jawelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijne is nog hetzelfde
Of mogen bewegende ook niet?
Deze ui kan dan weer niet door de beugelquote:
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
hhhhahhahahahahahahahahahahahahah
vbl sc op slot
Geen idee waar ik naar kijk eigenlijk.quote:
Geen kennis over Angelo Branduardi. Deze beoordeling zal een Youtube-sessie nodig hebben. Al is het plaatje zelf al prima en herkenbaar.quote:
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze scquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
[..]
is tijdelijk. En wees niet blij, dan komen ze hierheen.
Koos is godquote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Muto het volgende:
ik ga toch weer Koos Stompé een plekje geven.
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zouden ze hier heen komen als ze zitten af te geven over deze sc
Ja. Ik zou ze hard doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn het echt van die bigstars die ze pretenderen te zijn?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Wow geil zegquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
om te kloten. Als die ooit echt sluit, dan is de eerste sc waar ze aandenken deze.
Je lijkt wel een VBL user met je dramaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vindenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
jaquote:
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel een VBL user met je drama
[..]
Pax en ik hebben vrede gesloten. Al blijf ik het een racist vinden
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed allesquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had het gevoel dat hij iets te nauw bevriend was met Rickazio, zo leek mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |