Random link omdat ik mij verveel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme jongens ik wil ook rellen.
ESS HELP ME EENS !
Toch je oven kip?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMijn buik is het niet met me eens.
[..]
Geen idee
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met rellen?
Ik heb een idee! Laten we vragen of REL opgezet mag worden, waarin iedereen naar hartelust kan trollen of rellen zodat de rest van het forum schoon blijft
Is Bart FA dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.
Maar ja, laten we het voorstellen aan Danny Yvonne Snakey Bart Opa.Bakkebaard en de andere mensen die dit zullen zien in hun sherlock
Maar als je daar zit ben je dus op trollen uit en zal niemand je serieus nemen. Het is dat ik die status toch al heb bereikt.quote:
Ik heb betere links van je gehadquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Random link omdat ik mij verveel.
[..]
Toch je oven kip?
Klinkt gemeend.quote:
Jij bent zelf gemeen.quote:
Is er weer nieuwe aanvoer bij gekomen?quote:
Niets. Ik vond je TT gewoon kutquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens tegen mij?
Hij is iets admin dacht ikquote:
I know right?quote:
Oké. Ik vertrouw op jouw kennis en kunde met betrekking tot het aandacht krijgen van de grote FOK!mensen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ik daar voortaan zit.
Maar ja, laten we het voorstellen aan Danny Yvonne Snakey Bart Opa.Bakkebaard en de andere mensen die dit zullen zien in hun sherlock
Geen idee?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er weer nieuwe aanvoer bij gekomen?
quote:
Essquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn ook dat iedereen je zo uitgebreid begroet.
Ik denk dat ik maar een andere SC ga zoeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |