Vet stoerquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ben je er toch mooi ff doorheen geglipt
Richting Dordrecht weet ik niet precies hoe het zit, maar ik denk dat je dan ook daar kan instappen. Richting Utrecht kan je daar sowieso gewoon instappen ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende:
Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Bedanktquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef Viezze het volgende:
Een tijdje geleden is die bus mij dus voorbij gereden. Heb toen een klacht aangemaakt bij Arriva en zij zeiden dat deze daar wel moet stoppen en hebben de chauffeur er op aangesproken. Dus je kan het in principe gewoon doen, maar wat ik dan wel zou doen is de afrit van de snelweg in de gaten houden en zodra de bus daar aankomt de aandacht van de chauffeur proberen te trekken want het is een vage bushalte qua plaatsing.
Andere optie is naar het postkantoor.
Ik moet daar morgen ook zijn zie ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende:
Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Weet dat het wel vaak langskomen is sinds ik deze reeks volg, maar geen idee of de nieuwe dienstregeling iets verandertquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet daar morgen ook zijn zie ikis dat zo'n gedoe dan?
Die is 3 jaar geleden opgeblazen en nooit gerepareerd. Als je dat niet gezien hebt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die op de weg tussen Ommel en Vlierden ook? Ik neem echt geen risico met die klotekasten daar.
Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:45 schreef Viezze het volgende:
Ik heb in mei gesolliciteerd, december gesprek. Dus het kan altijd erger
Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord.
Ik wacht het wel af. Kan nog even teren op m'n laatste loon van de supermarkt, en zo hier en daar wat bijbeunen. Woon toch thuis dus zoveel geef ik in de maand niet uit. Intussen dit topic maar aan het bijhouden, alle info die ik mee kan pikken is meegenomen.
Verder vind ik het dan wel weer jammer dat op het hoofdkantoor de posters op de ramen hangen 'Solliciteer als privéchauffeur/hiker' als de mensen die solliciteren dan maanden moeten wachten. Ze zullen er waarschijnlijk wel standaard hangen, maar het viel me vandaag bijzonder op(bus komt er dagelijks langs).
Zeker gedaan, die reageerden dan wel weer snel:quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?
quote:Naar aanleiding van je sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij je het volgende mededelen. Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van de gegevens op het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken. Helaas moeten wij je mededelen dat de keuze niet op jou is gevallen, omdat we in jouw woonplaats geen beschikbare werkzaamheden hebben.
Graag willen wij je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en wensen wij je succes met een eventuele volgende sollicitatie.
Met vriendelijke groet,
71?! Wat, hoe en waar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef PogoSticK het volgende:
Als ik gescreend word door de AIVD kom ik er niet door, iets met een administratieve fout en volgens hen een openstaande dagvaarding......
Ik ben nooit gedagvaarden inmiddels is de bekeuring (71 km/u overschrijding) verjaard dus daar mogen ze niks meer mee.
VOG zal wel kunnen, heb geen strafblad oid
Wat is een OvJ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
71?! Wat, hoe en waar?
Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.
Ik las eerst "gepakt met een 107 te hard binnen de bebouwde kom"quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende:
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |