quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nein
echt een kinderachtig sukkeltje
Of een lekker wijfquote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard. Niks vleselijks aan.
Dat bewaar ik voor een speciaal iemand
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
ik vind je wel een baasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
SHIT!
Je mod-carriere mist nog in je sollicitatiebrief!
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
Welk huiswerk?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind je wel een baas
nu heb ik jou voor mijn sollicitatiebrieven en lr voor mijn huiswerk
Laat maar. Je doet het alsnog terwijl ik postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.![]()
Maar Rens doe gewoon niet zo ontzettend stoer, als jij hier wil posten doe je ding maar ga dan niet al je avonturen crossposten alsof je echt wat mee hebt gemaakt.
Einde relativeren.
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezetquote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zijn 6de FB verzoek nog steeds staan geloof ik.![]()
Maar Rens doe gewoon niet zo ontzettend stoer, als jij hier wil posten doe je ding maar ga dan niet al je avonturen crossposten alsof je echt wat mee hebt gemaakt.
Einde relativeren.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezet
Waarom denk je dat iedereen boos is? Ik heb niks te verbergen hoor. Ik vond, en vind het nog altijd wel grappig hoe dat gingquote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha Lr ben je nog altijd boos omdat je niet meer anoniem bent? Je hebt die speurtocht zelf voor mij uitgezet
Is lr daar goed in?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat huiswerk van mijn geslaagde geschiedenis opleiding
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Etsu, waarom ga je niet los tegen Rens.
Hij verwachtte niet gevonden te worden door een meester detective.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat is toch altijdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er was vanavond een vrouwelijke collega bij mij in de gang bezig en ze had geen riem om ofzo, want ze moest steeds haar broek optrekken. Niet dat ie ordinair laag hing, maar gewoon. Maar dat deed zo op zo'n manier dat ze haar heupen zo van links naar rechts deed terwijl ze een sprongetje maakte
Op zo'n subtiele manier sexy
Ik heb Tjacka 5 samenvattingen + wat huiswerk gestuurd verkloot hij het alsnog.quote:
Jammer dat ik je huiswerk niet mag doenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat huiswerk van mijn geslaagde geschiedenis opleiding
Oh nou, ze had het de hele avondquote:
Zit ie je te TR'en?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Tjacka het volgende:
omg
dit was denk ik de laatste post als mod
rens zit nadrukkelijk aan mijn poten te zagen
Ik ken Rens toch wel goed ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Muto het volgende:
Ja hoor
VBL / [VBL Slowchat] #3043 PSV dus
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Muto het volgende:
Ja hoor
VBL / [VBL Slowchat] #3043 PSV dus
Het is me er eentjequote:Op maandag 6 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Tjacka 5 samenvattingen + wat huiswerk gestuurd verkloot hij het alsnog.
Gelukkig doe ik het dit jaar pas.
Doe eens normaal over Superbeelden johquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.
Ik bedenk een spreekkoor over Rens, maar dan krijg ik een ban.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen jullie Rens niet wegsturen? Bij ons wil hij ook niet weg.
wat?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hij heeft een heftige ontdekking gedaan
Succes met het zoeken van een goed alternatief.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik bedenk een spreekkoor over Rens, maar dan krijg ik een ban.
Fansquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
Wat rijmt er op Rens? Ik kom slechts tot hens.
Ach. Wat heb je ook aan een ambitieuze vriend. Niks mis met wat AH-pils in elkaars armen liggen op de bank.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is me er eentje
Ik heb hem een sollicitatiebrief gestuurd. Hopen dat hij deze niet verpest.
cameralens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
puberaal mensquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach. Wat heb je ook aan een ambitieuze vriend. Niks mis met wat AH-pils in elkaars armen liggen op de bank.![]()
#TeamCommiblock
Nee. En al helemaal niet omdat ik zelf studiestress heb. Maar je kan je probleem wel voorleggen.quote:
Het is nog 1 a4tje met vragenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal niet omdat ik zelf studiestress heb. Maar je kan je probleem wel voorleggen.
Hoe gaat je wiskunde?quote:
Crackquote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook studiestress, kak scirptie alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |