quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.
Is Iwanus een compliment ?quote:
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?
Dank, er is er geen bijgekomenquote:
199. Bij 200 ga ik dood.quote:
Neee!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...
Waarom?quote:
Is dit een matig opgezette persoonlijke aanval?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Lees ik nu echt El_Matador en inhoudelijk in één zin?
Dan is het tijd deze kleuterklas vaarwel te zeggen.quote:
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo is, is ze ook nog eens mijn "ex"...
Klopt helemaal. Ik ben er ook niet goed genoeg in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dit een matig opgezette persoonlijke aanval?
Je reageert zelf.. En met liefde.. Je had een prijs in News.. niet zeikenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is het tijd deze kleuterklas vaarwel te zeggen.
Ik hou het niet meer bij met al die kloonsquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is sowieso iemand uit NWS gezien haar namenkennis, al heeft Poezel daar zelf nooit gepost dus een clone.
Klopt. En die prijs was speciaal voor mij opgezet, come on...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik whiskers was gi
[..]
Je reageert zelf.. En met liefde.. Je had een prijs in News.. niet zeiken
nerdjequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog steeds 0, met bijna 10 000 posts
Ben ik Poezel? Ik heb daar genoeg gepost. Ik had een schurfthekel aan moeder in het 'broertjestopic'quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik hou het niet meer bij met al die kloons
Wat is er mis met eenzame treinstations?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.
Jep.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
De manier van posten is ook echt precies hetzelfde als die van whiskers, als ze weer eens last heeft van haar borderline.
Ik lees je zo nu en dan, het zal goed zijn, ik volg niet allesquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. En die prijs was speciaal voor mij opgezet, come on...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |