Wel zie ik dat ik vervangen ben door ene Ezell.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is inmiddels in zijn geheel weg. Deze SC heeft gewonnen, en ik ben nog geliefder op FOK! geworden.
[..]
Gelukkig heb ik jou nog Johannes
oke dat kan ookquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kom ik pas net weer op den foks na wat uurtjes sociaal te hebben gedaan
Ja, daar was de gegeven informatie te summier voorquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu zijn wij als 2e keus ook aan de beurt
Vandaag heb ik geen humorquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent ook je humor verloren opeens he.
Lighten up, de wereld is niet vergaan
Het is de schuld van GGMMquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
niet EEN eigen naamtopic, maar TWEE in EEN topic!
Wat had je een betere gevonden dan ?quote:
Ik kreeg een woede aanval door de "Je mag maar 4 regels blabla" Ik moet er nog eens naar kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel zie ik dat ik vervangen ben door ene Ezell.
Wie is deze man en staat hij open voor een swaffel fight?
Allemaal de schuld van de...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen humor
Ik heb een kanjerdag gehad
[..]
Het is de schuld van GGMM
Racistquote:
Die vieze moet je brandenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
er zaten net bij de sushi tent 2 hommos achter mij
ze hadden het over hoe ze vannacht elkaar eens lekker gingen uithollen
toen ik er wat van zei werd ik uitgemaakt voor homo hater
dit was een spectaculair moment vanavond
Altijd rekening houden met mijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daar was de gegeven informatie te summier voor
[..]
wat zei je tegen zequote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
WUT?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
Er komen dan ook alleen maar homos bij een sushi tent.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
Tweequote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
niet EEN eigen naamtopic, maar TWEE in EEN topic!
Ik ben er nu toch?quote:
Ik ga nu in een bijzonder gefrustreerde bui nog wat eten maken, hopen dat ik mijn vingers niet brand.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg een woede aanval door de "Je mag maar 4 regels blabla" Ik moet er nog eens naar kijken.
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.quote:
Ik vroeg gewoon normaal of ze op konden houden met dat vunzige gepraat. En toen werden ze boos.quote:
Het is mij ook weer gelukt vandaag en ik ben te incapabel voor het maken van een kloppende sig.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu in een bijzonder gefrustreerde bui nog wat eten maken, hopen dat ik mijn vingers niet brand.
Ik heb je helemaal geen toestemming gegevenquote:
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.
haha slikken, hommos xD
Als je het netjes zegt is het toch niet ergquote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.
haha slikken, hommos xD
[..]
Ik vroeg gewoon normaal of ze op konden houden met dat vunzige gepraat. En toen werden ze boos.
Gelukkig was er een lief Aziaatje die ze een andere tafel gaf, op wat bozen blikken richting mijn tafeltje heb ik niks meer van ze zien.
bahquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.
Uh, oké. Al vind ik dat eerste ook behoorlijk homosensueel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.
Slechtquote:
doe normaalquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |