Welke paaltjes heb je het over, die buiten staan bij de parkeervakken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Solidberg het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al een keer tegen die paaltjes bij A in Amsterdam aangereden? En zoja, hebben jullie nog erna wat van gehoord? Heb wellicht tegen zo'n paaltje met de achterkant aangereden.
Zag wel een krasje toen ik de achterkant inspecteerde
Succes Irritatie100, wat voor baantje als ik vragen mag?
Inderdaad, die paaltjes die elke kant opstaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:48 schreef Viezze het volgende:
[..]
Welke paaltjes heb je het over, die buiten staan bij de parkeervakken?
Neuh, dat nog nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Inderdaad, die paaltjes die elke kant opstaan.
@ Irritatie100, gefeliciteerd
Oh, je bent nog niet aangenomen
Jij hapt echt veel te makkelijk, je roept het zo wel over jezelf af hoorquote:
Je mist een klein stukje via DM. Ik ben niet de enige die zich zeer kinderachtig opstelt, TS maakt zich daar ook schuldig aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij hapt echt veel te makkelijk, je roept het zo week over jezelf af hoor
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef zazzel het volgende:
Really? Wees eens verstandig, en hou op met het vervuilen van dit topic met alle discussies omtrent jouw gelijkhebberigheid. Amen
quote:
Ik barst van het huiswerk. Morgen analyse inleveren en ik moet nog 2 opgaven maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier op stage is het nu erg rustig..Maakt ze volgens mij niet veel meer uit allemaal.
9 van de 10 mensen van mijn afdeling zijn volgens mij al naar huis..quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik barst van het huiswerk. Morgen analyse inleveren en ik moet nog 2 opgaven maken.
Mwa, het kaartje vertekend wel een beetje. Zo lijkt het net alsof ze dag en nacht alle snelwegen staan te bewaken. Toch kom ik maar weinig mobiele controles tegen, terwijl op veel verschillende snelwegen rij.quote:
Blauw zal een keer in de week zijn, misschien nog minder. Dus jouw waarneming zegt weinig, of je moet alle dagen op de weg zittenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef S-RS het volgende:
[..]
Mwa, het kaartje vertekend wel een beetje. Zo lijkt het net alsof ze dag en nacht alle snelwegen staan te bewaken. Toch kom ik maar weinig mobiele controles tegen, terwijl op veel verschillende snelwegen rij.
Oooh, het klopt wel wat dat kaartje zeg! Alleen het wordt verkeerd overgebracht imo. Dit zijn de populairste plekken om te flitsen. Tja, als ik het kaartje snel bekijk lijkt heel nederland populair om te flitsen. Er had wat meer onderscheid gemogen in de blauwe stukken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Blauw zal een keer in de week zijn, misschien nog minder. Dus jouw waarneming zegt weinig, of je moet alle dagen op de weg zitten
Flitsmeister heeft het vaker goed dan fout naar mijn ervaring, dus zou best eens kunnen kloppen. Je hebt er alleen zo weinig aan.
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 danquote:
Ratten zijn hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 danWaarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Panthera. het volgende:
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 dan Waarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole.
A2 staat dan ook bovenaan in het lijstjequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Als dit klopt, wat een zakkenvullers op de A2 danWaarschijnlijk allemaal stiekem net na het einde van de trajectcontrole. Verder klopt het dat er bijna standaard iemand op de A30 staat en bij Bunnik ook vaak iemand.
Hoho! Ze staan daar voor jou en mijn veiligheid!quote:
In Den Bosch waar ik woon is de A2 ook een stukje 100 waar hij door Vught gaat. Ook een echte hotspot net achter de brugquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
O ja sorry. Bedankt lieve overheid voor het beschermen van mij tegen de meest verschrikkelijke en dodelijke ongelukken die er zouden gebeuren als er iemand op een vijf baans weg 105 zou rijden. Wat moeten we zonder jequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoho! Ze staan daar voor jou en mijn veiligheid!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |