Geen idee.. Iets wat ontwaakte, per ongeluk een steen omhoog omduwde en bedacht.. oh wacht internaat, ik wil janken..quote:
Jij bent de broer van fylex (OP)?quote:
Nee, ze typt het gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de broer van fylex (OP)?
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:59 schreef deadprez het volgende:
Lijkt wel een kloon van whiskers, deze.
Joh?quote:
Ik zou maar es gaan blowen en die dildo aanslingeren, Whiskers. Dit komt niet heel erg volwassen, stabiel, sexy en mooi over...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?
ga slapen whiskasquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?
Jij snapt het wel ; ) Eye of the tigerquote:
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de broer van fylex (OP)?
Stoere praat voor zo'n poezenpopje, nietwaar?quote:
Sorry ik ben geen Whiskers..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou maar es gaan blowen en die dildo aanslingeren, Whiskers. Dit komt niet heel erg volwassen, stabiel, sexy en mooi over...
Joah, dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
Ga eens werken voor je uitkering, kneusquote:
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendjequote:
Achja, er bestaan nou eenmaal idioten op deze wereld en zij is daar een van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stoere praat voor zo'n poezenpopje, nietwaar?
werken is een ziektequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..quote:
Sinds 01-01-2014quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Tegenwoordig moet je werken voor bijstand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Erger dan aids.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?quote:
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..
Net als aids, alleen is aids wel meestal na een aantal leuke dingen tot stand gekomen. Werk niet.quote:
Ik heb je meodr gebakquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendje
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpantsquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?
Prijzen winnen in NWSquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
Ik heb geen ziekelijke enterdrangquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.
Je zal veel klanten trekken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpants
Dacht ik mooi welquote:
'We' ? Steunzoekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef Fylax het volgende:
Eigenlijk moeten we een klachttopic maken over PoezeligDing.
Niet van negers, sorry.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik deel gratis knuffels en kusjes uit![]()
![]()
![]()
gekke tydequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dacht ik mooi wel
Ik heb permban gehad maar bdn terug uit de jaila
Ik had je graag genomineerd!!quote:
Echt joh?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had je graag genomineerd!!
Nou zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen ziekelijke enterdrang
Was jij het die alles van Welschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond deelt de popcorn en cola alvast uit
Namens anderen gaan sprekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49 schreef Jee-Pee het volgende:
[..]
We zijn dan ook blij dat jij geen rechter bent.
Matadoortje, be nice and kissquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.
Correct gespeld en ja dat was onze eigenste 11letterig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het die alles van Weltschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?
Kan best hoor. Er zijn er hier een aantal aan wie ik inmiddels een hekel heb. Waarom is dat zo gek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
Daarom man...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
Wat doe je dan ook op de FP.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Namens anderen gaan spreken![]()
Ik had er op de Frontpage ook eentje:
[..]
Ik dacht dat ik er goed aan deed om het op kinder-feestje niveau te houden, precies het IQ van die topic, maar proost!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.
De 'we' vorm maakt ook ernstig indruk op mij.. Wij .. vanaf de zolderkamer..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Namens anderen gaan spreken![]()
Ik had er op de Frontpage ook eentje:
[..]
Haat jij TS ook?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan best hoor. Er zijn er hier een aantal aan wie ik inmiddels een hekel heb. Waarom is dat zo gek?
Wat is liefde dan nog waard, Ollie?quote:
Soms moet je die bitchbois gewoon even op hun plek zetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarom man...
Love for all, hatred for none
Ik gaf het op een gegeven moment op.. Ik kon het niet meer verdragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Correct gespeld en ja dat was onze eigenste 11letterig.
Pffff... breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het die alles van Welschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?
Kinderfeestjes moet je een beetje mee oppassen, voor je het weet komt Linkse Boomknuffelaar uit zijn Mexicaanse grot en is erbij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er goed aan deed om het op kinder-feestje niveau te houden, precies het IQ van die topic, maar proost!
Hij is best scherp, het kost alleen wat moeite hem te lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pffff... breek me de bek niet open.Da's echt zo'n figuur waarmee ik niet meer wil spreken. Je spelt het trouwens niet correct, maar dat hoeft ook niet.
Love is all that mattersquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is liefde dan nog waard, Ollie?
Ik inmiddels ook niet meer. Geldt zelfs voor het complete subforum en de buurman ervan. Ze zoeken het maar fijn uit daar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gaf het op een gegeven moment op.. Ik kon het niet meer verdragen
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, TS is leukTS kwam veel in de Top 2000-topicreeks.
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, TS is leukTS kwam veel in de Top 2000-topicreeks.
Wat nou 'wij'?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.
Ja joh en jij Ryan3quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?
Mijn bijdragen worden in de verste verte niet gemist, hooguit door een enkeling. Zij blij, ik blij. Ik ben daar gewoon klaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is best scherp, het kost alleen wat moeite hem te lezen.
Waarom kom je niet meer in NWS/POL? Je bijdragen worden gemist.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.
Is Iwanus een compliment ?quote:
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?
Dank, er is er geen bijgekomenquote:
199. Bij 200 ga ik dood.quote:
Neee!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...
Waarom?quote:
Is dit een matig opgezette persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lees ik nu echt El_Matador en inhoudelijk in één zin?
Dan is het tijd deze kleuterklas vaarwel te zeggen.quote:
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...
Klopt helemaal. Ik ben er ook niet goed genoeg in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit een matig opgezette persoonlijke aanval?
Je reageert zelf.. En met liefde.. Je had een prijs in News.. niet zeikenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is het tijd deze kleuterklas vaarwel te zeggen.
Ik hou het niet meer bij met al die kloonsquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.
Klopt. En die prijs was speciaal voor mij opgezet, come on...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik whiskers was gi
[..]
Je reageert zelf.. En met liefde.. Je had een prijs in News.. niet zeiken
nerdjequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog steeds 0, met bijna 10 000 posts
Ben ik Poezel? Ik heb daar genoeg gepost. Ik had een schurfthekel aan moeder in het 'broertjestopic'quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij met al die kloons
Wat is er mis met eenzame treinstations?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.
Jep.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.
Ik lees je zo nu en dan, het zal goed zijn, ik volg niet allesquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. En die prijs was speciaal voor mij opgezet, come on...
Sick, zelfs voor mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
het feit dat ze door haar ziekte nooit mama zal worden.
Morgen nog maar eens checkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dank, er is er geen bijgekomen
AIDSvaccins testen lijkt me wel een geschikte job.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Deadpreaz is vergeten zijn borderline pillen in te nemen en ziet mij aan voor Whiskers? Het verklaart waarom je van de rest van het land leeft, maar als je hier kunt posten kun je ook knijpers vouwen
Welnee ze heeft daar een aantal maanden geleden een heel topic over geopend in KLB en kwam zelf tot die conclusie hoor.quote:
Jij ziet me ook voor whiskers aan? Hoeveel WAO-ers danwel anders afgekeurden zitten hier? Best wel een treurnis. Vult FOK! je leegte op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Waarschijnlijk ook met drank op en enorm verbolgen over het feit dat ze door haar ziekte nooit mama zal worden.
Dan nog, sick.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee ze heeft daar een aantal maanden geleden een heel topic over geopend in KLB en kwam zelf tot die conclusie hoor.
Ik luister voor de 5e keer de Top 1000 van Veronicaquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dit een leuk topic met een gezellige sfeer
Je krijgt geen cent van mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef deadprez het volgende:
Jullie hebben maar gewoon te betalen, kapitalistische zwijnen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De reden voor een vrouw om te leven
Je miste mijn PA?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Veronica vind ik maar niksquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister voor de 5e keer de Top 1000 van Veronica
Justin Bieber onder een cirkelzaag?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
En na een week lang oude muziek, is het ook weer tijd voor verse, nieuwe muziek
Ik leid, jij lijdtquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik en dansen is een belabberde combinatie
Ben ook nog eens moe.
Als dat harmonisch en melodieus gezien een goede plaat oplevert, ben ik daar zeker niet op tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Justin Bieber onder een cirkelzaag?
Dat wordt geen Colombia voor jou.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik en dansen is een belabberde combinatie
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je miste mijn PA?Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt geen Colombia voor jou.
Als je volwassen bent, denk je er anders over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Zijn we het toch nog érgens over eens in dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landen
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...
El, wat doe jij daar waar je bent?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?
Denk niet dat dat nog gaat veranderen al zeg ik nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
El, wat doe jij daar waar je bent?
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Viel Brazilië zo tegen dan??quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.
Anders; dansen, genieten, beetje werken, reizen enzulks.
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?
Nee hoor, in tegendeel.quote:
Niet mee eens trouwens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
je kunt niet alles hebben in het leven.
De juiste keuzes. Nederland alleen nog als vakantieland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?
Da's fijn, dat je zo'n levensinstelling hebt. Het lukt mij niet. Op veel fronten zit ik dan ook behoorlijk vastgeroest, maar ja... het zou ook nog veel minder kunnen dan hoe het nu gaat.quote:
Muziek, maten en vrouwen zou ik eraan toe willen voegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Bier, wiet en onderdak is alles dat je nodig hebt.
Zijn puppy verzorgen en bier drinken, duh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?
Het verbaasde mij ook... 3 teveel .. Ik noemde Nadal een gebruiker, note 1quote:
Je bent wat, 25? Dan heb je alle mogelijkheden om niet vastgeroest te zitten, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's fijn, dat je zo'n levensinstelling hebt. Het lukt mij niet. Op veel fronten zit ik dan ook behoorlijk vastgeroest, maar ja... het zou ook nog veel minder kunnen dan hoe het nu gaat.
allemaal overrated, als je FOK! hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, maten en vrouwen zou ik eraan toe willen voegen.
Schatje, liefje, wat doe je daar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juiste keuzes. Nederland alleen nog als vakantieland.
En jij noemt ánderen borderline?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
allemaal overrated, als je FOK! hebt.
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook... 3 teveel .. Ik noemde Nadal een gebruiker, note 1
Kleffie, ik heb een toffe baan en reis heel Latijns-Amerika rond. Een aanrader.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, liefje, wat doe je daar?
niks mis met een bietje autismequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij noemt ánderen borderline?
Doe er maar 50 procent bovenop.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent wat, 25? Dan heb je alle mogelijkheden om niet vastgeroest te zitten, toch?
Talking to deadpreaz? Dat is het standbeeld van borderline.. Hoe heette die obisitas hoer ook alweer op KLB, wiens magnetron nooit werkte?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij noemt ánderen borderline?
Echt, zo oud? Wow.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe er maar 50 procent bovenop.![]()
Maar goed, dat besef is wel aanwezig hoor. Ik verwacht dan ook dat 2014 voor mij een jaar van veranderingen wordt.
Denk dat ze bij mij alle vier hetzelfde bevattenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.
Nou, ik loop anders elke dag vanuit mijn woning naar de auto.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Al die mensen hier die doen alsof ze ooit buiten komen
Geen smartphone hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
"Echt, zo oud?"...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, zo oud? Wow.
Dan nog, je zit 2 jaar boven mij en kijk waar ik zit.
Ik kom vrijwel nooit in KLB, dus geen idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Talking to deadpreaz? Dat is het standbeeld van borderline.. Hoe heette die obisitas hoer ook alweer op KLB, wiens magnetron nooit werkte?
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Echt, zo oud?"...![]()
* Elfletterig voelt zich nu een fossiel
Modjes zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering BOA's. Mensjes die nooit iets bereikt hebben maar wel macht willen uitoefenen over anderen. Elke keer een klein stijfje als ze weer es iemand kunnen noten of bannen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.
Mijn tepels worden stijf en spuiten melk als ik hen zie 'modden' ..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Modjes zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering BOA's. Mensjes die nooit iets bereikt hebben maar wel macht willen uitoefenen over anderen. Elke keer een klein stijfje als ze weer es iemand kunnen noten of bannen.
Afgelopen 24 uur volgens mij zeker 16 uur buiten geweestquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Ik ben ook mod geweest (niet op FOK!) en er is geen reedt aan. Gewoon liberaal zijn; vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.
Ik voel me ook niet zo oud hoor. Ik voel me jonger dan ik ben en word meestal ook een tikje jonger geschat. Maar ja, het klokje tikt ondertussen wel gewoon door natuurlijk. Ik stel te veel zaken uit, maar goed... dit is niet R&Pquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]! geloof me, ik weet aardig wat van fossielen en zo oud ben je nog niet. Miss Escobar heeft jouw leeftijd.
Dat hoef je inderdaad niet als je mij dat privé mededeelt.. En nee, jij was het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.
Dus al die liefde die je gratis weggegeven hebt, niets voor terug gehad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Afgelopen 24 uur volgens mij zeker 16 uur buiten geweest![]()
![]()
Dan ga ik voor de 200, spuiten wil ik zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn tepels worden stijf en spuiten melk als ik hen zie 'modden' ..
Ga jij een solliciteren , profiteur, hier de godganse dag posten, maar niet kunnen werken?quote:
Zaken uitstellen hoort bij het leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet zo oud hoor. Ik voel me jonger dan ik ben en word meestal ook een tikje jonger geschat. Maar ja, het klokje tikt ondertussen wel gewoon door natuurlijk. Ik stel te veel zaken uit, maar goed... dit is niet R&P
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook mod geweest (niet op FOK!) en er is geen reedt aan. Gewoon liberaal zijn; vrijheid van meningsuiting enzo.
Jawelquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus al die liefde die je gratis weggegeven hebt, niets voor terug gehad?
Take a walk on the wild sidequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.Ik ben het namelijk niet met je eens. Een forum heeft het recht om bepaalde gedragsregels op te stellen en te handhaven. Net zoals jij het recht hebt om het forum wel of niet te gebruiken.
In de ideale sameleving werken PVV'ers 20 uur per dag voor mijn basisinkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij een solliciteren , profiteur, hier de godganse dag posten, maar niet kunnen werken?
In alle in totaal zo'n 350.000 forumposts wel dat soort figuren gezien ja. Immer en altijd inconsequent door dat soort "keuzes".quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.Ik ben het namelijk niet met je eens. Een forum heeft het recht om bepaalde gedragsregels op te stellen en te handhaven. Net zoals jij het recht hebt om het forum wel of niet te gebruiken.
Mooi zo! Waar is ze/hij nu?quote:
In mijn ideale samenleving krijg jij een nekschotquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de ideale sameleving werken PVV'ers 20 uur per dag voor mijn basisinkomen.
En da's nummer 4.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In mijn ideale samenleving krijg jij een nekschot
Doodsverwensing, pr gemacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey, Alzheimerpatient, dat is POL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ga er zelf maar heen. Bij deze het linkje:
POL / [POLCAFE #4619] De sociaal-libertariër
Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat niet werken, het is geen doodsverwensingquote:
Dat ging jij toch kapot maken, het polcafé?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ga er zelf maar heen. Bij deze het linkje:
POL / [POLCAFE #4619] De sociaal-libertariër
Klopt, ik weet het... - Dat is vaak het probleem niet, dat besef. Je moet uit de eigen comfort zone, anders wordt alles een sleur.quote:
Je moet inderdaad terughoudend zijn met bannen, dus daarover zijn we het wel eens. En ook terughoudend zijn met topics zomaar sluiten omdat een enkeling zich daarin misdraagt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In alle in totaal zo'n 350.000 forumposts wel dat soort figuren gezien ja. Immer en altijd inconsequent door dat soort "keuzes".
Alleen echt zieke grafmongolen bannen. Echt ziek dus. En dat zijn er maar weinig.
Ze woont in Utrecht en ik niet.. Heb haar met oud en nieuw leren kennen op een feest en daarna meteen drie nachten en dagen blijven plakkenquote:
Die fase is de beste. En Utrecht is altijd goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze woont in Utrecht en ik niet.. Heb haar met oud en nieuw leren kennen op een feest en daarna meteen drie nachten en dagen blijven plakkenkomend weekend gaan we weer meeten wss
Klopt, ik weet het....quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, Alzheimerpatient, dat is POL.
NWSquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:52 schreef Nikmans het volgende:
Waar komen die grafusers toch vandaan de laatste week ofzo
Dat verklaart een hoop.quote:
Niks, daarom komen ze klb vervuilen.quote:
Was een grapje. Ik kwam al niet of nauwelijks meer in POL. Ik vind zowel nieuws als politiek enorm interessant (ben een junkie), maar discussiëren daarover doe ik wel ergens anders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ging jij toch kapot maken, het polcafé?
woensel west de gekstequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Eindhoven, het riool van Nederland, Brabant onwaardig.
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het erquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Eindhoven, het riool van Nederland, Brabant onwaardig.
Het is een teringlelijke, maar wel gezellige stad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het er
Vond ik dan.
KLB vervuilen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks, daarom komen ze klb vervuilen.
Dat dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een teringlelijke, maar wel gezellige stad.
Sorry, "best prima" is niet genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het er
Vond ik dan.
Waarom ben je eigenlijk naar Colombia gegaan dan? In verband met werk of een andere reden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, "best prima" is niet genoeg.
Medellín, da's een stad.
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, "best prima" is niet genoeg.
Medellín, da's een stad.
Die straat hebben ze verneukt, door een rij nieuwbouwhuizenquote:
Vanwege het land, de mensen, de cultuur. Ik stuurde een email aan mijn baas en hogerop en zei: luister, ik wil naar Colombia, er is genoeg business en ik spreek de taal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk naar Colombia gegaan dan? In verband met werk of een andere reden?
Heb ook al een week lang echt een geweldig humeur, heerlijk in m'n vel, allesquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die fase is de beste. En Utrecht is altijd goed.
Ik vind de kleinschaligheid van Nederland juist een kracht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ook al een week lang echt een geweldig humeur, heerlijk in m'n vel, alles
Goed bezigquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanwege het land, de mensen, de cultuur. Ik stuurde een email aan mijn baas en hogerop en zei: luister, ik wil naar Colombia, er is genoeg business en ik spreek de taal.
En dat was prima.
Berlijn zeker tof. Barcelona Europa's beste stad (en voetbalclub uiteraard). Krakau hoor ik iedereen over, nu nog es bezoeken...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.
Thanks!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.
Hufters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die straat hebben ze verneukt, door een rij nieuwbouwhuizen
* Elfletterig sluit zich daar graag bij aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.
Het was het begin. Over 3 maanden ga ik kappen.quote:
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europaquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Berlijn zeker tof. Barcelona Europa's beste stad (en voetbalclub uiteraard). Krakau hoor ik iedereen over, nu nog es bezoeken...
En dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was het begin. Over 3 maanden ga ik kappen.
Haha, het eerste komt over een tijdje. Dat wordt wel een topic...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan?Het El_Matador Imperium? Of terug naar Nederland?
Same herequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europa
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hufters.
Dalijk jagen ze Arnol ook nog weg
Ben in Berlijn geweest en niet uitgeweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europa
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Same hereKrakau staat op een mooie tweede plek.
Berlijn is geweldig als je wil feesten met een hele boel 'vrije geesten' en jongen mensen. Krakau is geweldig als je een week lang elke avond panja wil zijn voor een tientje, inclusief vrouwvolk dat even hard meezuipt
Ben zelf in Praag geweest, denk dat dat beetje vergelijkbaar is. Of niet. Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)
Wat heb jij nu meegemaakt, blowend werkloosje? Wanneer trapt de gemeente jou aan het werk?quote:
gwn hosselen jatogquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heb jij nu meegemaakt, blowend werkloosje? Wanneer trapt de gemeente jou aan het werk?
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:07 schreef OllieWilliams het volgende:
bloedt een beetje dood hier... Ik dacht we stampen wel ff een topic vol
Hugequote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef hugecooll het volgende:
* hugecooll verschuilt zich achter PD
JA, DEADPREZ, WAT HEB JIJ NOU MEEGEMAAKT?
Krakau is een behoorlijk 'gekke' stad. Gekke mensen, alles is goedkoop dus als westerling ben je sowieso een koning daar, veel jonge mensen (studentenstad) en bijbehorende uitgaansgelegenheden. Wat het speciaal maakt is dat alcohol geen fuck kost en er dus echt beestachtig veel gezopen wordt, zowel door de locals als de studenten en toeristen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)
Je hosselt geen ene visstick, wat doe je hier nog?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?
(El_Matador komt nu vertellen dat dat wél kan, trouwens)
Gewoon lekker dansen, losgaan enzo, lekker je eigen feestje bouwenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?
(El_Matador komt nu vertellen dat dat wél kan, trouwens)
Verliefde man weet. Hardstyle nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon lekker dansen, losgaan enzo, lekker je eigen feestje bouwen![]()
Doe eens een nummer gevenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verliefde man weet. Hardstyle nu.
Valt tegen, vooral het eerste.quote:
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef hugecooll het volgende:
Warschau/Krakau is een beetje als Praag/Brno
Voor de ingewijden onder ons
quote:
whiskers plsquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nooit meer werken? Deadpreaz heeft nog nooit werk gehad. Gewoon geen geld voor iets wat nog gewerkt heeft. Moet je zien hoe snel ze opeens kunnen werken
Dat zijn de beste steden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef Nikmans het volgende:
Ohja het is geen stad om naartoe te gaan als je een vriendin hebt
Dank voor de toelichtingquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Krakau is een behoorlijk 'gekke' stad. Gekke mensen, alles is goedkoop dus als westerling ben je sowieso een koning daar, veel jonge mensen (studentenstad) en bijbehorende uitgaansgelegenheden. Wat het speciaal maakt is dat alcohol geen fuck kost en er dus echt beestachtig veel gezopen wordt, zowel door de locals als de studenten en toeristen.
Verder is het gewoon een uitgaansstad waar je (als je de goeie tenten weet) van de ene naar de andere kroeg/club zwalkt, of anders wel een paar Polen tegenkomt die altijd wel zin hebben om te ouwehoeren met westerlingen, vrij aardig Engels spreken en het bijna altijd tof vinden je naar hun favo spots mee te nemenIk weet niet waarom maar vrijwel iedereen die je op een random avond tegenkomt is vriendelijk en meestal vind je wel wat aansluiting die met je meegaat naar de volgende tent, waar een paar mensen achterblijven en weer nieuw volk meekomt naar de volgende tent.
Ik lees wel eens verhalen over scams enzo, mensen die naar plaatsen worden gelokt waar ze ineens rekeningen van 300 euro gepresenteerd krijgen, maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Ik ben er nu tweemaal geweest en beide keren waren we met een groep jongens, dus misschien had dat ermee te maken
Werken is ook niet voor mij, studeren trouwens ook niet. Toevallig typte ik net het volgende in een ander topic:quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nooit meer werken? Deadpreaz heeft nog nooit werk gehad. Gewoon geen geld voor iets wat nog gewerkt heeft. Moet je zien hoe snel ze opeens kunnen werken
Dank, beste heer, die zoveel meer begrijpt dan de anderequote:
Ik bedoel meer de vergelijkingquote:
Geen dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dank, beste heer, die zoveel meer begrijpt dan de andere
Klopt het, dat je nog nooit hebt gewerkt voor je centen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |