Hopelijk word je niet besodemietert.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wat een notebook.
Oorlogsbestendig. Meteen besteld aangezien ik aan het preppen ben.
Dat getroll en gehap ben ik ondertussen wel zat. Ik reageer wel op deze postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wat een notebook.
Oorlogsbestendig. Meteen besteld aangezien ik aan het preppen ben.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk word je niet besodemietert.
Pleeg geen zelfmoord aubquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word ik nu ook al door bitches gedist!
Lange_Lans heeft louter positieve ervaringen met Marktplaats. Uit dank heeft hij zelfs al eens een Macbook aan een Marokkaan gedoneerdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk word je niet besodemietert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een waarschuwingquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word ik nu ook al door bitches gedist!
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat getroll en gehap ben ik ondertussen wel zat. Ik reageer wel op deze post
Wel duur joh, 300 euro.
Omdat jij geen nieuwe penis foto's plaatstquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje afwezig in KPD, Karina.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
Haha, Muto geeft om de VBL-SC. Wat een loser!!!
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!Wat een ontzettend grappige post van jou René!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat.quote:
Alsof jij kan verdedigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverdommeGroot fan van User Wotte
Staan er nieuwe foto's? Ga ik morgen even kijken. Zometeen komt Rambam over Astro Tvquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje afwezig in KPD, Karina.
Ik meen hem vaker tegen te komen. Maar helaas lijken ze allemaal zo op elkaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange_Lans heeft louter positieve ervaringen met Marktplaats. Uit dank heeft hij zelfs al eens een Macbook aan een Marokkaan gedoneerd
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mortaxx heeft mij helemaal door.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat jij geen nieuwe penis foto's plaatst
Doei.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik beschouw dit topic als mijn afscheidstoernee in slowchats.
#goedevoornemens
#viesdik
Goed bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.
Ah ik heb een laptop maar ik wil een andere. Beter dan incidentmanagement dan krijg je al die zeikerds met kapotte zooi.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben al een keer besodemieterd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een waarschuwingJe weet maar nooit. Wel een tof ding trouwens.
We zullen je missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
#goedevoornemens
#viesdik
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
#goedevoornemens
#viesdik
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Staan er nieuwe foto's? Ga ik morgen even kijken. Zometeen komt Rambam over Astro TvAlsof we nog niet wisten dat het nep was.
Echte spits. Al ben ik op latere leeftijd ook een poosje laatste man geweest.quote:
Ow voor veel geld? Ik ooit (denk ik) voor een paar euro, spel dat nooit is aangekomen. Kan ook zoekgeraakt zijn in de post natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben al een keer besodemieterd.
Stuur jij nog weleens foto's door van meisjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.
Precies. Maar deze avond lekker met chips en cola op de bankquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
#viesdik
maar het is januari. Dus je kan nu de hele maand sporten met lotgenoten.
Oh, wat dan wel?quote:
Hebben ze al auto-updates van het topic? Het was zo slecht hequote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.
#Tipvanhethuis
Ik zie toevallig op tv dat dat zo begintquote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.
Aangezien je zo goed in spytoolen bent zoek je dat zelf maar op.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. Maar deze avond lekker met chips en cola op de bank
Zo nog even langs de mac.
[..]
Oh, wat dan wel?
Beter dan 4de man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echte spits. Al ben ik op latere leeftijd ook een poosje laatste man geweest.
wat een vreselijke sneer weerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur jij nog weleens foto's door van meisjes?
#bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.
#Tipvanhethuis
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
#goedevoornemens
#viesdik
De users waren best prima voor mijn gevoel maar die layout was echt niet dragelijk nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze al auto-updates van het topic? Het was zo slecht he
De Feyenoord SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?
Ik accepteer het en biedt hierbij mijn excuses aan de schade die ik jou in het verleden heb aangedaan.quote:
*biedquote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik accepteer het en biedt hierbij mijn excuses aan de schade die ik jou in het verleden heb aangedaan.
Ik moet een andere. Is sap overheen gevallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb een laptop maar ik wil een andere. Beter dan incidentmanagement dan krijg je al die zeikerds met kapotte zooi.
Nee ben ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien je zo goed in spytoolen bent zoek je dat zelf maar op.
Geen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?
Changemanagement hè. Is mijn ding.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kan je je zelfmoord nog ongedaan maken
De ontvangst was zeer hartelijk inderdaad. Niemand vroeg of ik een kloon was.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De users waren best prima voor mijn gevoel maar die layout was echt niet dragelijk nee.
Leuk..quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een vreselijke sneer weer
kan je alstublieft stoppen
Dat is toch een incident?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet een andere. Is sap overheen gevallen.
300 pietermannen. LR kent de details.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow voor veel geld? Ik ooit (denk ik) voor een paar euro, spel dat nooit is aangekomen. Kan ook zoekgeraakt zijn in de post natuurlijk.
ja wat karinaquote:
Auch en toevallig is deze ook 300 ...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
300 pietermannen. LR kent de details.
Dat bedoel ik nou met happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wat karina
hij zegt zelf ook doei
iemand als caland blijft altijd achter zijn woord staan maar nu niet
dit komt allemaal door rens
Die man maakt SBS groot.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen
Hansie Hansie was er niks bij
Die heb ik lang niet meer op tv gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man maakt SBS groot.
Net als De Cuil
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Is GGMM weer kinderachtig aan het doen?
Aah, begint Stijn ook weer mee te doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.
Ja dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe 'm nou dicht. Als ik 'm open in mijn mAT zie staan, voel ik me verplicht om hier te posten.
Waar is die Derksen meme als je 'm nodig hebt?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.
Die loop voorop.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, begint Stijn ook weer mee te doen?
Doe er dan wat aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
Ik zou een foto krijgen van Johannes, maar dat lukt hem niet. Wellicht kan die hem naar jou sturen, dat jij hem hier dan neer plempt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe 'm nou dicht. Als ik 'm open in mijn mAT zie staan, voel ik me verplicht om hier te posten.
De maker daarvanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is die Derksen meme als je 'm nodig hebt?
dat is wel te merken met je hoeveelheid posts jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man is een god en nu heeft de AIVD zijn website ook nog onklaar gemaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer op tv gezien.
Nou vooruit, maar laat het niet nogmaals gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry René, het was behoorlijk dom van me om je vals te beschuldigen.
Waarom is die kleuter nog modquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan tochquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is die kleuter nog mod
(kleuter ja, omdat hij zo schattig is, in zijn apenpakkieEcht wangetjes om in te knijpen
)
Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
LR was een betere mod geweest desnoods Eian of HMf. #exittjacka
Jazeker!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SuperbeeldenGruine duimpjes voor de moeite aan superbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik kan hier natuurlijk op reagerenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
er zaten net bij de sushi tent 2 hommos achter mij
ze hadden het over hoe ze vannacht elkaar eens lekker gingen uithollen
Ik steun je ook voor een Snicker.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de steun GGMM.
Ik waardeer dit enorm.
Geen probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de steun GGMM.
Ik waardeer dit enorm.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is die kleuter nog mod
(kleuter ja, omdat hij zo schattig is, in zijn apenpakkieEcht wangetjes om in te knijpen
)
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan toch
Waar eb jij het nou weer over?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijn
Bij deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik steun je ook voor een Snicker.
Kapi is hier niet blij mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijn
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik moest wel erkenning krijgen van abonnees natuurlijk.Probeer het nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem jij eens de laatste keer.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die regelmatig voor Feyenoord juicht.
#Tjacka4modquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij deze.
Die snicker krijg je van mij.
Merk en jaar?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een flesje rood opentrek.
Ik wil graag vriendelijk bedanken voor de eer.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
Overigens nu Happel er al een tijdje niet is, is Kapiteintje de nieuwe leider.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben elke zondag te zien op tinychat.
Wat schattig.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben elke zondag te zien op tinychat.
Dat kan alleen enkel door langdurig afwezigheid.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil graag vriendelijk bedanken voor de eer.
Oh ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij weet precies wat ik hiermee bedoel.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie alleen aan de beeldkwaliteit al dat dit sexcetera is.
dan ken je niet zijn goede stukken, met een breierdeck en trui zijn gewoonweg briljant. al heeft met een breierdeck wel een debiel einde met iris. pas bij dat dan weer wel geeft hij die typische schreeuwerige hans teeuwen stijl gestalte en trekt dit door bij industry of love. geen verkeerde shows, maar wel tot in den treure herhaald en slaat wat door in absurdisme. spiksplinter is inderdaad debiel slecht.quote:
Zo hoort het, vrouw.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even de was ophangen
#IKMISHAPPEL
#IKMISCALAND
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoort het, vrouw.
#IKMISHAPPELENCALANDOOKWELEENBEETJE
Ah geen cent wijzer nu maar cheersquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een appellation Saint-Emilion Grand Cru Controlée uit 2011
een bordeaux, zozoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een appellation Saint-Emilion Grand Cru Controlée uit 2011
Voor de SC op slot gaat, wiens kloon ben je?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik mis de goudvis van GGMM, ook al heeft ie hem nog niet
Merlot/Cabernet Franc/Cabernet Sauvignon combinatie.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Adames het volgende:
[..]
een bourdeaux, zozo
welke druif?
toch wel cabernet sauvignon he?
alles erop en eraanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Merlot/Cabernet Franc/Cabernet Sauvignon combinatie.
Tientje per fles, was nog te doen. Is wel eentje die je kunt laten liggen. Lagen er ook nog uit 2007, die waren 20 euro.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
alles erop en eraan
geen goedkope denk ik?
ah valt nog meequote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tientje per fles, was nog te doen. Is wel eentje die je kunt laten liggen. Lagen er ook nog uit 2007, die waren 20 euro.
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de SC op slot gaat, wiens kloon ben je?
Dat is mijn vraag niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?
Komen van de Lidl. Heeft een zilveren medaille op het Concours Mondial de Bruxelles gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
ah valt nog mee
je ziet in ieder geval nooit franse in de supermarkt
Ja, over 10 posts.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Alsof de SC op slot gaat. Omdat een paar mensen beetje lopen te trollen?
morgen langs gaan danquote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komen van de Lidl. Heeft een zilveren medaille op het Concours Mondial de Bruxelles gehad.
okequote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn heeft een enorme hekel aan kloons.
daar zou jij helemaal niet tegen kunnenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je dit keer wel aan je woord.
Nee. Ik wilde Kapi trollen maar hij reageert nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je dit keer wel aan je woord.
Ja, maar deze was nog van begin december. Denk niet dat ze 'm nog hebben. Inferno heb ik ook al op ja, maar viel nogal tegen qua smaak.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
morgen langs gaan dan
hoorde dat ze de inferno ook weer hadden
DOE 'M NOU DICHT. LAFquote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde Kapi trollen maar hij reageert niet
oh ja kerstwijnen natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar deze was nog van begin december. Denk niet dat ze 'm nog hebben. Inferno heb ik ook al op ja, maar viel nogal tegen qua smaak.
Oké.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op johAls je het kut vindt dan post je niet, zo simpel is het.
Kinderhumor is datquote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op johAls je het kut vindt dan post je niet, zo simpel is het.
wat deed hij danquote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
IK BEN HEEL BENIEUWD HOE TJACKA DIT TEGENOVER DE FA'S WIL VERANTWOORDEN.
OKquote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
okquote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
Haha, ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
Het wordt wel weer duidelijk dat ik de enige geschikte nieuwe mod voor VBL zou zijn.
Hij heeft gewoon een heel topic weggegooid.quote:
Denk je?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
Het wordt wel weer duidelijk dat ik de enige geschikte nieuwe mod voor VBL zou zijn.
Hij denkt dat ik een kloon ben. Dat zegt ie nu 100 keer achter elkaar, maar heb al meerdere keren aangegeven geen kloon te zijn. Ik snap niet meer wat ie nog wilt horenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn heeft een enorme hekel aan kloons.
GGMM. Zet deze SC anders over naar KPD zodat enkel de kwalitatief sterke users nog mee kunnen posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef GGMM het volgende:
quote:
Wat een eikel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, ja.
[..]
Hij heeft gewoon een heel topic weggegooid.
Hij is te jongquote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In de toekomst mongool.
Je had hem toch voorgedragen, of was dat ook weer een leugen.
ook weer?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In de toekomst mongool.
Hij is zelf een kloon.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik een kloon ben. Dat zegt ie nu 100 keer achter elkaar, maar heb al meerdere keren aangegeven geen kloon te zijn. Ik snap niet meer wat ie nog wilt horen
Als hij groot is.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In de toekomst mongool.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
Ander nieuws:
Een van de nieuwe Steammachines van CyberPowerPC:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Steam een gevaarlijke concurrent van Microsoft en Sony gaat worden.
ze durven de stap wel te nemen waarvoor microsoft bekritiseerd isquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
Ander nieuws:
Een van de nieuwe Steammachines van CyberPowerPC:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Steam een gevaarlijke concurrent van Microsoft en Sony gaat worden.
albanusquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Urbanus hier komt posten.
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ze durven de stap wel te nemen waarvoor microsoft bekritiseerd is
ja ik vond het eerlijk gezegd wat laf van microsoft, hun visie was gewoon goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.
Ze gaan ook een share-functie inbouwen.
Oh ja, nee.quote:
Ik hoop dat je blij bent met jezelfquote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
Stijn weg Happel weg Caland weg Jimbo weg Inso weg we bevinden ons op een zinkend schip.
Nu jij nog weg en we stijgen..quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
Stijn weg Happel weg Caland weg Jimbo weg Inso weg we bevinden ons op een zinkend schip.
Kijk hem bang zijn en dan ben je toevallig 5 jaar weg van FOK!?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nee.
Ik kan die wedstrijd overigens hoogstwaarschijnlijk niet zien, maar dat geheel terzijde.
Maar qua gebruikersaantallen stelt het in verhouding te weinig voor om echt te kunnen concureren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.
Ze gaan ook een share-functie inbouwen.
Gaat ook nog wel komen, zeker als Steam het straks succesvol in de markt heeft gezet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik vond het eerlijk gezegd wat laf van microsoft, hun visie was gewoon goed.
nog wel en ze hebben niet eens zo'n hoge investering, gewoon x86 architectuur waardoor hun bestaande titels zo kunnen worden gebruikt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar qua gebruikersaantallen stelt het in verhouding te weinig voor om echt te kunnen concureren.
Daar gaan ze nu de eerste stappen in zetten. Acer, AlienWare, noem het maar op die gaan ook allemaal hardware voor ze maken met de stempel SteamMachine.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar qua gebruikersaantallen stelt het in verhouding te weinig voor om echt te kunnen concureren.
Doei Kapiteintjequote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, genoeg van die kinderachtige onzin gezien hier. Ik ga een film kijken. gr gr
kan ik wel begrijpen, maar is ook alweer net te laat. enorm veel geld in gaan zitten, want windows phone en skype zijn prima aanvullingen op de entertainmentquote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaat ook nog wel komen, zeker als Steam het straks succesvol in de markt heeft gezet.
Microsoft heeft gewoon een nieuw marketing team nodig. Ze hebben echt wel toffe dingen, maar de nadruk in de berichtgeving ligt steeds op de slechte kanten. Dan doe je iets niet goed. Al betwijfel ik of ze nog wel vol gas voor de Xbox blijven gaan, een paar van de kandidaten om Ballmer op te volgen schijnen niet zo'n fan te zijn van de hele Entertainment-divisie.
ze moeten partneren met vmwarequote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaan ze nu de eerste stappen in zetten. Acer, AlienWare, noem het maar op die gaan ook allemaal hardware voor ze maken met de stempel SteamMachine.
Je kunt je afvragen of ze zo'n achterstand uberhaupt ooit in kunnen lopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaan ze nu de eerste stappen in zetten. Acer, AlienWare, noem het maar op die gaan ook allemaal hardware voor ze maken met de stempel SteamMachine.
Zo'n grote achterstand is er ook weer niet, PC gaming is booming.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of ze zo'n achterstand uberhaupt ooit in kunnen lopen.
Ja hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
natuurlijk wel, ze hebben al de kennis naamsbekendheid en games. nu is een mooi moment om in te stappen want iedereen begint in feite opnieuw.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjackaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kon niet op tegen mods.
vraag me af of ze microsoft niet nodig gaan hebben,quote:Op maandag 6 januari 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik denk dat Microsoft en misschien Sony gewoon een groot probleem hebben als Steam(machine) op stoom (hihihihi) is over een jaartje of 5.
Exact.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag me af of ze microsoft niet nodig gaan hebben,
Op welk vlak?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Adames het volgende:
[..]
vraag me af of ze microsoft niet nodig gaan hebben,
hoeft niet natuurlijk, dubbel compileren en schrijven kan, maar dan hebben ze de steun nodig van de uitgevers. andere optie is hopen op vmware, die zijn ook bezig om het OS er uit te halen.quote:
Niet alles draait al soepel op Linux, daarom is Linux OS als je primary OS nog niet echt handig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op welk vlak?
Ze hebben de eerste stappen gezet met de SteamOS, die draait op Linux dacht ik. Steam was in het begin ook kut, nu is het echt een geniaal platform.
ah een linux variant, dus dubbel compileren.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op welk vlak?
Ze hebben de eerste stappen gezet met de SteamOS, die draait op Linux dacht ik. Steam was in het begin ook kut, nu is het echt een geniaal platform.
Ik denk dat ze ontwikkelaars wel aanmoedigen (dwingen?) om hun nieuwe games wél goed te laten draaien op hun eigen OS.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alles draait al soepel op Linux, daarom is Linux OS als je primary OS nog niet echt handig.
Ja, maar je hebt een PC voor niet alleen games hé.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ontwikkelaars wel aanmoedigen (dwingen?) om hun nieuwe games wél goed te laten draaien op hun eigen OS.
Ik ben blij dat Steam zich er mee gaat bemoeien, is ook een ideaal platform voor indi ontwikkelaars.
ik snap je punt nietquote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt een PC voor niet alleen games hé.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
KNJBquote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ontelbaar panna's gegeven en heb de eerste wedstrijd met 11-1 gewonnen. De 2e met 12-11, maar ik verdenk de scheids ervan de tegenstanders 10 punten cadeau te hebben gedaan.
En nu ga ik slapen.
goed zo emielquote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb ontelbaar panna's gegeven en heb de eerste wedstrijd met 11-1 gewonnen. De 2e met 12-11, maar ik verdenk de scheids ervan de tegenstanders 10 punten cadeau te hebben gedaan.
En nu ga ik slapen.
Nou, veel software is gemaakt voor windows, overstappen naar Linux kan dus nogal kut zijn.quote:
Dat is waar, maar daar willen ze met de SteamMachine wel naartoe. Ze zijn ook bezig met streaming boxes, hoe ze dat precies gaan doen weet ik niet. Maar dan zet je die box naast je tv en kun je vanaf de bank gamen via de hardware van je desktop set-up.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt een PC voor niet alleen games hé.
ja, maar we hebben het nu over een gameplatform waar games voor ontwikkeld gaan worden. dat is goed voor een gameconsolequote:Op maandag 6 januari 2014 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, veel software is gemaakt voor windows, overstappen naar Linux kan dus nogal kut zijn.
Geheel in de lijn der verwachting.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef Smoofie het volgende:
Het gaat trouwens wel weer lekker goed in Irak hé. Fallujah kwijtraken
.
Oh en ik werd na ieder doelpunt geknuffeld door de dames in mijn team. Morgen pics.quote:
Waar werd je geknuffeld?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh en ik werd na ieder doelpunt geknuffeld door de dames in mijn team. Morgen pics.
Terrorisme een gezicht geven.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geheel in de lijn der verwachting.
Vraag me af waar die oorlog überhaupt goed voor is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |