Oh. Doe anders van de week foto appen. Kijk ik of er in die examenbundel nog iets gelijkends staat.quote:
Wat voor een rare gesch. opleiding heb je toch. Ik heb maar 1 tentamenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No 1 a4tje ja. Mijn 4 tentamens zijn toch iets meer met nog 3 weken te gaan.
Maar laat zien dan. Helpen daar waar mogelijk kan altijd.
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...quote:
geen idee moet nog inleverenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh. Doe anders van de week foto appen. Kijk ik of er in die examenbundel nog iets gelijkends staat.
Klopte die van afgelopen weekend eigenlijk?
4 maarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No 1 a4tje ja. Mijn 4 tentamens zijn toch iets meer met nog 3 weken te gaan.
Maar laat zien dan. Helpen daar waar mogelijk kan altijd.
Ik ben er klaar voorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...
gekke hooligansquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Had iets met users uit VBL te maken, dus maak je borst maar nat...
in het stadion zijn het hooligans maar op het internet zijn het sukkeltjesquote:
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...quote:
jij mag hier blijven postenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...
In alle eerlijkheid boeit het me nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
xcachet en Tsjacka kunnen je alles vertellen, ik ben ook pas een half uurtje geleden binnen gekomen. Maara het ging er nogal heftig aan toe...
Ik volg het ook niet. Kijk de Dino Showquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]
hij post hier al kei langquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag hier blijven posten
je past prima bij de rest van de dramaquens
rens
* KLTZK volgt hem nietquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij mag hier blijven posten
je past prima bij de rest van de dramaquens
rens
Ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij deed toch rechten in Groningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |