quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je miste mijn PA?Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt geen Colombia voor jou.
Als je volwassen bent, denk je er anders over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Zijn we het toch nog érgens over eens in dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landen
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...
El, wat doe jij daar waar je bent?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?
Denk niet dat dat nog gaat veranderen al zeg ik nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
El, wat doe jij daar waar je bent?
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Viel Brazilië zo tegen dan??quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.
Anders; dansen, genieten, beetje werken, reizen enzulks.
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?
Nee hoor, in tegendeel.quote:
Niet mee eens trouwens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
je kunt niet alles hebben in het leven.
De juiste keuzes. Nederland alleen nog als vakantieland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?
Da's fijn, dat je zo'n levensinstelling hebt. Het lukt mij niet. Op veel fronten zit ik dan ook behoorlijk vastgeroest, maar ja... het zou ook nog veel minder kunnen dan hoe het nu gaat.quote:
Muziek, maten en vrouwen zou ik eraan toe willen voegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Bier, wiet en onderdak is alles dat je nodig hebt.
Zijn puppy verzorgen en bier drinken, duh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?
Het verbaasde mij ook... 3 teveel .. Ik noemde Nadal een gebruiker, note 1quote:
Je bent wat, 25? Dan heb je alle mogelijkheden om niet vastgeroest te zitten, toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's fijn, dat je zo'n levensinstelling hebt. Het lukt mij niet. Op veel fronten zit ik dan ook behoorlijk vastgeroest, maar ja... het zou ook nog veel minder kunnen dan hoe het nu gaat.
allemaal overrated, als je FOK! hebt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek, maten en vrouwen zou ik eraan toe willen voegen.
Schatje, liefje, wat doe je daar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juiste keuzes. Nederland alleen nog als vakantieland.
En jij noemt ánderen borderline?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
allemaal overrated, als je FOK! hebt.
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook... 3 teveel .. Ik noemde Nadal een gebruiker, note 1
Kleffie, ik heb een toffe baan en reis heel Latijns-Amerika rond. Een aanrader.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, liefje, wat doe je daar?
niks mis met een bietje autismequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij noemt ánderen borderline?
Doe er maar 50 procent bovenop.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent wat, 25? Dan heb je alle mogelijkheden om niet vastgeroest te zitten, toch?
Talking to deadpreaz? Dat is het standbeeld van borderline.. Hoe heette die obisitas hoer ook alweer op KLB, wiens magnetron nooit werkte?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jij noemt ánderen borderline?
Echt, zo oud? Wow.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe er maar 50 procent bovenop.![]()
Maar goed, dat besef is wel aanwezig hoor. Ik verwacht dan ook dat 2014 voor mij een jaar van veranderingen wordt.
Denk dat ze bij mij alle vier hetzelfde bevattenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.
Nou, ik loop anders elke dag vanuit mijn woning naar de auto.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Al die mensen hier die doen alsof ze ooit buiten komen
Geen smartphone hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
"Echt, zo oud?"...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, zo oud? Wow.
Dan nog, je zit 2 jaar boven mij en kijk waar ik zit.
Ik kom vrijwel nooit in KLB, dus geen idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Talking to deadpreaz? Dat is het standbeeld van borderline.. Hoe heette die obisitas hoer ook alweer op KLB, wiens magnetron nooit werkte?
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb ooit eens inzage gehad in die notes en het gaat echt nergens over. De volgende keer wil ik geld toe om ze te moeten lezen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Echt, zo oud?"...![]()
* Elfletterig voelt zich nu een fossiel
Modjes zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering BOA's. Mensjes die nooit iets bereikt hebben maar wel macht willen uitoefenen over anderen. Elke keer een klein stijfje als ze weer es iemand kunnen noten of bannen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb info van hen die moderator zijn, die zijn net zo lachwekkend als hen die ze uitreiken..'Ik wil mod worden om te kijken voor notes' . Dat volk wordt mod en mag ze uitdelen.
Mijn tepels worden stijf en spuiten melk als ik hen zie 'modden' ..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Modjes zijn dan ook vrijwel zonder uitzondering BOA's. Mensjes die nooit iets bereikt hebben maar wel macht willen uitoefenen over anderen. Elke keer een klein stijfje als ze weer es iemand kunnen noten of bannen.
Afgelopen 24 uur volgens mij zeker 16 uur buiten geweestquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:40 schreef deadprez het volgende:
Ik ben ook mod geweest (niet op FOK!) en er is geen reedt aan. Gewoon liberaal zijn; vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |