Klopt, ik weet het....quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, Alzheimerpatient, dat is POL.
NWSquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:52 schreef Nikmans het volgende:
Waar komen die grafusers toch vandaan de laatste week ofzo
Dat verklaart een hoop.quote:
Niks, daarom komen ze klb vervuilen.quote:
Was een grapje. Ik kwam al niet of nauwelijks meer in POL. Ik vind zowel nieuws als politiek enorm interessant (ben een junkie), maar discussiëren daarover doe ik wel ergens anders.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ging jij toch kapot maken, het polcafé?
woensel west de gekstequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Eindhoven, het riool van Nederland, Brabant onwaardig.
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het erquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Eindhoven, het riool van Nederland, Brabant onwaardig.
Het is een teringlelijke, maar wel gezellige stad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het er
Vond ik dan.
KLB vervuilen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks, daarom komen ze klb vervuilen.
Dat dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een teringlelijke, maar wel gezellige stad.
Sorry, "best prima" is niet genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eindhoven is best prima als je eraan gewend bent. Op het eerste gezicht een uitstraling van niks maar na een tijdje is het er
Vond ik dan.
Waarom ben je eigenlijk naar Colombia gegaan dan? In verband met werk of een andere reden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, "best prima" is niet genoeg.
Medellín, da's een stad.
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, "best prima" is niet genoeg.
Medellín, da's een stad.
Die straat hebben ze verneukt, door een rij nieuwbouwhuizenquote:
Vanwege het land, de mensen, de cultuur. Ik stuurde een email aan mijn baas en hogerop en zei: luister, ik wil naar Colombia, er is genoeg business en ik spreek de taal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk naar Colombia gegaan dan? In verband met werk of een andere reden?
Heb ook al een week lang echt een geweldig humeur, heerlijk in m'n vel, allesquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die fase is de beste. En Utrecht is altijd goed.
Ik vind de kleinschaligheid van Nederland juist een kracht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ook al een week lang echt een geweldig humeur, heerlijk in m'n vel, alles
Goed bezigquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanwege het land, de mensen, de cultuur. Ik stuurde een email aan mijn baas en hogerop en zei: luister, ik wil naar Colombia, er is genoeg business en ik spreek de taal.
En dat was prima.
Berlijn zeker tof. Barcelona Europa's beste stad (en voetbalclub uiteraard). Krakau hoor ik iedereen over, nu nog es bezoeken...quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Berlijn, dat is een stad. Of Krakau. Vergeleken daarmee is het in Nederland maar skeer, maar voor Nederlandse begrippen is Eindhoven heel goed te doen.
Thanks!quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was te merken aan je LOVEposts. Prima jongen, geniet ervan en vooral van haar.
Hufters.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die straat hebben ze verneukt, door een rij nieuwbouwhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |