Sorry ik ben geen Whiskers..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou maar es gaan blowen en die dildo aanslingeren, Whiskers. Dit komt niet heel erg volwassen, stabiel, sexy en mooi over...
Joah, dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
Ga eens werken voor je uitkering, kneusquote:
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendjequote:
Achja, er bestaan nou eenmaal idioten op deze wereld en zij is daar een van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stoere praat voor zo'n poezenpopje, nietwaar?
werken is een ziektequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..quote:
Sinds 01-01-2014quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Tegenwoordig moet je werken voor bijstand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Erger dan aids.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?quote:
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..
Net als aids, alleen is aids wel meestal na een aantal leuke dingen tot stand gekomen. Werk niet.quote:
Ik heb je meodr gebakquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendje
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpantsquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?
Prijzen winnen in NWSquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |