quote:Ontsnapt er een zebra uit de dierentuin en na een paar uur komt hij aan bij een boerderij. Hij komt een schaap tegen en zegt: "Wat ben jij?" Schaap: "Ik ben een schaaaaaaap." Zebra: "En wat doe je?" Schaap: "Ik geef wol aan de mensen en daar maken ze truien van." Loopt de zebra verder en komt een koe tegen. Zebra: "Wat ben jij?" Koe: "Ik ben een koeoeoeoeo." Zebra: "En wat doe je?" Koe: "Ik geef melk aan de mensen." Loopt de zebra verder en komt een hengst tegen. Zebra: "Wat ben jij?" Hengst: "Ik ben een hengst." Zebra: "En wat doe jij?" Hengst: "Trek die pyjama maar uit dan zal ik het laten zien!
Gewoontjes, 6/10 baard.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
Jullie zeggen wat over de snor van valerio. Maar wat vinden jullie dan van de baard van Dennis
dit is geheel wederzijdsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel leuk dat je denkt dat je hier iets mee uithaalt.
En bedankt. Mijn analyse zal spoedig volgenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-3
Euh... nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is geheel wederzijds
ga je nu weg?
Even in de reactieplaatjesmap stoppenquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even in de reactieplaatjesmap stoppen
ey mensquote:
Nog niet helemaal volwassen, maar begint te komenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
Jullie zeggen wat over de snor van valerio. Maar wat vinden jullie dan van de baard van Dennis
wel jammer van die zomerstop hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |