Conservatisme is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
VVD wordt de conservatieve partij van Nederland, heeft verder niets met politieke visie te maken.
quote:
Niks daarvan. Verandering is goed.quote:
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.quote:
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen keelpijn? Wat hoop je er mee te bereiken?
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ga jij nou maar aan je toekomst denken; ik heb ook veel goede jaren gehad dankzij een prima opleiding en leuk werk. Doen!
Ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niks daarvan. Verandering is goed.
En ook dankzij jullie hèquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zal mijn best doen! Gelukkig dat je nog fijne afleiding hebt dankzij Netflix!
Dat is niet mijn conservatisme nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Conservatisme is niet met tokkies tegen elke kritische blik of nuance fulmineren toch?
libertariër is wat anders dan eenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
Apneu inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?
Het is de klassieke-liberaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
libertariër is wat anders dan een
liberaal
De fundamentalistische liberaal, zelfs.quote:
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |