quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan tochquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is die kleuter nog mod
(kleuter ja, omdat hij zo schattig is, in zijn apenpakkieEcht wangetjes om in te knijpen
)
Doe eens normaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
LR was een betere mod geweest desnoods Eian of HMf. #exittjacka
Jazeker!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SuperbeeldenGruine duimpjes voor de moeite aan superbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik kan hier natuurlijk op reagerenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Typisch het volgende:
er zaten net bij de sushi tent 2 hommos achter mij
ze hadden het over hoe ze vannacht elkaar eens lekker gingen uithollen
Ik steun je ook voor een Snicker.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de steun GGMM.
Ik waardeer dit enorm.
Geen probleem.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de steun GGMM.
Ik waardeer dit enorm.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom is die kleuter nog mod
(kleuter ja, omdat hij zo schattig is, in zijn apenpakkieEcht wangetjes om in te knijpen
)
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tjacka is een baas joh. Kan gebeuren. Gewoon hier verdergaan toch
Aldus iemand die regelmatig voor Feyenoord juicht.quote:
Waar eb jij het nou weer over?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijn
Bij deze.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik steun je ook voor een Snicker.
Kapi is hier niet blij mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen baas, een schattig mannetje in een apenpakkie kan geen baas zijn
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jazeker!
Ik moest wel erkenning krijgen van abonnees natuurlijk.Probeer het nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |