Holy shitquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:57 schreef BlackLining het volgende:
Ach ze hebben een vriend van mij laatst gepakt met 107 te hard binnen bebouwde kom. En zelfs dat is nog geen misdrijf. Kost wel een kleine ¤4.000 trouwens.
Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig eigenlijk met de parkeerplaats bij de A27 P&R? Moet je nu echt helemaal omlopen?
Hm oké. Haha ja het topic gaat zo snel, ik lees nu nog maar sporadisch mee dus mis wel eens wat. Maar goed om te weten, thanks!quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Daar in Meerkerk? Wat ik weet is het een aantal topics terug voorbij gekomen dat iemand vertelde dat het bruggetje is weg gehaald en je via de mcdonalds moet omlopen. Ik ben daar onlangs niet geweest dus weet niet precies of dat (nog) zo is.
Het kan ook wel echt 20 topics terug zijn, net wat je zegt, het gaat zo snel. ^^quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hm oké. Haha ja het topic gaat zo snel, ik lees nu nog maar sporadisch mee dus mis wel eens wat. Maar goed om te weten, thanks!
Ja, ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zo'n nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact dezelfde map, of is het een steviger model?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:39 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Nog meer mensen bij de grote in Almere maandag een nieuwe map gekregen? Die van mij was wel aan vervanging toe na 4 jaar. Aardige vent van EW die daar stond trouwens.
Ik zag gister een hiker lopen met zo'n nieuwe map, die zijn stukken steviger dan die kartonnen dingen die wij kregen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:46 schreef MG_13 het volgende:
[..]
't is dat ik nu op stage ben maar als ik februari aan weer aan de slag ga zou ik ook graag wel zon nieuwe map willen. Ik ben heel voorzichtig maar toch is bij mij de rug zowat helemaal gescheurd. Is het exact de map, of is het een steviger model?
En welke pret HBO studie is dit?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:35 schreef Drilboor het volgende:
Net een spoedje van Waalwijk naar Deventer af moeten slaan, ik stond niet op beschikbaarheid, maar het vak wat ik nu heb is het enige verplichtige vak, nou ja verplicht je krijgt gratis punten bij je tentamen bij 90% aanwezigheid.
Ik ging ook altijd via Hilversum, maar die Hanzelijn biedt wel uitkomst. Minder bussen en sneller thuis, al is dat laatste natuurlijk wel weer jammer voor de uurtjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel handiger dan ja
Maar zeker nu die Hanzelijn er ligt zal het merendeel via Almere Centrum gaan gok ik zo.
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.quote:
Er zullen ongetwijfeld wel een aantal degelijke studies tussen zitten, maar inderdaad, het valt me bij meer HBO studies op dat het niveau vaak schrijnend is. Niet zo gek dat de laatste jaren zoveel HBO studies in opspraak zijn gekomen. Maar punten krijgen dat je aanwezig bent vind ik een aardige indicator voor de kwaliteit van het HBO onderwijs...Omgekeerde wereld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef BlackLining het volgende:
Oh ja kijk, ik weet weer wat Meerkerk waszit nu ff te beren bij de Mac daar.
Vreselijke locatie. Grafeind omlopen door de polder en dan met zo'n zielig busje over die dijkweet er niemand een snellere manier? Ik loop steeds om via de Mac daar inderdaad, daar links en dan kom je op die dijk.
Jij doet toch ook BE? Niet zeuren dan, ik heb 6.5 jaar geleden mijn VWO-diploma gehaald en nu op mijn 24e eens een keer klaar met hbo-BE en ik word aan alle kanten uitgenodigdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Welke HBO studie is geen pret pakket? Het niveau valt me serieus ontiegelijk tegen, en de manier waarop je shit kunt regelen ook. Het is dat ik er geen zin meer in heb, maar een master op de UNI halen is toch echt eel een toegevoegde waarde boven het HBO diploma dat ik straks heb.
Oh die oprit waar je niet kunt komen vanwege dat kut slootje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Loop naar de oprit toe van de snelweg. Daar gaat een bus die vrijwel geheel over de snelweg gaat richting Utrecht. Het is een irritant stuk lopen vanaf locatie (korter dan naar die bus over de dijk), maar de bus zelf is één van de fijnste bussen van Nederland.
In mijn tijd was daar een houten bruggetje zodat je over die sloot kon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh die oprit waar je niet kunt komen vanwege dat kut slootje?
Dit slootje?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
In mijn tijd was daar een houten bruggetje zodat je over die sloot kon.
EDIT: Ik lees dus iets hierboven dat die misschien is weggehaald..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |