quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je miste mijn PA?Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt geen Colombia voor jou.
Als je volwassen bent, denk je er anders over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Zijn we het toch nog érgens over eens in dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen zijn kut en er is overbevolking genoeg dus niet mee met de stelling eens.
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Dat stond dan ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst van te bezoeken landen
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten waarbij je na pakweg 15-18 jaar denkt: had dat maar niet gedaan...
El, wat doe jij daar waar je bent?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joah, slechte ouders zijn toch geen maatstaf om wel of geen kinderen te willen?
Denk niet dat dat nog gaat veranderen al zeg ik nooit nooit natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je volwassen bent, denk je er anders over.
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarmee je slechts jezelf tekort doet.
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
El, wat doe jij daar waar je bent?
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Viel Brazilië zo tegen dan??quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
So be it, je kunt niet alles hebben in het leven. Jaren terug in Brazilië geweest. Bovenaan het lijstje staan nu landen als Noorwegen, Zweden en Ierland, gevolgd door zoiets Australië en Nieuw-Zeeland. In Spanje en Portugal ben ik ook nog nooit geweest. Die komen sowieso allemaal eerder aan bod dan een nieuwe reis naar Zuid-Amerika.
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op dit moment bier drinken en FOK!ken.
Anders; dansen, genieten, beetje werken, reizen enzulks.
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij al wat DVen in Bulgarije doet?
Nee hoor, in tegendeel.quote:
Niet mee eens trouwens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
je kunt niet alles hebben in het leven.
De juiste keuzes. Nederland alleen nog als vakantieland.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik drink mee, maar wat maakt dat jij daar zit en ik hier?
Da's fijn, dat je zo'n levensinstelling hebt. Het lukt mij niet. Op veel fronten zit ik dan ook behoorlijk vastgeroest, maar ja... het zou ook nog veel minder kunnen dan hoe het nu gaat.quote:
Muziek, maten en vrouwen zou ik eraan toe willen voegen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Bier, wiet en onderdak is alles dat je nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |