Jij ja.quote:
jij doet ook vrij populair.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij TMF deed hij soms wel leuke dingen hoor en af toe komt hij wel sympathiek over. Maar zijn snor is echt belachelijk. Verder doet hij net iets te populair.
Die ben ik even zatquote:
TMF vond ik dan ook niet zo'n bijzondere zender, wellicht heeft het daarmee te maken. Als ik keek dan was het voor Nikkie Plessen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij TMF deed hij soms wel leuke dingen hoor en af toe komt hij wel sympathiek over. Maar zijn snor is echt belachelijk. Verder doet hij net iets te populair.
je bent zelf zatquote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die ben ik even zatDie gaat later weer terug
was ik maar zatquote:
Oh zo bedoelde ik het niet hoor.quote:
Ik vind Valerio wel leuk eigenlijk. Die snor, ach... je moet het maar aandurven.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, dit kan niemand ontkennen. Sowieso is die hele Valerio maar een charismaloze vent.
En ik weet niet eens of charismaloos een bestaand woord is.
jouw eigen schuldquote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef supersof het volgende:
nu lees ik jimbo's posts niet meer omdat hij niet opvalt door zijn ui
Hoi ik ben Tjacka en ik ben gekwetst.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Tjacka het volgende:
hoi ik ben rens ik kom hier posten
en ga zo in vbl laten zien hoe stoer ik ben
Oke, wat nu.quote:
waarmee precies?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoi ik ben Tjacka en ik ben gekwetst.
Over de combinatie 'snorren' en 'aandurven' gesproken. Ryan is gearriveerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Valerio wel leuk eigenlijk. Die snor, ach... je moet het maar aandurven.
Ik wil huismoeder worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Alles goed met iedereen? Ik ben moe, geen zin in school, huiswerk maar positief over de toekomst.
Ik wil niet jouw huisvrouw wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo ineens? Ik zoek nog een huisvrouw
Onzin. Rens is altijd in de buurt van ruzies. Vaak dorpse vete's. Hij als toekomstig journalist maakt er van een afstandje notities van om op FOK! verslag van te kunnen doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Tjacka het volgende:
hoi mij naam is rens
vanavond lekker vechten in het bos
hahah
ik ben zo stoer
met vriendelijke groeten,
rens
oke leukquote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Muto het volgende:
ik ga me morgen inschrijven voor workshops enzo bij bedrijven
awhquote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
Hoi ik ben Tjacka en ik probeer een minderjarig meisje te regelen. In het weekend schop ik prullenbakken om.
Wel een grote stap. Nu nog echt doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef Muto het volgende:
ik ga me morgen inschrijven voor workshops enzo bij bedrijven
Ik ook, bij voorkeur huisman wel overigens.quote:
Lijkt me leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee weet ik, ik zeg het gewoon bytheway.
Maar hoezo wil je ineens huisvrouw worden?
Ja en een afwasmachine zodat je niet zelf alle borden hoeft af te wassen!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.
Met een robotstofzuiger, dat wel.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja en een afwasmachine zodat je niet zelf alle borden hoeft af te wassen!
het is niet erg hoor rensquote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien voel jij dan ook mijn pijn.
is hij 16?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is niet erg hoor rens
iedereen heeft zo'n periode als jou meegemaakt
alleen was ik 12 jij heb het op je 16e niks mis mee schatje
Welk zender?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
Jullie zeggen wat over de snor van valerio. Maar wat vinden jullie dan van de baard van Dennis
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En kinderen die klusjes doen en en een schoonmaakster als hulpje inhuren.
Heeft Valerio een snor?!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
Jullie zeggen wat over de snor van valerio. Maar wat vinden jullie dan van de baard van Dennis
Wel leuk dat je denkt dat je hier iets mee uithaalt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is niet erg hoor rens
iedereen heeft zo'n periode als jou meegemaakt
alleen was ik 12 jij heb het op je 16e niks mis mee schatje
quote:Ontsnapt er een zebra uit de dierentuin en na een paar uur komt hij aan bij een boerderij. Hij komt een schaap tegen en zegt: "Wat ben jij?" Schaap: "Ik ben een schaaaaaaap." Zebra: "En wat doe je?" Schaap: "Ik geef wol aan de mensen en daar maken ze truien van." Loopt de zebra verder en komt een koe tegen. Zebra: "Wat ben jij?" Koe: "Ik ben een koeoeoeoeo." Zebra: "En wat doe je?" Koe: "Ik geef melk aan de mensen." Loopt de zebra verder en komt een hengst tegen. Zebra: "Wat ben jij?" Hengst: "Ik ben een hengst." Zebra: "En wat doe jij?" Hengst: "Trek die pyjama maar uit dan zal ik het laten zien!
Gewoontjes, 6/10 baard.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
dit is geheel wederzijdsquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel leuk dat je denkt dat je hier iets mee uithaalt.
En bedankt. Mijn analyse zal spoedig volgenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-3
Euh... nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is geheel wederzijds
ga je nu weg?
Even in de reactieplaatjesmap stoppenquote:
¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even in de reactieplaatjesmap stoppen
ey mensquote:
Nog niet helemaal volwassen, maar begint te komenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef supersof het volgende:
wel jammer van die zomerstop hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |