Sick, zelfs voor mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
het feit dat ze door haar ziekte nooit mama zal worden.
Morgen nog maar eens checkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dank, er is er geen bijgekomen
AIDSvaccins testen lijkt me wel een geschikte job.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Deadpreaz is vergeten zijn borderline pillen in te nemen en ziet mij aan voor Whiskers? Het verklaart waarom je van de rest van het land leeft, maar als je hier kunt posten kun je ook knijpers vouwen
Welnee ze heeft daar een aantal maanden geleden een heel topic over geopend in KLB en kwam zelf tot die conclusie hoor.quote:
Jij ziet me ook voor whiskers aan? Hoeveel WAO-ers danwel anders afgekeurden zitten hier? Best wel een treurnis. Vult FOK! je leegte op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Waarschijnlijk ook met drank op en enorm verbolgen over het feit dat ze door haar ziekte nooit mama zal worden.
Dan nog, sick.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee ze heeft daar een aantal maanden geleden een heel topic over geopend in KLB en kwam zelf tot die conclusie hoor.
Ik luister voor de 5e keer de Top 1000 van Veronicaquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dit een leuk topic met een gezellige sfeer
Je krijgt geen cent van mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef deadprez het volgende:
Jullie hebben maar gewoon te betalen, kapitalistische zwijnen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De reden voor een vrouw om te leven
Je miste mijn PA?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Veronica vind ik maar niksquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister voor de 5e keer de Top 1000 van Veronica
Justin Bieber onder een cirkelzaag?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:28 schreef Elfletterig het volgende:
En na een week lang oude muziek, is het ook weer tijd voor verse, nieuwe muziek
Ik leid, jij lijdtquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik en dansen is een belabberde combinatie
Ben ook nog eens moe.
Als dat harmonisch en melodieus gezien een goede plaat oplevert, ben ik daar zeker niet op tegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Justin Bieber onder een cirkelzaag?
Dat wordt geen Colombia voor jou.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik en dansen is een belabberde combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |