Ik wacht in vol spanning af.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dit doet mij weer ontzettend pijn
ga je straks ook iets zeggen over cachet?
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
hier is valerio wel leuk
[ afbeelding ]
moet jij zeggen hommoquote:
jou verdenk ik hier wel van jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha mimimimimi Rens is de grote boosdoener mimimimi.
Uiteraard. Niks vleselijks aan.quote:
Zullen we naar een andere SC gaan?quote:
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.
Spatie is die eckte mooiboyquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.
ik heb een nieuwe SC gevonden voor ons.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks komt Rens hier nog echt zijn kroegverhalen vertellen
Ik deed dat alleen op verzoek. De aanvragen stromen nog dagelijks binnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal, mijn tante is overleden aan kut.
is hij aardig?quote:
SHIT!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |