jawelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijne is nog hetzelfde
Of mogen bewegende ook niet?
Deze ui kan dan weer niet door de beugelquote:
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
hhhhahhahahahahahahahahahahahahah
vbl sc op slot
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.quote:
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.quote:
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze scquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Koos is godquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
ik ga toch weer Koos Stompé een plekje geven.
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze sc
Ja. Ik zou ze hard doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn het echt van die bigstars die ze pretenderen te zijn?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Wow geil zegquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Je lijkt wel een VBL user met je dramaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
jaquote:
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VBL user met je drama
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vinden
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed alles
supersof = xcachet!quote:
Valt tegen. Ze reageren minder leuk dan verwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
LR ik zit weer met mijn standaard grimas te FOK!en.
wat een weelde.
Graag gedaan, madamequote:
quote:
Begrijpelijk. Maar als ik heel eerlijk ben is Pax bijna een kopie van Nickquote:Op maandag 6 januari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, als ik Nick van der Velden zie heb ook ik niet al mijn lichaamsfuncties meer onder controle.
het versprijdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Een strippende beer , maar ik snap de hintquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.
[..]
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.
Einde analyses
Ey ruustig man neem een jointje!quote:
Ik heb AAquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had wel flinke jetsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |