Geen idee.. Iets wat ontwaakte, per ongeluk een steen omhoog omduwde en bedacht.. oh wacht internaat, ik wil janken..quote:
Jij bent de broer van fylex (OP)?quote:
Nee, ze typt het gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de broer van fylex (OP)?
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:59 schreef deadprez het volgende:
Lijkt wel een kloon van whiskers, deze.
Joh?quote:
Ik zou maar es gaan blowen en die dildo aanslingeren, Whiskers. Dit komt niet heel erg volwassen, stabiel, sexy en mooi over...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?
ga slapen whiskasquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja. kloon van whiskers. Jij lijkt wel een kloon van 100 bans.. Oh, je bent het zelf. wat een treurig leven. Wat doe je anders dan leven op andermans kosten blowen en posten op FOK? Dat je lelijk bent voor een vriendin gelooft iedereen, daar een topic over openen is done, maar eens werken voor je uitkering?
Jij snapt het wel ; ) Eye of the tigerquote:
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de broer van fylex (OP)?
Stoere praat voor zo'n poezenpopje, nietwaar?quote:
Sorry ik ben geen Whiskers..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou maar es gaan blowen en die dildo aanslingeren, Whiskers. Dit komt niet heel erg volwassen, stabiel, sexy en mooi over...
Joah, dat gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
Ga eens werken voor je uitkering, kneusquote:
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendjequote:
Achja, er bestaan nou eenmaal idioten op deze wereld en zij is daar een van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Stoere praat voor zo'n poezenpopje, nietwaar?
werken is een ziektequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je uitkering, kneus
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..quote:
Sinds 01-01-2014quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Tegenwoordig moet je werken voor bijstand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je voor een uitkering? Kneus.
Erger dan aids.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Werken is echt een vies woord hè?
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?quote:
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij wel, ik las je vaker, lachwekkend..
Net als aids, alleen is aids wel meestal na een aantal leuke dingen tot stand gekomen. Werk niet.quote:
Ik heb je meodr gebakquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom vegte kom jij met al je matties kom ik alleen ahaha kkr hard gedisst vriendje
bans worden niet besprokenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel bans heb je hier, internetaids?
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpantsquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sta jij over 6 uur weer netjes in je mantelpakje op kantoor?
Prijzen winnen in NWSquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de man van de NWS .. uh.. je won een prijs!
Ik heb geen ziekelijke enterdrangquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.
Je zal veel klanten trekken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpants
Dacht ik mooi welquote:
'We' ? Steunzoekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef Fylax het volgende:
Eigenlijk moeten we een klachttopic maken over PoezeligDing.
Niet van negers, sorry.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik deel gratis knuffels en kusjes uit![]()
![]()
![]()
gekke tydequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dacht ik mooi wel
Ik heb permban gehad maar bdn terug uit de jaila
Ik had je graag genomineerd!!quote:
Echt joh?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had je graag genomineerd!!
Nou zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen ziekelijke enterdrang
Was jij het die alles van Welschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond deelt de popcorn en cola alvast uit
Namens anderen gaan sprekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49 schreef Jee-Pee het volgende:
[..]
We zijn dan ook blij dat jij geen rechter bent.
Matadoortje, be nice and kissquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.
Correct gespeld en ja dat was onze eigenste 11letterig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het die alles van Weltschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?
Kan best hoor. Er zijn er hier een aantal aan wie ik inmiddels een hekel heb. Waarom is dat zo gek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
Daarom man...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
Wat doe je dan ook op de FP.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Namens anderen gaan spreken![]()
Ik had er op de Frontpage ook eentje:
[..]
Ik dacht dat ik er goed aan deed om het op kinder-feestje niveau te houden, precies het IQ van die topic, maar proost!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.
De 'we' vorm maakt ook ernstig indruk op mij.. Wij .. vanaf de zolderkamer..quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Namens anderen gaan spreken![]()
Ik had er op de Frontpage ook eentje:
[..]
Haat jij TS ook?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan best hoor. Er zijn er hier een aantal aan wie ik inmiddels een hekel heb. Waarom is dat zo gek?
Wat is liefde dan nog waard, Ollie?quote:
Soms moet je die bitchbois gewoon even op hun plek zetten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarom man...
Love for all, hatred for none
Ik gaf het op een gegeven moment op.. Ik kon het niet meer verdragenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Correct gespeld en ja dat was onze eigenste 11letterig.
Pffff... breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het die alles van Welschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?
Kinderfeestjes moet je een beetje mee oppassen, voor je het weet komt Linkse Boomknuffelaar uit zijn Mexicaanse grot en is erbij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er goed aan deed om het op kinder-feestje niveau te houden, precies het IQ van die topic, maar proost!
Hij is best scherp, het kost alleen wat moeite hem te lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pffff... breek me de bek niet open.Da's echt zo'n figuur waarmee ik niet meer wil spreken. Je spelt het trouwens niet correct, maar dat hoeft ook niet.
Love is all that mattersquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is liefde dan nog waard, Ollie?
Ik inmiddels ook niet meer. Geldt zelfs voor het complete subforum en de buurman ervan. Ze zoeken het maar fijn uit daar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gaf het op een gegeven moment op.. Ik kon het niet meer verdragen
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, TS is leukTS kwam veel in de Top 2000-topicreeks.
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, TS is leukTS kwam veel in de Top 2000-topicreeks.
Wat nou 'wij'?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, gaan jullie batsen, kunnen wij serieus en inhoudelijk verder.
Ja joh en jij Ryan3quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
TS is toch gewoon Whiskers2009 in kloonvorm?
Mijn bijdragen worden in de verste verte niet gemist, hooguit door een enkeling. Zij blij, ik blij. Ik ben daar gewoon klaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is best scherp, het kost alleen wat moeite hem te lezen.
Waarom kom je niet meer in NWS/POL? Je bijdragen worden gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |