Ik heb geen ziekelijke enterdrangquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:07 schreef Elan het volgende:
[..]
O vertel eens, ik ken jou namelijk niet.
Je zal veel klanten trekken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Schatje, ik draaf donderdag weer op in mijn hotpants
Dacht ik mooi welquote:
'We' ? Steunzoekerquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef Fylax het volgende:
Eigenlijk moeten we een klachttopic maken over PoezeligDing.
Niet van negers, sorry.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik deel gratis knuffels en kusjes uit![]()
![]()
![]()
gekke tydequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dacht ik mooi wel
Ik heb permban gehad maar bdn terug uit de jaila
Ik had je graag genomineerd!!quote:
Echt joh?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had je graag genomineerd!!
Nou zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen ziekelijke enterdrang
Was jij het die alles van Welschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aardig van je hoor, maar hoeft niet.
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond deelt de popcorn en cola alvast uit
Namens anderen gaan sprekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een hekel aan je hebben.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 @ 20:49 schreef Jee-Pee het volgende:
[..]
We zijn dan ook blij dat jij geen rechter bent.
Matadoortje, be nice and kissquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Trek net een biertje open, maar gracias voor het aanbod.
Correct gespeld en ja dat was onze eigenste 11letterig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was jij het die alles van Weltschmertz.. ( spel ik het correct) nog eens in stukjes hakte?
Kan best hoor. Er zijn er hier een aantal aan wie ik inmiddels een hekel heb. Waarom is dat zo gek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
Daarom man...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
een hekel hebben aan mensen op en forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |