abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:07:27 #76
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135238358
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, voor 3 van de 4 heb ik niet eens zelf gesolliciteerd :P

[..]

Dat dacht ik van mijn cv ook, maar blijkbaar valt dat best wel mee _O-

[..]

Eentje iig wel, eentje weet ik niet zeker en twee niet.
Sowieso die sturen op die Lease mannen dan :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135238384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sowieso die sturen op die Lease mannen dan :P
Sowieso ja :P
Die heeft vanaf mijn huis met de auto ook een uur minder reistijd dan met het OV _O-
pi_135238728
Lease is wel chill maar je wordt er wel lui van, is ook een risico :P.
Dingen die ik nu lopend of met de fiets doe gingen voorheen met de auto :X
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik nam op, eerste wat die gozer zegt: "Ah meneer de Haan, wat fijn dat ik u tref, ik bel names de Lotto".
Vroeg ik hem gelijk hoe hij aan mijn nummer komt "Die hebben wij ingekocht meneer" Gelijk aangegeven dat ik hier absoluut niet van gediend ben, de Lotto een kut bedrijf vind en of hij mijn nummer direct uit het syteem wil halen. Gelijk opgehangen.

Had ik gewoon even zin in.

[..]

Als ik de tijd heb doe ik dat ook vaak zat.
Tip: Bel-me-niet register.
Dan geef je echt aan dat je er niet van gediend bent, anders kunnen ze 't niet weten.
Nummer uit 't systeem halen zal in veel gevallen niet gebeuren... of hij komt later weer terug.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

AD belt mij ook steeds maar weer ook al heb ik aangegeven dat ze me uit hun systeem moeten halen. Nu al een paar maanden stil nadat ik met een aangifte heb gedreigd :')
Ze mogen je gewoon bellen hoor, aangifte zal wat dat betreft niet schelen. Mensen zien het vaak als heel storend maar reclame in een abri of op TV ervaar je niet als even storend, terwijl het op TV ook echt wel 'in de weg' zit. Tis net hoe je 't ervaart :)

Zeg ik overigens niet mee dat ik het relaxed vind als ze bellen... en koud bellen is kutwerk.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef zazzel het volgende:
EW heeft zeker nog een hoop ruimte over in hun SMS abonnement... Wordt de laatste tijd echt plat gesmst, veel meer dan voorheen.

Ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar ook veel aanmeldingen krijgen. Misschien dat 't binnenkort wat afneemt door nieuwe sollicitatieronde?
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:22:10 #79
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135238891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef PogoSticK het volgende:
Ze mogen je gewoon bellen hoor, aangifte zal wat dat betreft niet schelen. Mensen zien het vaak als heel storend maar reclame in een abri of op TV ervaar je niet als even storend, terwijl het op TV ook echt wel 'in de weg' zit. Tis net hoe je 't ervaart :)

Zeg ik overigens niet mee dat ik het relaxed vind als ze bellen... en koud bellen is kutwerk.
Dan kan ik er nog wel mee dreigen :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:53:37 #80
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135240127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef PogoSticK het volgende:
Lease is wel chill maar je wordt er wel lui van, is ook een risico :P.
Dingen die ik nu lopend of met de fiets doe gingen voorheen met de auto :X

[..]

Tip: Bel-me-niet register.
Dan geef je echt aan dat je er niet van gediend bent, anders kunnen ze 't niet weten.
Nummer uit 't systeem halen zal in veel gevallen niet gebeuren... of hij komt later weer terug.

[..]

[..]

Ik begrijp dat ze het erg druk hebben, maar ook veel aanmeldingen krijgen. Misschien dat 't binnenkort wat afneemt door nieuwe sollicitatieronde?
Dat is wel een goede ja, thuis nummer heb ik daar wel ingezet. Verschil tussen nu abri' s vind ik dat ik niet "gestoord" word met hetgeen ik bezig ben.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135242090
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In Den Bosch waar ik woon is de A2 ook een stukje 100 waar hij door Vught gaat. Ook een echte hotspot net achter de brug :') want daarvoor en erna is ie 130. Dat ze mij daar nog nooit gepakt hebben mag een godswonder zijn want ik ga daar 3 keer per week met 180 langs op de motor.
Ze staan er vaak genoeg, let maar op.
pi_135242227
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze staan er vaak genoeg, let maar op.
Klopt, maar 9 van de 10 keer van voren. :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135242417
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klopt, maar 9 van de 10 keer van voren. :7
Ja mijn vader doet dat ook. Als je van de A67 komt en afslag Deurne neemt staat er ook een flitskast van voren. De gemeente heeft al veel foto's van hem. _O-
pi_135242562
Foto's van de jaaaaaaaaaaaaaaag zeker?
pi_135242658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Drilboor het volgende:
Foto's van de jaaaaaaaaaaaaaaag zeker?
:')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135243659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:00 schreef trolley het volgende:

[..]

:')
Echt he. :')

Denkt iedereen hier nu makkelijk te kunnen scoren?
pi_135243923
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Echt he. :')

Denkt iedereen hier nu makkelijk te kunnen scoren?
Ga je nou alweer janken, Calimero? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135244216
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ga je nou alweer janken, Calimero? :')
Ik jank niet man, zijn post slaat gewoon helemaal nergens op. Het gaat over motoren en niet over Jaguars.
pi_135244222
Dat gedoe met Amoeba, Jaguar etc heb ik ondertussen wel gezien...
pi_135244681
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik jank niet man, zijn post slaat gewoon helemaal nergens op. Het gaat over motoren en niet over Jaguars.
zucht....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135245094
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Dat is wel een goede ja, thuis nummer heb ik daar wel ingezet. Verschil tussen nu abri' s vind ik dat ik niet "gestoord" word met hetgeen ik bezig ben.
Mja klopt, abri's had ik eigenlijk ook wel weg kunnen laten... daarom had ik tv-reclame toegevoegd.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:22 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dan kan ik er nog wel mee dreigen :D
:P true, en als het werkt alleen maar handig.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

zucht....
Tja, hij hapt wel weer... keep fueling the fire!

Amoeba, je laat je veel te makkelijk op de kast jagen, daar maakt men (hier) een beetje misbruik van. Negeer hier en daar eens wat en je zult zien dat mensen er vanzelf mee stoppen :)
pi_135245136
Dat op de kast jagen is dan weer heel toepasselijk in deze situatie.
pi_135245452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Mja klopt, abri's had ik eigenlijk ook wel weg kunnen laten... daarom had ik tv-reclame toegevoegd.

[..]

:P true, en als het werkt alleen maar handig.

[..]

Tja, hij hapt wel weer... keep fueling the fire!

Amoeba, je laat je veel te makkelijk op de kast jagen, daar maakt men (hier) een beetje misbruik van. Negeer hier en daar eens wat en je zult zien dat mensen er vanzelf mee stoppen :)
Precies. :) hens mijn zucht.. Hij is gewoon te makkelijk op de kast te jagen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135246120
Kunnen we nou allemaal eens ophouden met dat gezeik -O- Ik heb het even nagekeken, en post zo'n vier jaar mee in dit topic. Ik kan me niet herinneren dat er ooit van deze onzin is voorgekomen, dus als we het nou achter ons laten en gewoon vrolijk verder gaan. En ja, dat geldt voor iedereen, ook voor mezelf.
pi_135246210
nee

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 08-01-2014 21:12:25 ]
pi_135247893
YAY. En doorrrrrr.

Zit nu al 2 dagen te wachten na mijn sollicitaties, ik had al aan de bak kunnen zijn! TAKE LONG
pi_135248036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef PogoSticK het volgende:
YAY. En doorrrrrr.

Zit nu al 2 dagen te wachten na mijn sollicitaties, ik had al aan de bak kunnen zijn! TAKE LONG
Welke regio zit je eigenlijk?
pi_135248153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef PogoSticK het volgende:
YAY. En doorrrrrr.

Heel herkenbaar, ik heb ook zo lang zitten wachten tot EW reageerde :')
pi_135248396
Nou, huiswerk af. Morgen maar even alle frustratie eruit knallen in de sportschool. }:|
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:43:40 #100
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135248473
Ik heb gelukkig maar 1 week hoeven wachten bij EW (begin september gesolliciteerd) :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')