Ga lekker huilen in Groningen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer van die zomerstop he
of heb je al vechtpartijen meegemaakt in de kroeg?
quote:
dank je.quote:
dank je.quote:
wat?quote:
dank je.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
oke ik sta dit toe, omdat ik eenzelfde tt wilde maken
ah dit doet mij weer ontzettend pijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in Groningen.
"Is Groningen wel veilig voor Ajax fans?"
Muto is jouw broek van dromedarisstof?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
dank je.
[..]
dank je.
[..]
wat?
[..]
dank je.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is jouw broek van dromedarisstof?
Ik zie zo'n mooie bobbel.
Heb ik al gedaan mijn vriend en volgens mij was ik allang klaar. Dus mijn advies aan jou is negeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dit doet mij weer ontzettend pijn
ga je straks ook iets zeggen over cachet?
Liefdequote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Vanwaar die adoratie altijd :s :s
Het schijnt dat Cachet een mooie kamelenstof-shirt heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is jouw broek van dromedarisstof?
Ik zie zo'n mooie bobbel.
Dit is geen antwoord op mijn vraag potverdrie.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cachet een mooie kamelenstof-shirt heeft.
dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan mijn vriend en volgens mij was ik allang klaar. Dus mijn advies aan jou is negeren.
Ik zal je het antwoord dm'en.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag potverdrie.
watquote:
Haha mimimimimi Rens is de grote boosdoener mimimimi.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ga ik niet doen.
ik wil dat jullie stoppen. jullie vergallen mijn hele FOK!credibility
maar blijkbaar vind je dat grappig met zijn allen tegen een
Ik wacht in vol spanning af.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dit doet mij weer ontzettend pijn
ga je straks ook iets zeggen over cachet?
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
hier is valerio wel leuk
[ afbeelding ]
moet jij zeggen hommoquote:
jou verdenk ik hier wel van jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha mimimimimi Rens is de grote boosdoener mimimimi.
Uiteraard. Niks vleselijks aan.quote:
Zullen we naar een andere SC gaan?quote:
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.
Spatie is die eckte mooiboyquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.
ik heb een nieuwe SC gevonden voor ons.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks komt Rens hier nog echt zijn kroegverhalen vertellen
Ik deed dat alleen op verzoek. De aanvragen stromen nog dagelijks binnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal, mijn tante is overleden aan kut.
is hij aardig?quote:
SHIT!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nein
echt een kinderachtig sukkeltje
Of een lekker wijfquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Niks vleselijks aan.
Dat bewaar ik voor een speciaal iemand
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
ik vind je wel een baasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
SHIT!
Je mod-carriere mist nog in je sollicitatiebrief!
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welk huiswerk?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind je wel een baas
nu heb ik jou voor mijn sollicitatiebrieven en lr voor mijn huiswerk
Laat maar. Je doet het alsnog terwijl ik postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.![]()
Maar Rens doe gewoon niet zo ontzettend stoer, als jij hier wil posten doe je ding maar ga dan niet al je avonturen crossposten alsof je echt wat mee hebt gemaakt.
Einde relativeren.
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezetquote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.![]()
Maar Rens doe gewoon niet zo ontzettend stoer, als jij hier wil posten doe je ding maar ga dan niet al je avonturen crossposten alsof je echt wat mee hebt gemaakt.
Einde relativeren.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezet
Waarom denk je dat iedereen boos is? Ik heb niks te verbergen hoor. Ik vond, en vind het nog altijd wel grappig hoe dat gingquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezet
Is lr daar goed in?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat huiswerk van mijn geslaagde geschiedenis opleiding
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Etsu, waarom ga je niet los tegen Rens.
Hij verwachtte niet gevonden te worden door een meester detective.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat is toch altijdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was vanavond een vrouwelijke collega bij mij in de gang bezig en ze had geen riem om ofzo, want ze moest steeds haar broek optrekken. Niet dat ie ordinair laag hing, maar gewoon. Maar dat deed zo op zo'n manier dat ze haar heupen zo van links naar rechts deed terwijl ze een sprongetje maakte
Op zo'n subtiele manier sexy
Ik heb Tjacka 5 samenvattingen + wat huiswerk gestuurd verkloot hij het alsnog.quote:
Jammer dat ik je huiswerk niet mag doenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat huiswerk van mijn geslaagde geschiedenis opleiding
Oh nou, ze had het de hele avondquote:
Zit ie je te TR'en?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Tjacka het volgende:
omg
dit was denk ik de laatste post als mod
rens zit nadrukkelijk aan mijn poten te zagen
Ik ken Rens toch wel goed ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Muto het volgende:
Ja hoor
VBL / [VBL Slowchat] #3043 PSV dus
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Muto het volgende:
Ja hoor
Het is me er eentjequote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka 5 samenvattingen + wat huiswerk gestuurd verkloot hij het alsnog.
Gelukkig doe ik het dit jaar pas.
Doe eens normaal over Superbeelden johquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.
Ik bedenk een spreekkoor over Rens, maar dan krijg ik een ban.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.
wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij heeft een heftige ontdekking gedaan
Succes met het zoeken van een goed alternatief.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik bedenk een spreekkoor over Rens, maar dan krijg ik een ban.
Fansquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
Wat rijmt er op Rens? Ik kom slechts tot hens.
Ach. Wat heb je ook aan een ambitieuze vriend. Niks mis met wat AH-pils in elkaars armen liggen op de bank.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is me er eentje
Ik heb hem een sollicitatiebrief gestuurd. Hopen dat hij deze niet verpest.
cameralens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
puberaal mensquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Wat heb je ook aan een ambitieuze vriend. Niks mis met wat AH-pils in elkaars armen liggen op de bank.![]()
#TeamCommiblock
Nee. En al helemaal niet omdat ik zelf studiestress heb. Maar je kan je probleem wel voorleggen.quote:
Het is nog 1 a4tje met vragenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal niet omdat ik zelf studiestress heb. Maar je kan je probleem wel voorleggen.
Hoe gaat je wiskunde?quote:
Crackquote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook studiestress, kak scirptie alles.
Ging dat over die vleesconsumptie?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook studiestress, kak scirptie alles.
ook niet goedquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet goed
ik kom niet uit een vraag
Wanneer moet jij 'm af hebben?quote:
Uhuhuuuquote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging dat over die vleesconsumptie?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Geen zorgen allen, Stuart is gearriveerd om voor orde en rust te zorgen. Hallo Stuart.
No 1 a4tje ja. Mijn 4 tentamens zijn toch iets meer met nog 3 weken te gaan.quote:
Wat moet je nog doen dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer moet jij 'm af hebben?
[..]
Uhuhuuu
heb geen datum. Maar ik wil het zelf eind februari toch wel afhebben. Maar moet nog echt een hoop. Gelukkig vandaag serieus begonnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wanneer moet jij 'm af hebben?
[..]
Uhuhuuu
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Geen zorgen allen, Stuart is gearriveerd om voor orde en rust te zorgen. Hallo Stuart.
Deel spss, discussie, conclusie en samenvatting en dan alles nog netjes maken en shitje.quote:
Wat moet je nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
heb geen datum. Maar ik wil het zelf eind februari toch wel afhebben. Maar moet nog echt een hoop. Gelukkig vandaag serieus begonnen.
Dat klinkt ernstigquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Stuart, de openbare orde wordt verstoord.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No 1 a4tje ja. Mijn 4 tentamens zijn toch iets meer met nog 3 weken te gaan.
Maar laat zien dan. Helpen daar waar mogelijk kan altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Soort van heel economisch model maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deel spss, discussie, conclusie en samenvatting en dan alles nog netjes maken en shitje.
[..]
Wat moet je nog?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]handig zonder de bronnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Bwaaa, mijn onderzoek is gelukkig wel al klaar moet het alleen nog deels verwerken enzo. Succes iigquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Soort van heel economisch model maken.![]()
Als iemand "rel" zegt (of iets wat daar op rijmt) ben ik ter plaatsequote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef Rodawa het volgende:
Johannes_vermeer, jij hier. Ik had jou niet verwacht als sensatiezoeker/betrokkene bij zo'n massale rel. Leuk je weer eens te zien.
is een heel lange vraagquote:
Hmm, best veel nog.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Deel spss, discussie, conclusie en samenvatting en dan alles nog netjes maken en shitje.
[..]
Wat moet je nog?
die kan ik niet kopiërenquote:
Oh. Doe anders van de week foto appen. Kijk ik of er in die examenbundel nog iets gelijkends staat.quote:
Wat voor een rare gesch. opleiding heb je toch. Ik heb maar 1 tentamenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...quote:
geen idee moet nog inleverenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Doe anders van de week foto appen. Kijk ik of er in die examenbundel nog iets gelijkends staat.
Klopte die van afgelopen weekend eigenlijk?
4 maarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...
gekke hooligansquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...
in het stadion zijn het hooligans maar op het internet zijn het sukkeltjesquote:
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...quote:
jij mag hier blijven postenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...
In alle eerlijkheid boeit het me nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...
Ik volg het ook niet. Kijk de Dino Showquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
hij post hier al kei langquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag hier blijven posten
je past prima bij de rest van de dramaquens
rens
* KLTZK volgt hem nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag hier blijven posten
je past prima bij de rest van de dramaquens
rens
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij deed toch rechten in Groningen?
had je een nog groter plaatje kunnen kiezen zegquote:
Moest lachenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
cachet
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een nog groter plaatje kunnen kiezen zeg
Ik zou het niet doen. Voor je het weet wachten ze je op bij De Kuip.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Muto het volgende:
Ik voel me onder druk gezet door de vblers. Ik twijfel of ik hier moet blijven posten.
Ze zijn Ŗ4.50 in de supermarktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit ziet er uit als een lekkere pizza
maar ik zie geen prijs
Jij zegt dat wel eensquote:
doei mutoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Muto het volgende:
Ik voel me onder druk gezet door de vblers. Ik twijfel of ik hier moet blijven posten.
quote:
Ja, maar sommige plaatjes zijn dan ook 3500x3500quote:
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je hebt banden met Ties02 en Paxcon?
Onherkenbaar met je nieuwe UIquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Jimbo het volgende:
Waar is stijn eigenlijk ?
is die weer terug naar vbl?
Zijn het echt van die bigstars die ze pretenderen te zijn?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Ken ze beide in t echt ja, al wil ties mij niet kennen
Geloof je het zelfquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Voor je het weet wachten ze je op bij De Kuip.
Ik ga je missen Muto.
incognitoquote:
LBquote:
hai jimboquote:
Goed sofje, en daar?quote:
Pizzaquote:
Behalve RonDaja natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geloof je het zelfDie zijn mensenschuw man
Ron herken ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve RonDaja natuurlijk
goed, heb wel hoofdpijn. straks maar eens slapenquote:
slapen is stopquote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
goed, heb wel hoofdpijn. straks maar eens slapen
vind je deze niet leuk?quote:
jawel, maar dat paarse (of was het een andere kleur?) poppetje niet.quote:
stop?quote:
autistquote:
jij verandert zo vaakquote:
stomquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje een raar tongetje wel. Een poepende hond is wellicht toch passender.
LR ! Hoe vind je die van mijquote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijne is nog hetzelfdequote:
over tongen gesprokenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ja die is beterquote:
jawelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijne is nog hetzelfde
Of mogen bewegende ook niet?
Deze ui kan dan weer niet door de beugelquote:
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
hhhhahhahahahahahahahahahahahahah
vbl sc op slot
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.quote:
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.quote:
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze scquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Koos is godquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
ik ga toch weer Koos Stompé een plekje geven.
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze sc
Ja. Ik zou ze hard doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn het echt van die bigstars die ze pretenderen te zijn?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Wow geil zegquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Je lijkt wel een VBL user met je dramaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
jaquote:
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VBL user met je drama
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vinden
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed alles
supersof = xcachet!quote:
Valt tegen. Ze reageren minder leuk dan verwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
LR ik zit weer met mijn standaard grimas te FOK!en.
wat een weelde.
Graag gedaan, madamequote:
quote:
Begrijpelijk. Maar als ik heel eerlijk ben is Pax bijna een kopie van Nickquote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.
het versprijdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Een strippende beer , maar ik snap de hintquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.
[..]
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.
Einde analyses
Ey ruustig man neem een jointje!quote:
Ik heb AAquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had wel flinke jetsers
quote:
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
mijn adrenalinerush is voorbij.
waar is ess
Wat een leuk topic, ik denk dat ik daar ga posten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2061745/5/25#live
Ja echt gezellig daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een leuk topic, ik denk dat ik daar ga posten.
wat is daar te zien?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
ik wou hem sluiten maar ik heb het verwijderd.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
nu is ie iig weer goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wou hem sluiten maar ik heb het verwijderd.
Poef. Je bent net een goochelaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM had de VBL SC gespiegeld aan deze qua reeks nummer en naam.
Jammer dat GGMM net het conference seizoen heeft gemist met deze grap.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet veel hihahoquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh ik kan dat niet zienquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
help ik ben in paniek jongens
[ afbeelding ]
Plastic zakje pakken en daar in ademenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ja lachen zegquote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je geen astma hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plastic zakje pakken en daar in ademen
Is inmiddels in zijn geheel weg. Deze SC heeft gewonnen, en ik ben nog geliefder op FOK! geworden.quote:
Gelukkig heb ik jou nog Johannesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM net het conference seizoen heeft gemist met deze grap.
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap makenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zijn wij als 2e keus ook aan de beurtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Weg, naar achter geplaatst ofzoquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Jij bent ook je humor verloren opeens he.quote:
Hey c_aquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
en dan kom je maar weer hier heenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
de geliefde vbl sc is dicht en/of weg
RIP
Hoiquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammr dat je mn meissie kent, anders kon ik nu een goede grap maken
420 BLAZE IT fgt en alles komt goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
Als antwoord op je vraag Tjacka, Ess zit in KSC
Ah ik miste hem al nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weg, naar achter geplaatst ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |