Ga lekker huilen in Groningen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel jammer van die zomerstop he
of heb je al vechtpartijen meegemaakt in de kroeg?
quote:
dank je.quote:
dank je.quote:
wat?quote:
dank je.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef supersof het volgende:
oke ik sta dit toe, omdat ik eenzelfde tt wilde maken
ah dit doet mij weer ontzettend pijnquote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in Groningen.
"Is Groningen wel veilig voor Ajax fans?"
Muto is jouw broek van dromedarisstof?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
dank je.
[..]
dank je.
[..]
wat?
[..]
dank je.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is jouw broek van dromedarisstof?
Ik zie zo'n mooie bobbel.
Heb ik al gedaan mijn vriend en volgens mij was ik allang klaar. Dus mijn advies aan jou is negeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dit doet mij weer ontzettend pijn
ga je straks ook iets zeggen over cachet?
Liefdequote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Vanwaar die adoratie altijd :s :s
Het schijnt dat Cachet een mooie kamelenstof-shirt heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is jouw broek van dromedarisstof?
Ik zie zo'n mooie bobbel.
Dit is geen antwoord op mijn vraag potverdrie.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Het schijnt dat Cachet een mooie kamelenstof-shirt heeft.
dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan mijn vriend en volgens mij was ik allang klaar. Dus mijn advies aan jou is negeren.
Ik zal je het antwoord dm'en.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mijn vraag potverdrie.
watquote:
Haha mimimimimi Rens is de grote boosdoener mimimimi.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat ga ik niet doen.
ik wil dat jullie stoppen. jullie vergallen mijn hele FOK!credibility
maar blijkbaar vind je dat grappig met zijn allen tegen een
Ik wacht in vol spanning af.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dit doet mij weer ontzettend pijn
ga je straks ook iets zeggen over cachet?
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
hier is valerio wel leuk
[ afbeelding ]
moet jij zeggen hommoquote:
jou verdenk ik hier wel van jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha mimimimimi Rens is de grote boosdoener mimimimi.
Uiteraard. Niks vleselijks aan.quote:
Zullen we naar een andere SC gaan?quote:
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hier lijkt hij dan ook wel beetje op mij.
Spatie is die eckte mooiboyquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij kan de snor beter hebben dan Valerio, technisch gezien ben je dus knapper.
ik heb een nieuwe SC gevonden voor ons.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks komt Rens hier nog echt zijn kroegverhalen vertellen
Ik deed dat alleen op verzoek. De aanvragen stromen nog dagelijks binnen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal, mijn tante is overleden aan kut.
is hij aardig?quote:
SHIT!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dan straks weer huilend naar yvonne gaan omdat zijn posts op fok niet goed op zijn cv staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |