Wel zie ik dat ik vervangen ben door ene Ezell.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is inmiddels in zijn geheel weg. Deze SC heeft gewonnen, en ik ben nog geliefder op FOK! geworden.
[..]
Gelukkig heb ik jou nog Johannes
oke dat kan ookquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kom ik pas net weer op den foks na wat uurtjes sociaal te hebben gedaan
Ja, daar was de gegeven informatie te summier voorquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu zijn wij als 2e keus ook aan de beurt
Vandaag heb ik geen humorquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent ook je humor verloren opeens he.
Lighten up, de wereld is niet vergaan
Het is de schuld van GGMMquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
niet EEN eigen naamtopic, maar TWEE in EEN topic!
Wat had je een betere gevonden dan ?quote:
Ik kreeg een woede aanval door de "Je mag maar 4 regels blabla" Ik moet er nog eens naar kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel zie ik dat ik vervangen ben door ene Ezell.
Wie is deze man en staat hij open voor een swaffel fight?
Allemaal de schuld van de...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen humor
Ik heb een kanjerdag gehad
[..]
Het is de schuld van GGMM
Racistquote:
Die vieze moet je brandenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
er zaten net bij de sushi tent 2 hommos achter mij
ze hadden het over hoe ze vannacht elkaar eens lekker gingen uithollen
toen ik er wat van zei werd ik uitgemaakt voor homo hater
dit was een spectaculair moment vanavond
Altijd rekening houden met mijquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daar was de gegeven informatie te summier voor
[..]
wat zei je tegen zequote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
WUT?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
Er komen dan ook alleen maar homos bij een sushi tent.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
Tweequote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Jimbo het volgende:
niet EEN eigen naamtopic, maar TWEE in EEN topic!
Ik ben er nu toch?quote:
Ik ga nu in een bijzonder gefrustreerde bui nog wat eten maken, hopen dat ik mijn vingers niet brand.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg een woede aanval door de "Je mag maar 4 regels blabla" Ik moet er nog eens naar kijken.
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.quote:
Ik vroeg gewoon normaal of ze op konden houden met dat vunzige gepraat. En toen werden ze boos.quote:
Het is mij ook weer gelukt vandaag en ik ben te incapabel voor het maken van een kloppende sig.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu in een bijzonder gefrustreerde bui nog wat eten maken, hopen dat ik mijn vingers niet brand.
Ik heb je helemaal geen toestemming gegevenquote:
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.
haha slikken, hommos xD
Als je het netjes zegt is het toch niet ergquote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, maar als ze het over hun anale avonturen gaan hebben tijdens het eten moet ik toch even extra slikken.
haha slikken, hommos xD
[..]
Ik vroeg gewoon normaal of ze op konden houden met dat vunzige gepraat. En toen werden ze boos.
Gelukkig was er een lief Aziaatje die ze een andere tafel gaf, op wat bozen blikken richting mijn tafeltje heb ik niks meer van ze zien.
bahquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.
Uh, oké. Al vind ik dat eerste ook behoorlijk homosensueel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon hun anus verbranden, zal ze leren om elkaar steeds in de poepert te nemen.
Slechtquote:
doe normaalquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
kusje terugquote:
quote:
Ga weg debielquote:
Misschien dat ik er een scheldwoordje tussen had zitten, maar het was niks wereldschokkends.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je het netjes zegt is het toch niet erg
Dodelijk zelfs.quote:
Niet, want dan was er een genezingquote:
Was dat nou nodigquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:
Alle seksualiteiten zijn dat. Behalve a-seksualiteit natuurlijk. Seks is vies.quote:
Kipquote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slecht
Ik had vannacht al erge last van buikpijn, en overdag ging het wel. Maar ik had een hele kippenbout uit de vriezer gehaald, en rond etenstijd bedacht mn buik dat dat véél te veel was. Dus pas om half 9 begonnen met koken. En dat was om kwart voor 10 klaar ofzo, en toen zou ik maar een beetje ervan eten, en de rest voor morgen bewaren. Maar ik had hem veel te lekker gemaakt en toch alles in 1 keer opgegeten![]()
Daar heb ik nu spijt van
Dat mag hier niet.quote:
ga wegquote:
mensen die tr-enquote:
Jij zal je vast thuis voelen op Conservapediaquote:
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, supersof.quote:
ja beste wensenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, supersof.
quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Jij zal je vast thuis voelen op Conservapedia
Ik voel me primaquote:
Ziekig? Aangezien het nog altijd niet onder de 10 graden is.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
Vanavond gewoon weer lekker met mijn warme kruik naar bed
Huh?quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh?Heeft Koelkast iets met mijn eten gedaan waardoor ik nu last heb van mijn buik?
Met rellen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme jongens ik wil ook rellen.
ESS HELP ME EENS !
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziekig? Aangezien het nog altijd niet onder de 10 graden is.
Geen ideequote:
Wat gemeenquote:
dit is best een goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rellen?
Ik heb een idee! Laten we vragen of REL opgezet mag worden, waarin iedereen naar hartelust kan trollen of rellen zodat de rest van het forum schoon blijft
Random link omdat ik mij verveel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme jongens ik wil ook rellen.
ESS HELP ME EENS !
Toch je oven kip?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMijn buik is het niet met me eens.
[..]
Geen idee
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rellen?
Ik heb een idee! Laten we vragen of REL opgezet mag worden, waarin iedereen naar hartelust kan trollen of rellen zodat de rest van het forum schoon blijft
Is Bart FA dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.
Maar ja, laten we het voorstellen aan Danny Yvonne Snakey Bart Opa.Bakkebaard en de andere mensen die dit zullen zien in hun sherlock
Maar als je daar zit ben je dus op trollen uit en zal niemand je serieus nemen. Het is dat ik die status toch al heb bereikt.quote:
Ik heb betere links van je gehadquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Random link omdat ik mij verveel.
[..]
Toch je oven kip?
Klinkt gemeend.quote:
Jij bent zelf gemeen.quote:
Is er weer nieuwe aanvoer bij gekomen?quote:
Niets. Ik vond je TT gewoon kutquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens tegen mij?
Hij is iets admin dacht ikquote:
I know right?quote:
Oké. Ik vertrouw op jouw kennis en kunde met betrekking tot het aandacht krijgen van de grote FOK!mensen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.
Maar ja, laten we het voorstellen aan Danny Yvonne Snakey Bart Opa.Bakkebaard en de andere mensen die dit zullen zien in hun sherlock
Geen idee?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er weer nieuwe aanvoer bij gekomen?
quote:
Essquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn ook dat iedereen je zo uitgebreid begroet.
Ik denk dat ik maar een andere SC ga zoeken
quote:
Zie weer wat nieuwe gezichtenquote:
Nee man, een eigen naamtopic voor jou en je kloon kan gewoon echt niet manquote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tjacka zal hem wel verneukt hebben
VBL SC is de plek om te zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn ook dat iedereen je zo uitgebreid begroet.
Ik denk dat ik maar een andere SC ga zoeken
Haaiquote:
Iemand met meerdere gezichten wellichtquote:
Hoiquote:
Muut is de enige die trouw blijft aan zijn dagelijkse waarderingquote:
Die zit hier al voor de helft.quote:
Negatieve aandacht is niet altijd de goede soort aandacht hequote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
I know right?
[..]
Oké. Ik vertrouw op jouw kennis en kunde met betrekking tot het aandacht krijgen van de grote FOK!mensen.
Godverquote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee man, een eigen naamtopic voor jou en je kloon kan gewoon echt niet man![]()
Die discussie ga ik niet voor de tweede avond aanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iemand met meerdere gezichten wellicht
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut is de enige die trouw blijft aan zijn dagelijkse waardering
Dit zal beloond worden.
[..]
Die zit hier al voor de helft.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles goed?quote:
die gif ;rquote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh hij is al weer terug
[ afbeelding ]
Ahjaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is niet altijd de goede soort aandacht he.
Ik weet zeker dat ik binnen 10 min een PM of DM van een admin kan krijgen, maar dat is niet goed
ik krijg nog een foto van jouquote:
leuk idee.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rellen?
Neequote:
Ah, je moet ook niet zoveel peertjes eten.quote:
Ik vind het jammer dat je onze vertrouwensband op deze manier zo de tocht zet maar okequote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
Hoi Paxcon. Wat leuk dat je hier komt kijken nadat ik je op attendeerde.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je onze vertrouwensband op deze manier zo de tocht zet maar oke
Ik weet vrij zeker dat dit antwoord negatief is.quote:
Ik zou vandaag peertjes etenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je moet ook niet zoveel peertjes eten.
Geloof hem niet.quote:
je hebt het beloofdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zal hem toch afschuw vinden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door gewoon geen engelse woorden te gebruiken.
Ik wil ook weer peertjes eten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou vandaag peertjes etenmaar dat heb ik uiteindelijk maa rniet egdaan
speel jij ook DayZquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door gewoon geen engelse woorden te gebruiken.
mod of standalone?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook weer peertjes eten.
Peertjes
ik ook, eentje. en een banaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel mandarijntjes gegeten
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?quote:
Standalone, ik twijfel om het aan te schaffen maar mijn maten willen er nog niet aanquote:
Banaan vond ik te zwaar voor vandaag. Misschien morgen weer. En ik denk dat ik morgen ook eindelijk wat rijpe kiwi's hebquote:
Immerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Intellectuele gesprekken worden hier gevoerd
Gesprekken over eten zijn altijd goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Intellectuele gesprekken worden hier gevoerd
Dit is niet waarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed alles
Eten, seks en voetbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gesprekken over eten zijn altijd goed
Speel je nu opeens wel op de PC ?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?
[..]
Standalone, ik twijfel om het aan te schaffen maar mijn maten willen er nog niet aan
Je loopt achter. Ik heb Johannes later de waarheid gezegd waardoor hij je waarschijnlijk nu echt wil meeten.quote:
Oh, nouja alles beter dan het idee dat ik een ordinaire hooligan benquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je loopt achter. Ik heb Johannes later de waarheid gezegd waardoor hij je waarschijnlijk nu echt wil meeten.
Voetbal mag hier niet.quote:
Geen idee, momenteel is het wel onspeelbaar, dus kopen zou ik sowieso niet doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?
Van wie niet?quote:
Ik zei hem dat je op zijn idool Nick leekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, nouja alles beter dan het idee dat ik een ordinaire hooligan ben
Ik heb sinds begin vorig jaar gewoon een game PC hoor. Game al amper op de 360, zeker nu mijn FIFA kapot is.quote:
Jij vindt iets al snel onspeelbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, momenteel is het wel onspeelbaar, dus kopen zou ik sowieso niet doen.
Dat is een notoire landloper, daar lijk ik helemaal niet opquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei hem dat je op zijn idool Nick leek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |