Geen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?
Changemanagement hè. Is mijn ding.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk kan je je zelfmoord nog ongedaan maken
De ontvangst was zeer hartelijk inderdaad. Niemand vroeg of ik een kloon was.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De users waren best prima voor mijn gevoel maar die layout was echt niet dragelijk nee.
Leuk..quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een vreselijke sneer weer
kan je alstublieft stoppen
Dat is toch een incident?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet een andere. Is sap overheen gevallen.
300 pietermannen. LR kent de details.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow voor veel geld? Ik ooit (denk ik) voor een paar euro, spel dat nooit is aangekomen. Kan ook zoekgeraakt zijn in de post natuurlijk.
ja wat karinaquote:
Auch en toevallig is deze ook 300 ...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
300 pietermannen. LR kent de details.
quote:
Dat bedoel ik nou met happen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wat karina
hij zegt zelf ook doei
iemand als caland blijft altijd achter zijn woord staan maar nu niet
dit komt allemaal door rens
Die man maakt SBS groot.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen
Hansie Hansie was er niks bij
Die heb ik lang niet meer op tv gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man maakt SBS groot.
Net als De Cuil
Dat was Tjacka, debiel.quote:
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
Is GGMM weer kinderachtig aan het doen?
Aah, begint Stijn ook weer mee te doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.
Ja dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe 'm nou dicht. Als ik 'm open in mijn mAT zie staan, voel ik me verplicht om hier te posten.
Waar is die Derksen meme als je 'm nodig hebt?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten even allemaal laten zien hoe weinig ze er om geven. Het begint nogal zielig te worden.
Die loop voorop.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, begint Stijn ook weer mee te doen?
Doe er dan wat aan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
Ik zou een foto krijgen van Johannes, maar dat lukt hem niet. Wellicht kan die hem naar jou sturen, dat jij hem hier dan neer plempt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe 'm nou dicht. Als ik 'm open in mijn mAT zie staan, voel ik me verplicht om hier te posten.
De maker daarvanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is die Derksen meme als je 'm nodig hebt?
dat is wel te merken met je hoeveelheid posts jaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man is een god en nu heeft de AIVD zijn website ook nog onklaar gemaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer op tv gezien.
Nou vooruit, maar laat het niet nogmaals gebeuren.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry René, het was behoorlijk dom van me om je vals te beschuldigen.
Waarom is die kleuter nog modquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Tjacka, debiel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |