abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 22:21:31 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135253978
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ben je er toch mooi ff doorheen geglipt
Vet stoer :7
#26 || Luciano da Silva
pi_135255442
Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Nee, toch niet
pi_135255496
Die zou daar moeten stoppen, maar reed mij laatst voorbij. In welke richting moet je?
pi_135255503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende:
Er was toch iets met P+R A27 Meerkerk ofniet? Moet morgen Qliner 388 hebben daar, die stopt daar toch wel?
Richting Dordrecht weet ik niet precies hoe het zit, maar ik denk dat je dan ook daar kan instappen. Richting Utrecht kan je daar sowieso gewoon instappen ja.
pi_135256029
Moet richting Dordrecht inderdaad, 9292 klopte bij mij vandaag nog niet helemaal, toen ik Amsterdam was, andere tijden en andere lijnen gaf die nog door.
Nee, toch niet
pi_135256158
Een tijdje geleden is die bus mij dus voorbij gereden. Heb toen een klacht aangemaakt bij Arriva en zij zeiden dat deze daar wel moet stoppen en hebben de chauffeur er op aangesproken. Dus je kan het in principe gewoon doen, maar wat ik dan wel zou doen is de afrit van de snelweg in de gaten houden en zodra de bus daar aankomt de aandacht van de chauffeur proberen te trekken want het is een vage bushalte qua plaatsing.

Andere optie is naar het postkantoor.
pi_135257173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:00 schreef Viezze het volgende:
Een tijdje geleden is die bus mij dus voorbij gereden. Heb toen een klacht aangemaakt bij Arriva en zij zeiden dat deze daar wel moet stoppen en hebben de chauffeur er op aangesproken. Dus je kan het in principe gewoon doen, maar wat ik dan wel zou doen is de afrit van de snelweg in de gaten houden en zodra de bus daar aankomt de aandacht van de chauffeur proberen te trekken want het is een vage bushalte qua plaatsing.

Andere optie is naar het postkantoor.
Bedankt :)
Nee, toch niet
pi_135257239
Bus komt daar tegenwoordig gewoon standaard. Die knop is al een tijdje weg en van al die keren dat ik er ben geweest, ben ik nog nooit niet opgehaald.
pi_135257540
Als ik gescreend word door de AIVD kom ik er niet door, iets met een administratieve fout en volgens hen een openstaande dagvaarding......

Ik ben nooit gedagvaard :+ en inmiddels is de bekeuring (71 km/u overschrijding) verjaard dus daar mogen ze niks meer mee.

VOG zal wel kunnen, heb geen strafblad oid
pi_135258015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Solidberg het volgende:
Ik moet daar morgen ook zijn zie ik :{ is dat zo'n gedoe dan?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135258505
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik moet daar morgen ook zijn zie ik :{ is dat zo'n gedoe dan?
Weet dat het wel vaak langskomen is sinds ik deze reeks volg, maar geen idee of de nieuwe dienstregeling iets verandert
Nee, toch niet
pi_135261047
quote:
2s.gif Op woensdag 8 januari 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die op de weg tussen Ommel en Vlierden ook? Ik neem echt geen risico met die klotekasten daar.
Die is 3 jaar geleden opgeblazen en nooit gerepareerd. Als je dat niet gezien hebt...
Nee.
pi_135261767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:45 schreef Viezze het volgende:
Ik heb in mei gesolliciteerd, december gesprek. Dus het kan altijd erger :+
Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord.
Ik wacht het wel af. Kan nog even teren op m'n laatste loon van de supermarkt, en zo hier en daar wat bijbeunen. Woon toch thuis dus zoveel geef ik in de maand niet uit. Intussen dit topic maar aan het bijhouden, alle info die ik mee kan pikken is meegenomen.

Verder vind ik het dan wel weer jammer dat op het hoofdkantoor de posters op de ramen hangen 'Solliciteer als privéchauffeur/hiker' als de mensen die solliciteren dan maanden moeten wachten. Ze zullen er waarschijnlijk wel standaard hangen, maar het viel me vandaag bijzonder op(bus komt er dagelijks langs).
pi_135261777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Oh, dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan de beurt ben. Eind september gesolliciteerd voor hiker in Breda, nog niks gehoord.
Ik wacht het wel af. Kan nog even teren op m'n laatste loon van de supermarkt, en zo hier en daar wat bijbeunen. Woon toch thuis dus zoveel geef ik in de maand niet uit. Intussen dit topic maar aan het bijhouden, alle info die ik mee kan pikken is meegenomen.

Verder vind ik het dan wel weer jammer dat op het hoofdkantoor de posters op de ramen hangen 'Solliciteer als privéchauffeur/hiker' als de mensen die solliciteren dan maanden moeten wachten. Ze zullen er waarschijnlijk wel standaard hangen, maar het viel me vandaag bijzonder op(bus komt er dagelijks langs).
Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135261790
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 02:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Al overwogen om bij AR te solliciteren als het bij EW niet opschiet?
Zeker gedaan, die reageerden dan wel weer snel:

quote:
Naar aanleiding van je sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij je het volgende mededelen. Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van de gegevens op het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken. Helaas moeten wij je mededelen dat de keuze niet op jou is gevallen, omdat we in jouw woonplaats geen beschikbare werkzaamheden hebben.

Graag willen wij je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en wensen wij je succes met een eventuele volgende sollicitatie.

Met vriendelijke groet,
pi_135263908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef PogoSticK het volgende:
Als ik gescreend word door de AIVD kom ik er niet door, iets met een administratieve fout en volgens hen een openstaande dagvaarding......

Ik ben nooit gedagvaard :+ en inmiddels is de bekeuring (71 km/u overschrijding) verjaard dus daar mogen ze niks meer mee.

VOG zal wel kunnen, heb geen strafblad oid
71?! Wat, hoe en waar?

Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.

71 te hard, is dat een verkeersmisdrijf? Mocht je ervoor veroordeeld zijn zou dat een strafblad opleveren denk ik.
pi_135263962
Volgens mij is dat geen misdrijf. Fraai is anders :+
pi_135264005
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

71?! Wat, hoe en waar?

Ik rijd standaard nooit harder dan 30 te hard, anders heb je direct een punt eraf en OvJ, nee danku.
Wat is een OvJ?
pi_135264031
Officier van Justitie ;)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135264563
Ik heb geen puntenrijbewijs meer, dat scheelt al :9
pi_135264590
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
pi_135264611
Ah, ik mag weer terug in dienst bij EW. Even formuliertje invullen met kopie van rijbewijs en id-kaart en ik kan binnenkort weer aan de slag! :D
pi_135264915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende:
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Ik las eerst "gepakt met een 107 te hard binnen de bebouwde kom" :')
pi_135265140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:34 schreef Marco001 het volgende:
Officier van Justitie ;)
Oohja, haha :)
pi_135265596
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')