Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt het, dat je nog nooit hebt gewerkt voor je centen?
Ik kan je andere post niet quoten op mobiel dus dan maar zo.quote:
Dat kan ook, maar de keuze is deze keer gevallen op een random topic in KLB, met het nummer 2062243.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
Nog een topic, kunnen jullie niet in een random SC posten?
De SCquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
Welnee joh, het is hier gaandequote:Op woensdag 8 januari 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
In verhouding tot Brnoquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik kan je andere post niet quoten op mobiel dus dan maar zo.
Maar wat ik wilde zeggen, ik vond Praag echt alles behalve duur
Het wordt mijn voorlopig laatste verjaardag hier. Es kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:16 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, klinkt goed, een seksfeest met maskers. Zal voor vele genoeg hoop bieden. Rampestampen op hardstyle hoeft trouwens geen onmogelijkheid te zijn
Niemand ruikt het verschil, dat scheelt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:17 schreef hugecooll het volgende:
Deadprez krijgt bijvoorbeeld een lading bagger over zich heen als ie zich daar begeeft
Als Asscher mij 5000 euro per maand betaalt, zal ik erover denken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:18 schreef Nikmans het volgende:
Werk is voor jerk
Uitkering 100% rendement van geïnvesteerde tijd vs acquired geld jatog
Dat dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:18 schreef deadprez het volgende:
werken is een ziekte, roven is een gave
Mja, als het alternatief minimumloon isquote:Op woensdag 8 januari 2014 04:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat dus.
40 uur per week shit doen die je niet wil, of 0 uur per week en ~70% van het geld dat je zou krijgen overgemaakt krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |