging gisteren testen wat beter reed, een Porsche Cayenne of een Seat Ibiza CrisisMotion.

Antwoord kan ik niet geven :{ Na een tijd lang weinig problemen met ritten heb ik de laatste tijd weer vaak pech. Kwam de Seat ophalen, auto stond er wel, maar er was ingebroken vorige avond: alle sleutels weg, kon dus weer naar huis. Week geleden ook al 5 uur achter elkaar ge-OV'd omdat EW een rit dubbel had gepland. Kan allemaal gebeuren, maar niet bij mij aub :P

Maar goed, Cayenne was een 3.0 benzine. Is grappig, geen turbo _O_ dus lekker ratelgeluid van de zespitter, maar je merkt dat de auto net iets te zwaar is voor zo'n motor (in een Cayenne hoort een diesel, in een gewone auto een 3.0 benzine zonder turbo). Natuurlijk is ie niet traag (0-100 in iets van 8.5 seconden is sneller dan de gemiddelde Ecobox), maar het is ook niet wat je van een Porsche verwacht. Rijdt verder wel een stuk beter dan de Touareg gek genoeg.

Geen foto's, zoek maar op Google afbeeldingen naar "Porsche Cayenne" als je wil weten hoe die eruit ziet.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Solidberg het volgende:
Ohja, nu je het zegt, die Passat was ook wel redelijk luid, geen idee hoeveel cilinders die had of wat daadwerkelijke motorinhoud was, kentekencheck komt op een VW Polo uit
Belastingfraude :o
pi_135286412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Panthera. het volgende:
Oh ja, ik ging gisteren testen wat beter reed, een Porsche Cayenne of een Seat Ibiza CrisisMotion.

Antwoord kan ik niet geven :{ Na een tijd lang weinig problemen met ritten heb ik de laatste tijd weer vaak pech. Kwam de Seat ophalen, auto stond er wel, maar er was ingebroken vorige avond: alle sleutels weg, kon dus weer naar huis. Week geleden ook al 5 uur achter elkaar ge-OV'd omdat EW een rit dubbel had gepland. Kan allemaal gebeuren, maar niet bij mij aub :P

Maar goed, Cayenne was een 3.0 benzine. Is grappig, geen turbo _O_ dus lekker ratelgeluid van de zespitter, maar je merkt dat de auto net iets te zwaar is voor zo'n motor (in een Cayenne hoort een diesel, in een gewone auto een 3.0 benzine zonder turbo). Natuurlijk is ie niet traag (0-100 in iets van 8.5 seconden is sneller dan de gemiddelde Ecobox), maar het is ook niet wat je van een Porsche verwacht. Rijdt verder wel een stuk beter dan de Touareg gek genoeg.

Geen foto's, zoek maar op Google afbeeldingen naar "Porsche Cayenne" als je wil weten hoe die eruit ziet.

[..]

Belastingfraude :o
Als het dan toch een 3.0 benzine moet zijn verwacht ik wel een turbo... anders is het geen porsche. 8,5 seconden is snelle middenklasser-terrein. Porsche hoort daar IMO niet tussen.

Overigens is de kleinste motorisering dacht ik een 3.2 v6, maar kan me natuurlijk vergissen.
pi_135286660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:40 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Als het dan toch een 3.0 benzine moet zijn verwacht ik wel een turbo... anders is het geen porsche. 8,5 seconden is snelle middenklasser-terrein. Porsche hoort daar IMO niet tussen.

Overigens is de kleinste motorisering dacht ik een 3.2 v6, maar kan me natuurlijk vergissen.
Meeste Porsches hebben geen Turbo... alleen de Turbo, en volgens mij wordt die niet meer gemaakt in de laatste versie, in ieder geval wilde Porsche van die variant af. Alle 911 Carrera's etc zijn allemaal ongeblazen boxermotors.

Kleinste motorisering was 3.0, 2012 model.
pi_135286927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Meeste Porsches hebben geen Turbo... alleen de Turbo, en volgens mij wordt die niet meer gemaakt in de laatste versie, in ieder geval wilde Porsche van die variant af. Alle 911 Carrera's etc zijn allemaal ongeblazen boxermotors.

Inderdaad, alleen de dikkere versies(911 Turbo en de GT2 sowieso, GT3 weet ik zo niet, volgens mij niet)
Vab de 991 is nog geen Turbo-versie..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:53:36 #230
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135287171
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen de dikkere versies(911 Turbo en de GT2 sowieso, GT3 weet ik zo niet, volgens mij niet)
Vab de 991 is nog geen Turbo-versie..
991 Turbo S rijdt al rond in NL hoor :)
pi_135287225
Had vandaag om 2 uur mijn beschikbaarheid pas open gezet, en werd om half 6 nog gebeld. Of ik om 4 uur een auto op kon halen, en ja, het ging om 4 uur 's middags :+ Dus maar aangenomen, kan ik overdag mooi nog ff studeren. Niet echt goed voor de uren maarja.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:02:39 #232
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135287648
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoezo, jij ziet er toch ook niet verkeerd uit oid?

Overigens echt een prachtig meisje gezien vandaag bij de fitness. :D Die kont... :9~
Neuh, maar blijkbaar niet goed genoeg. Ben trouwens heul gelukkig met m'n vriendin hoor, al een paar jaar. Maar kijken mag altijd B-)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Wat? 131.
Hoe? Even gas geven in 2e versnelling
Waar? Zelderseweg (tussen Nijkerk en Barneveld....fiorano is er wel bekend). Je mag er 60.

Omschrijving situatie:
Vrachtwagen met oplegger rijdt 55. Recht stuk van 150 meter na een rechterbocht, daarna een onoverzichtelijke linker.
Om de vrachtwagen nį afronden van de bocht bķnnen 150 meter in te halen moest ik een beetje gas bijgeven. Zo gezegd, zo gedaan.
Precies toen ik voor de vrachtwagen zat (gas al dichtgedraaid) stond er een flitsauto in de berm. Voilį.
Was theoretisch mijn 3e punt maar er is nooit naar gekeken dus ik ben door het oog v/d naald gegaan.
1e punt was 33 overschrijding op de...... Zelderseweg.
2e punt was 44 overschrijding op het.... verlengde van de Zelderseweg.

Je raadt nooit waar ik niet meer veel te hard ga :9

[..]

Kan niet zeggen dat autotechniek erg makkelijk is en aan mijn leervermogen mankeert over het algemeen niks. Hoor wel erg veel mensen die zich een weg door het HBO 'chillen'.

[..]

Das ook de reden dat ik na de HTS in de avonduren een bedrijfskundige studie ga volgen :). Mooie aanvulling.

[..]

[..]

Een Seat Ibiza ST met dezelfde motor is nog erger. Iets zwaarder, topsnelheid 165 :P. Na verloop van tijd wen je eraan, zuinig zijn ze wel (als je niet meer dan 110 rijdt)
Ghe Ghe, dat is zo'n kut weg. Rij daar eigenlijk nooit echt 60. Was vroeger trouwens ook 80. Gevaarlijk weggetje wel trouwens, hebben er al genoeg een kopduel met een boom verloren...
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135287726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef Panthera. het volgende:

[..]

De cayenne en panamera hebben echt wel turbo's :).

Ik begrijp wat je bedoelt, maar échte porsches wegen geen 2000+ kilogram (vind ik). Daarom: turbo. Anders is het niks.
I know my cars :)
pi_135287804
Oeps, dubbelpost
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ghe Ghe, dat is zo'n kut weg. Rij daar eigenlijk nooit echt 60. Was vroeger trouwens ook 80. Gevaarlijk weggetje wel trouwens, hebben er al genoeg een kopduel met een boom verloren...
Faalhazen, zo moeilijk issie niet. Kan er ook 200 zonder probleem O-).

Was vroeger idd 80, daarna gedeeltelijk, nu helemaal niet meer -O-
Kom uit Nijkerk dus ken de weg aardig goed :), de politie helaas ook }:|
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:08:32 #235
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135287938
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:05 schreef PogoSticK het volgende:
Oeps, dubbelpost

[..]

Faalhazen, zo moeilijk issie niet. Kan er ook 200 zonder probleem O-).

Was vroeger idd 80, daarna gedeeltelijk, nu helemaal niet meer -O-
Kom uit Nijkerk dus ken de weg aardig goed :), de politie helaas ook B|
Ja dat sowieso, zijn er genoeg in de omgeving die het met regelmaat proberen. Zijn er weinig die het duel winnen.

Was dinsdag nog in Nijkerk, wedstrijdje vlaggen bij Sparta :P
pi_135288057
Heb je je sig nog in de praktijk gebracht? Tegen Bunschoten is altijd leuk begrijp ik :+
pi_135288127
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wacht eens even, was dat afgelopen maandag?
pi_135288329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:03 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

De cayenne en panamera hebben echt wel turbo's :).

Ik begrijp wat je bedoelt, maar échte porsches wegen geen 2000+ kilogram (vind ik). Daarom: turbo. Anders is het niks.
I know my cars :)
Natuurlijk hebben ze turbo's, maar niet standaard. Alle Porsches met turbo hebben als toevoeging achter modelnaam "Turbo". Porsche Panamera Turbo, Porsche 911 Turbo, Porsche Cayenne Turbo. Alle standaardmodellen hebben geen turbo. Handig, zodat iemand die lui wil rijden op de Autobahn een turbo kan kopen en alle mensen die een sportieve auto die goed klinkt willen hebben een ander model kunnen uitkiezen.
pi_135288796
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze turbo's, maar niet standaard. Alle Porsches met turbo hebben als toevoeging achter modelnaam "Turbo". Porsche Panamera Turbo, Porsche 911 Turbo, Porsche Cayenne Turbo. Alle standaardmodellen hebben geen turbo. Handig, zodat iemand die lui wil rijden op de Autobahn een turbo kan kopen en alle mensen die een sportieve auto die goed klinkt willen hebben een ander model kunnen uitkiezen.
Mij hoor je ook nooit zeggen dat ze die standaard hebben toch?
Doe mij maar een GT2 als ik de keus heb, die heeft wel een turbo en klinkt geniaal!
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:30:31 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135289102
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:12 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Wacht eens even, was dat afgelopen maandag?
Neuh heul lang geleden al, hoezo?
pi_135289554
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Neuh heul lang geleden al, hoezo?
Omdat er afgelopen maandag een brunette bij halte Rijksweg stond, en naast mij stond nog een hiker :P Ik dacht misschien was jij dat :)

[ Bericht 7% gewijzigd door VogeltjeTwiet op 09-01-2014 20:47:12 ]
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:50:24 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135289978
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:39 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Omdat er afgelopen maandag een brunette bij halte Rijksweg stond, en naast mij stond nog een hiker :P Ik dacht misschien was jij dat :)
Haha achso, nee dat was ik niet.
pi_135291188
Morgen ritjessss.

Weet de volgorde nog steeds niet, maar een wisselrit Oirschot - Zwijndrecht en daarna nog een enkele rit Eindhoven - Meerkerk. Bij Ar... moet ik wezen, is dat die dramazooi daar? _O-
pi_135291571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:39 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen maandag nog met een andere hiker van Rijksweg, via Gilze-Rijen met de Fyra naar Rotterdam gegaan en daar stond bij de halte ook een dame :D
pi_135291670
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen maandag nog met een andere hiker van Rijksweg, via Gilze-Rijen met de Fyra naar Rotterdam gegaan en daar stond bij de halte ook een dame :D
Ik ben alleen een AR senior van het vrouwelijk geslacht tegengekomen.
pi_135291928
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bus van 14:52 richting station breda?
pi_135292096
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Bus van 14:52 richting station breda?
Nee, 14:08 richting Tilburg geloof ik.
pi_135292255
Godver, ik zie net dat ik van vorige week nog ritinfo in moet voeren. Dat impliceert minder salaris morgen. :(
pi_135292434
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Amoeba het volgende:
Morgen ritjessss.

Weet de volgorde nog steeds niet, maar een wisselrit Oirschot - Zwijndrecht en daarna nog een enkele rit Eindhoven - Meerkerk. Bij Ar... moet ik wezen, is dat die dramazooi daar? _O-
Nee, tegenwoordig wel prima.
pi_135293163
Geachte chauffeur,

Naar aanleiding van de gereden schade op 29-11-2013 berichten wij u het volgende.
Wanneer er schuld schade gereden wordt zal er een Eigen Risico van ¤ 136,00 doorbelast worden aan de betreffende chauffeur.

Na controle is gebleken dat u de schade heeft gereden.
Wij belasten het Eigen Risico van ¤ 136,00 aan u door en zal verrekend worden met uw opgebouwde reservering (staat op uw loonstrook bij vakantiedagen).
Indien deze niet toereikend is zal het verrekend worden met uw salaris.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.

Met vriendelijke groet,

............................
Administratief medewerkster
Autoreset BV

Shit ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2014 21:47:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')