Ah, je moet ook niet zoveel peertjes eten.quote:
Ik vind het jammer dat je onze vertrouwensband op deze manier zo de tocht zet maar okequote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow geil zeg![]()
Vooral die Ties schijnt een lekkere body te hebben
(dit vertelde Paxcon mij in vertrouwen)
Hoi Paxcon. Wat leuk dat je hier komt kijken nadat ik je op attendeerde.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je onze vertrouwensband op deze manier zo de tocht zet maar oke
Ik weet vrij zeker dat dit antwoord negatief is.quote:
Ik zou vandaag peertjes etenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je moet ook niet zoveel peertjes eten.
Geloof hem niet.quote:
je hebt het beloofdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Klopt. Maar je zal hem toch afschuw vinden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door gewoon geen engelse woorden te gebruiken.
Ik wil ook weer peertjes eten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou vandaag peertjes etenmaar dat heb ik uiteindelijk maa rniet egdaan
speel jij ook DayZquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door gewoon geen engelse woorden te gebruiken.
mod of standalone?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook weer peertjes eten.
Peertjes
ik ook, eentje. en een banaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel mandarijntjes gegeten
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?quote:
Standalone, ik twijfel om het aan te schaffen maar mijn maten willen er nog niet aanquote:
Banaan vond ik te zwaar voor vandaag. Misschien morgen weer. En ik denk dat ik morgen ook eindelijk wat rijpe kiwi's hebquote:
Immerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Intellectuele gesprekken worden hier gevoerd
Gesprekken over eten zijn altijd goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
Intellectuele gesprekken worden hier gevoerd
Dit is niet waarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel erg angstaanjagend uit hoor. Kale kop, Groningen dekbed alles
Eten, seks en voetbal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gesprekken over eten zijn altijd goed
Speel je nu opeens wel op de PC ?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?
[..]
Standalone, ik twijfel om het aan te schaffen maar mijn maten willen er nog niet aan
Je loopt achter. Ik heb Johannes later de waarheid gezegd waardoor hij je waarschijnlijk nu echt wil meeten.quote:
Oh, nouja alles beter dan het idee dat ik een ordinaire hooligan benquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je loopt achter. Ik heb Johannes later de waarheid gezegd waardoor hij je waarschijnlijk nu echt wil meeten.
Voetbal mag hier niet.quote:
Geen idee, momenteel is het wel onspeelbaar, dus kopen zou ik sowieso niet doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zag het ja, maar straks wordt hij zeker duurder als hij 'klaar' is?
Van wie niet?quote:
Ik zei hem dat je op zijn idool Nick leekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, nouja alles beter dan het idee dat ik een ordinaire hooligan ben
Ik heb sinds begin vorig jaar gewoon een game PC hoor. Game al amper op de 360, zeker nu mijn FIFA kapot is.quote:
Jij vindt iets al snel onspeelbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee, momenteel is het wel onspeelbaar, dus kopen zou ik sowieso niet doen.
Dat is een notoire landloper, daar lijk ik helemaal niet opquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei hem dat je op zijn idool Nick leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |