Nice! Ik wil ik dit ook altijd doen maar dan komt dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt: ach die knul (of chick) aan de andere kant doet dat ook maar om geld te verdienen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto".
Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.
Had ik gewoon even zin in.
[..]
Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
Ah, is dat wat je vandaag hebt gereden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:43 schreef Kiprollade het volgende:
En hier is een leuke foto van een biggetje met rode kaplaarsjes voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Nee, het enige wat ik vandaag heb gereden is mijn eigen auto op en neer naar het busstationquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:47 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ah, is dat wat je vandaag hebt gereden?
TR gemacht. Openbaar maken van DM's ist verboten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat boeit het man, jullie houden toch niet op. Om Joppie zijn DM even te herhalen, hij wil iedere mogelijkheid aangrijpen. Waarom denk je dat hij zo desperate de TS wilde zijn?
Ik drie weken. Eigenlijk belden ze nog te vroeg want ik had nog geen vrije dag bij stage maar dat was zo geregeldquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb ook zo lang zitten wachten tot EW reageerde
Woon in Utrecht, studeer Arnhem.quote:
Ja, ik heb ze maandag al 4x gebeld maar ze vonden het wat snel. Toen ben ik maar ff langsgereden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, ik heb ook zo lang zitten wachten tot EW reageerde
Ik zou een post report machen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
TR gemacht. Openbaar maken van DM's ist verboten.
Ik ook, maar het duurde vervolgens wel anderhalve maand tot de eerste opdrachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:10 schreef MuurStraat het volgende:
Ik was bij A binnen een week aant werk
Ik werd dinsdag aangenomen, vrijdag gelijk werk. Ook chill.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ook, maar het duurde vervolgens wel anderhalve maand tot de eerste opdrachtsindsdien wel bijna elke dag trouwens.
Die kast staat al jarenlang uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja mijn vader doet dat ook. Als je van de A67 komt en afslag Deurne neemt staat er ook een flitskast van voren. De gemeente heeft al veel foto's van hem.
Die op de weg tussen Ommel en Vlierden ook? Ik neem echt geen risico met die klotekasten daar.quote:
Je kan al werken zonder de VOG aangevraagd te hebben toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:15 schreef zazzel het volgende:
Bij mij duurde het 2 weken ofzo, alleen het moment dat je dan eindelijk denkt te kunnen werken.. Moet je nog wachten tot ze je VOG aanvraag goedgekeurd hebben.
Tevens duurde het een week voordat ik bij de gemeente Breda terecht kon om m'n vag überhaupt aan te vragen. Ambtenaren
Weet niet of dat inmiddels veranderd is, maar bij mij was het zo dat ik kon werken wanneer zij de bevestiging van de aanvraag binnen hadden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je kan al werken zonder de VOG aangevraagd te hebben toch?
Ben je er toch mooi ff doorheen gegliptquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had nog een VOG liggen van mijn stage. Hoewel die niet helemaal precies volgens de eisen was hebben ze die toch geaccepteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |