jawelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijne is nog hetzelfde
Of mogen bewegende ook niet?
Deze ui kan dan weer niet door de beugelquote:
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
hhhhahhahahahahahahahahahahahahah
vbl sc op slot
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.quote:
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.quote:
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze scquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Koos is godquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
ik ga toch weer Koos Stompé een plekje geven.
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze sc
Ja. Ik zou ze hard doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn het echt van die bigstars die ze pretenderen te zijn?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Wow geil zegquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Je lijkt wel een VBL user met je dramaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
jaquote:
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VBL user met je drama
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vinden
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed alles
supersof = xcachet!quote:
Valt tegen. Ze reageren minder leuk dan verwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
LR ik zit weer met mijn standaard grimas te FOK!en.
wat een weelde.
Graag gedaan, madamequote:
quote:
Begrijpelijk. Maar als ik heel eerlijk ben is Pax bijna een kopie van Nickquote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.
het versprijdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Een strippende beer , maar ik snap de hintquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.
[..]
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.
Einde analyses
Ey ruustig man neem een jointje!quote:
Ik heb AAquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had wel flinke jetsers
quote:
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
mijn adrenalinerush is voorbij.
waar is ess
Wat een leuk topic, ik denk dat ik daar ga posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2061745/5/25#live
Ja echt gezellig daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic, ik denk dat ik daar ga posten.
wat is daar te zien?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
ik wou hem sluiten maar ik heb het verwijderd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
nu is ie iig weer goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou hem sluiten maar ik heb het verwijderd.
Poef. Je bent net een goochelaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM had de VBL SC gespiegeld aan deze qua reeks nummer en naam.
Jammer dat GGMM net het conference seizoen heeft gemist met deze grap.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet veel hihahoquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh ik kan dat niet zienquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
help ik ben in paniek jongens
[ afbeelding ]
Plastic zakje pakken en daar in ademenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ja lachen zegquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je geen astma hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plastic zakje pakken en daar in ademen
Is inmiddels in zijn geheel weg. Deze SC heeft gewonnen, en ik ben nog geliefder op FOK! geworden.quote:
Gelukkig heb ik jou nog Johannesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM net het conference seizoen heeft gemist met deze grap.
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap makenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zijn wij als 2e keus ook aan de beurtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Weg, naar achter geplaatst ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Jij bent ook je humor verloren opeens he.quote:
Hey c_aquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
en dan kom je maar weer hier heenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Hoiquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap maken
420 BLAZE IT fgt en alles komt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Ah ik miste hem al nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |