* Elfletterig sluit zich daar graag bij aan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.
Het was het begin. Over 3 maanden ga ik kappen.quote:
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europaquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Berlijn zeker tof. Barcelona Europa's beste stad (en voetbalclub uiteraard). Krakau hoor ik iedereen over, nu nog es bezoeken...
En dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was het begin. Over 3 maanden ga ik kappen.
Haha, het eerste komt over een tijdje. Dat wordt wel een topic...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan?Het El_Matador Imperium? Of terug naar Nederland?
Same herequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europa
quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:58 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hufters.
Dalijk jagen ze Arnol ook nog weg
Ben in Berlijn geweest en niet uitgeweest.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Uitgaansleven van Berlijn is wel het beste dat ik ben tegengekomen in Europa
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Same hereKrakau staat op een mooie tweede plek.
Berlijn is geweldig als je wil feesten met een hele boel 'vrije geesten' en jongen mensen. Krakau is geweldig als je een week lang elke avond panja wil zijn voor een tientje, inclusief vrouwvolk dat even hard meezuipt
Ben zelf in Praag geweest, denk dat dat beetje vergelijkbaar is. Of niet. Weet ik veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)
Wat heb jij nu meegemaakt, blowend werkloosje? Wanneer trapt de gemeente jou aan het werk?quote:
gwn hosselen jatogquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heb jij nu meegemaakt, blowend werkloosje? Wanneer trapt de gemeente jou aan het werk?
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:07 schreef OllieWilliams het volgende:
bloedt een beetje dood hier... Ik dacht we stampen wel ff een topic vol
Hugequote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef hugecooll het volgende:
* hugecooll verschuilt zich achter PD
JA, DEADPREZ, WAT HEB JIJ NOU MEEGEMAAKT?
Krakau is een behoorlijk 'gekke' stad. Gekke mensen, alles is goedkoop dus als westerling ben je sowieso een koning daar, veel jonge mensen (studentenstad) en bijbehorende uitgaansgelegenheden. Wat het speciaal maakt is dat alcohol geen fuck kost en er dus echt beestachtig veel gezopen wordt, zowel door de locals als de studenten en toeristen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij Krakau. Is dat zo leuk dan? (Ben wel eens in Warschau geweest, trouwens)
Je hosselt geen ene visstick, wat doe je hier nog?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?
(El_Matador komt nu vertellen dat dat wél kan, trouwens)
Gewoon lekker dansen, losgaan enzo, lekker je eigen feestje bouwenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ja... - het kan niet altijd feest zijn hè?
(El_Matador komt nu vertellen dat dat wél kan, trouwens)
Verliefde man weet. Hardstyle nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gewoon lekker dansen, losgaan enzo, lekker je eigen feestje bouwen![]()
Doe eens een nummer gevenquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verliefde man weet. Hardstyle nu.
Valt tegen, vooral het eerste.quote:
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef hugecooll het volgende:
Warschau/Krakau is een beetje als Praag/Brno
Voor de ingewijden onder ons
quote:
whiskers plsquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nooit meer werken? Deadpreaz heeft nog nooit werk gehad. Gewoon geen geld voor iets wat nog gewerkt heeft. Moet je zien hoe snel ze opeens kunnen werken
Dat zijn de beste steden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef Nikmans het volgende:
Ohja het is geen stad om naartoe te gaan als je een vriendin hebt
Dank voor de toelichtingquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Krakau is een behoorlijk 'gekke' stad. Gekke mensen, alles is goedkoop dus als westerling ben je sowieso een koning daar, veel jonge mensen (studentenstad) en bijbehorende uitgaansgelegenheden. Wat het speciaal maakt is dat alcohol geen fuck kost en er dus echt beestachtig veel gezopen wordt, zowel door de locals als de studenten en toeristen.
Verder is het gewoon een uitgaansstad waar je (als je de goeie tenten weet) van de ene naar de andere kroeg/club zwalkt, of anders wel een paar Polen tegenkomt die altijd wel zin hebben om te ouwehoeren met westerlingen, vrij aardig Engels spreken en het bijna altijd tof vinden je naar hun favo spots mee te nemenIk weet niet waarom maar vrijwel iedereen die je op een random avond tegenkomt is vriendelijk en meestal vind je wel wat aansluiting die met je meegaat naar de volgende tent, waar een paar mensen achterblijven en weer nieuw volk meekomt naar de volgende tent.
Ik lees wel eens verhalen over scams enzo, mensen die naar plaatsen worden gelokt waar ze ineens rekeningen van 300 euro gepresenteerd krijgen, maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Ik ben er nu tweemaal geweest en beide keren waren we met een groep jongens, dus misschien had dat ermee te maken
Werken is ook niet voor mij, studeren trouwens ook niet. Toevallig typte ik net het volgende in een ander topic:quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Nooit meer werken? Deadpreaz heeft nog nooit werk gehad. Gewoon geen geld voor iets wat nog gewerkt heeft. Moet je zien hoe snel ze opeens kunnen werken
Dank, beste heer, die zoveel meer begrijpt dan de anderequote:
Ik bedoel meer de vergelijkingquote:
Geen dank.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dank, beste heer, die zoveel meer begrijpt dan de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |