Ik voel me ook niet zo oud hoor. Ik voel me jonger dan ik ben en word meestal ook een tikje jonger geschat. Maar ja, het klokje tikt ondertussen wel gewoon door natuurlijk. Ik stel te veel zaken uit, maar goed... dit is niet R&Pquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]! geloof me, ik weet aardig wat van fossielen en zo oud ben je nog niet. Miss Escobar heeft jouw leeftijd.
Dat hoef je inderdaad niet als je mij dat privé mededeelt.. En nee, jij was het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ooit moderator geweest - O ja Elflettering? Vertel nog eens, etc, etc - en ik heb geleerd om respect te hebben voor zij die dat vrijwillig doen. Het is vaak lastig en op veel waardering hoef je niet te rekenen.
Dus al die liefde die je gratis weggegeven hebt, niets voor terug gehad?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Afgelopen 24 uur volgens mij zeker 16 uur buiten geweest![]()
![]()
Dan ga ik voor de 200, spuiten wil ik zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn tepels worden stijf en spuiten melk als ik hen zie 'modden' ..
Ga jij een solliciteren , profiteur, hier de godganse dag posten, maar niet kunnen werken?quote:
Zaken uitstellen hoort bij het leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet zo oud hoor. Ik voel me jonger dan ik ben en word meestal ook een tikje jonger geschat. Maar ja, het klokje tikt ondertussen wel gewoon door natuurlijk. Ik stel te veel zaken uit, maar goed... dit is niet R&P
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben ook mod geweest (niet op FOK!) en er is geen reedt aan. Gewoon liberaal zijn; vrijheid van meningsuiting enzo.
Jawelquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus al die liefde die je gratis weggegeven hebt, niets voor terug gehad?
Take a walk on the wild sidequote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.Ik ben het namelijk niet met je eens. Een forum heeft het recht om bepaalde gedragsregels op te stellen en te handhaven. Net zoals jij het recht hebt om het forum wel of niet te gebruiken.
In de ideale sameleving werken PVV'ers 20 uur per dag voor mijn basisinkomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ga jij een solliciteren , profiteur, hier de godganse dag posten, maar niet kunnen werken?
In alle in totaal zo'n 350.000 forumposts wel dat soort figuren gezien ja. Immer en altijd inconsequent door dat soort "keuzes".quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Straks gaan we hier nog een verhitte discussie krijgen.Ik ben het namelijk niet met je eens. Een forum heeft het recht om bepaalde gedragsregels op te stellen en te handhaven. Net zoals jij het recht hebt om het forum wel of niet te gebruiken.
Mooi zo! Waar is ze/hij nu?quote:
In mijn ideale samenleving krijg jij een nekschotquote:Op woensdag 8 januari 2014 03:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
In de ideale sameleving werken PVV'ers 20 uur per dag voor mijn basisinkomen.
En da's nummer 4.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In mijn ideale samenleving krijg jij een nekschot
Doodsverwensing, pr gemacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hey, Alzheimerpatient, dat is POL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ga er zelf maar heen. Bij deze het linkje:
POL / [POLCAFE #4619] De sociaal-libertariër
Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gaat niet werken, het is geen doodsverwensingquote:
Dat ging jij toch kapot maken, het polcafé?quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ga er zelf maar heen. Bij deze het linkje:
POL / [POLCAFE #4619] De sociaal-libertariër
Klopt, ik weet het... - Dat is vaak het probleem niet, dat besef. Je moet uit de eigen comfort zone, anders wordt alles een sleur.quote:
Je moet inderdaad terughoudend zijn met bannen, dus daarover zijn we het wel eens. En ook terughoudend zijn met topics zomaar sluiten omdat een enkeling zich daarin misdraagt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In alle in totaal zo'n 350.000 forumposts wel dat soort figuren gezien ja. Immer en altijd inconsequent door dat soort "keuzes".
Alleen echt zieke grafmongolen bannen. Echt ziek dus. En dat zijn er maar weinig.
Ze woont in Utrecht en ik niet.. Heb haar met oud en nieuw leren kennen op een feest en daarna meteen drie nachten en dagen blijven plakkenquote:
Die fase is de beste. En Utrecht is altijd goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze woont in Utrecht en ik niet.. Heb haar met oud en nieuw leren kennen op een feest en daarna meteen drie nachten en dagen blijven plakkenkomend weekend gaan we weer meeten wss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |