Ik denk het niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
Ander nieuws:
Een van de nieuwe Steammachines van CyberPowerPC:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Steam een gevaarlijke concurrent van Microsoft en Sony gaat worden.
ze durven de stap wel te nemen waarvoor microsoft bekritiseerd isquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
Ander nieuws:
Een van de nieuwe Steammachines van CyberPowerPC:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Steam een gevaarlijke concurrent van Microsoft en Sony gaat worden.
albanusquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat Urbanus hier komt posten.
Oh ja, dat was het.quote:
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ze durven de stap wel te nemen waarvoor microsoft bekritiseerd is
En dan?quote:
ja ik vond het eerlijk gezegd wat laf van microsoft, hun visie was gewoon goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.
Ze gaan ook een share-functie inbouwen.
Oh ja, nee.quote:
Ik hoop dat je blij bent met jezelfquote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
Stijn weg Happel weg Caland weg Jimbo weg Inso weg we bevinden ons op een zinkend schip.
Nu jij nog weg en we stijgen..quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Elan het volgende:
Stijn weg Happel weg Caland weg Jimbo weg Inso weg we bevinden ons op een zinkend schip.
Kijk hem bang zijn en dan ben je toevallig 5 jaar weg van FOK!?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, nee.
Ik kan die wedstrijd overigens hoogstwaarschijnlijk niet zien, maar dat geheel terzijde.
Maar qua gebruikersaantallen stelt het in verhouding te weinig voor om echt te kunnen concureren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch, is voor Steamgebruikers al normaal.
Ze gaan ook een share-functie inbouwen.
Gaat ook nog wel komen, zeker als Steam het straks succesvol in de markt heeft gezet.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik vond het eerlijk gezegd wat laf van microsoft, hun visie was gewoon goed.
nog wel en ze hebben niet eens zo'n hoge investering, gewoon x86 architectuur waardoor hun bestaande titels zo kunnen worden gebruikt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar qua gebruikersaantallen stelt het in verhouding te weinig voor om echt te kunnen concureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |