abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135265644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende:
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Holy shit _O-
pi_135266013
Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de parkeerplaats bij de A27 P&R? Moet je nu echt helemaal omlopen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135266160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de parkeerplaats bij de A27 P&R? Moet je nu echt helemaal omlopen?
Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.
pi_135266193
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.
Hm oké. Haha ja het topic gaat zo snel, ik lees nu nog maar sporadisch mee dus mis wel eens wat. Maar goed om te weten, thanks!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135266466
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hm oké. Haha ja het topic gaat zo snel, ik lees nu nog maar sporadisch mee dus mis wel eens wat. Maar goed om te weten, thanks!
Het kan ook wel echt 20 topics terug zijn, net wat je zegt, het gaat zo snel. ^^
pi_135266883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
Ja, ik :P
En ik was er ook wel blij mee, die oude van mij bestaat uit 2 helfte. :') deze ziet er iig een stuk steviger uit.
pi_135267604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zo'n nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact dezelfde map, of is het een steviger model?
pi_135267611
oops dubbel...
pi_135267627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef MG_13 het volgende:

[..]

't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari aan weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zon nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact de map, of is het een steviger model?
Ik zag gister een hiker lopen met zo'n nieuwe map, die zijn stukken steviger dan die kartonnen dingen die wij kregen.
pi_135268023
Je moet bij P+R Meerkerk omlopen, heb geen bruggetje gezien. Wat een wind hier zeg :x

Moet iemand een megane station bij Meerkerk afleveren overigens?
Nee, toch niet
pi_135271167
Net een spoedje van Waalwijk naar Deventer af moeten slaan, ik stond niet op beschikbaarheid, maar het vak wat ik nu heb is het enige verplichtige vak, nou ja verplicht je krijgt gratis punten bij je tentamen bij 90% aanwezigheid.
pi_135272372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Drilboor het volgende:
Net een spoedje van Waalwijk naar Deventer af moeten slaan, ik stond niet op beschikbaarheid, maar het vak wat ik nu heb is het enige verplichtige vak, nou ja verplicht je krijgt gratis punten bij je tentamen bij 90% aanwezigheid.
En welke pret HBO studie is dit?
pi_135272613
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt wel handiger dan ja :P

Maar zeker nu die Hanzelijn er ligt zal het merendeel via Almere Centrum gaan gok ik zo.
Ik ging ook altijd via Hilversum, maar die Hanzelijn biedt wel uitkomst. Minder bussen en sneller thuis, al is dat laatste natuurlijk wel weer jammer voor de uurtjes :)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_135273047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef RTS91 het volgende:

[..]

En welke pret HBO studie is dit?
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
pi_135273507
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Er zullen ongetwijfeld wel een aantal degelijke studies tussen zitten, maar inderdaad, het valt me bij meer HBO studies op dat het niveau vaak schrijnend is. Niet zo gek dat de laatste jaren zoveel HBO studies in opspraak zijn gekomen. Maar punten krijgen dat je aanwezig bent vind ik een aardige indicator voor de kwaliteit van het HBO onderwijs...Omgekeerde wereld.
pi_135273672
Oh ja kijk, ik weet weer wat Meerkerk was :') zit nu ff te beren bij de Mac daar.

Vreselijke locatie. Grafeind omlopen door de polder en dan met zo'n zielig busje over die dijk :N weet er niemand een snellere manier? Ik loop steeds om via de Mac daar inderdaad, daar links en dan kom je op die dijk.

[ Bericht 13% gewijzigd door BlackLining op 09-01-2014 14:44:53 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135274445
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef BlackLining het volgende:
Oh ja kijk, ik weet weer wat Meerkerk was :') zit nu ff te beren bij de Mac daar.

Vreselijke locatie. Grafeind omlopen door de polder en dan met zo'n zielig busje over die dijk :N weet er niemand een snellere manier? Ik loop steeds om via de Mac daar inderdaad, daar links en dan kom je op die dijk.
Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.
pi_135275417
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Jij doet toch ook BE? Niet zeuren dan, ik heb 6.5 jaar geleden mijn VWO-diploma gehaald en nu op mijn 24e eens een keer klaar met hbo-BE en ik word aan alle kanten uitgenodigd :9
Verder ook geen enkele financiële ervaring buiten mijn meewerkstage, geen bestuursjaren, commissiejaren of zulk soort dingen gedaan.

Maandag een gesprek bij bedrijf nummer 5 :9
pi_135275790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.
Oh die oprit waar je niet kunt komen vanwege dat kut slootje? :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135275881
Mobiliteit/verkeerskunde, maar die regel is maar voor 1 vak, Excel dusja.
pi_135275941
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh die oprit waar je niet kunt komen vanwege dat kut slootje? :')
In mijn tijd was daar een houten bruggetje zodat je over die sloot kon.

EDIT: Ik lees dus iets hierboven dat die misschien is weggehaald..
pi_135276173
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef Mallet het volgende:

[..]

In mijn tijd was daar een houten bruggetje zodat je over die sloot kon.

EDIT: Ik lees dus iets hierboven dat die misschien is weggehaald..
Dit slootje? :P

pi_135276302
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit slootje? :P

[ afbeelding ]
Nee deze:

http://afbeelding.im/zvGs
pi_135276841
Kan je gewoon nog komen vanaf hier: http://goo.gl/maps/6j8E4
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:02:08 #175
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135277140
Pff, wat een onduidelijke ritgegevens.
Moet morgen Alblasserdam - Meerkerk (die langs de A27), dan Meerkerk (hetzelfde bedrijf) - Alkmaar en weer retour.

Er staat in 1 ritdocument 2 ritten verwerkt voor het bedrijf in Meerkerk, hierbij staan ook 2 kentekens, allebei nieuwe Golfjes (0-T**-00 en 0-S**-00). Er staat bij Alkmaar "Vanaf dit adres een andere auto mee retour nemen".

Wordt er dan bedoeld dat ik de auto met het eerstgenoemde kenteken mee moet nemen voor Meerkerk - Alkmaar en het andere kenteken mee terug moet nemen voor Alkmaar - Meerkerk? Of moet ik 1 van de 2 genoemde kentekens meenemen uit Meerkerk naar Alkmaar en krijg ik daar een, nu nog onbekende, auto mee terug?

Edit: nog een ander vraagje:
Ik krijg als het goed is een contract en een antwoord envelop mee bij het ophalen van een auto in Meerkerk. Als ik deze z.s.m. opstuur hoef ik geen transportformulier in te vullen, heeft iemand hier ervaring mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')