Plastic zakje pakken en daar in ademenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
help ik ben in paniek jongens
[ afbeelding ]
ja lachen zegquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM had de VBL SC gespiegeld aan deze qua reeks nummer en naam.
Moet je geen astma hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plastic zakje pakken en daar in ademen
Is inmiddels in zijn geheel weg. Deze SC heeft gewonnen, en ik ben nog geliefder op FOK! geworden.quote:
Gelukkig heb ik jou nog Johannesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM net het conference seizoen heeft gemist met deze grap.
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap makenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zijn wij als 2e keus ook aan de beurtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Weg, naar achter geplaatst ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Jij bent ook je humor verloren opeens he.quote:
Hey c_aquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
en dan kom je maar weer hier heenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Hoiquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap maken
420 BLAZE IT fgt en alles komt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Ah ik miste hem al nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |