Ik ben al een keer besodemieterd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een waarschuwingJe weet maar nooit. Wel een tof ding trouwens.
We zullen je missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik beschouw dit topic als mijn afscheidstoernee in slowchats.
#goedevoornemens
#viesdik
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
#goedevoornemens
#viesdik
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Staan er nieuwe foto's? Ga ik morgen even kijken. Zometeen komt Rambam over Astro TvAlsof we nog niet wisten dat het nep was.
Echte spits. Al ben ik op latere leeftijd ook een poosje laatste man geweest.quote:
Ow voor veel geld? Ik ooit (denk ik) voor een paar euro, spel dat nooit is aangekomen. Kan ook zoekgeraakt zijn in de post natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben al een keer besodemieterd.
Stuur jij nog weleens foto's door van meisjes?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.
Precies. Maar deze avond lekker met chips en cola op de bankquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
#viesdik
maar het is januari. Dus je kan nu de hele maand sporten met lotgenoten.
Oh, wat dan wel?quote:
Hebben ze al auto-updates van het topic? Het was zo slecht hequote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.
#Tipvanhethuis
Ik zie toevallig op tv dat dat zo begintquote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat ik met de tweede zin van je post moet begrijp ik niet. Maar ja er staan nieuwe foto's.
Aangezien je zo goed in spytoolen bent zoek je dat zelf maar op.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. Maar deze avond lekker met chips en cola op de bank
Zo nog even langs de mac.
[..]
Oh, wat dan wel?
Beter dan 4de man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echte spits. Al ben ik op latere leeftijd ook een poosje laatste man geweest.
wat een vreselijke sneer weerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur jij nog weleens foto's door van meisjes?
#bedanktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WZV heeft zijn layout opgeleukt. Het is nu dragelijk om mee te werken.
#Tipvanhethuis
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
#goedevoornemens
#viesdik
De users waren best prima voor mijn gevoel maar die layout was echt niet dragelijk nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze al auto-updates van het topic? Het was zo slecht he
De Feyenoord SC.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoeveel andere SC's bezocht je nog?
Ik accepteer het en biedt hierbij mijn excuses aan de schade die ik jou in het verleden heb aangedaan.quote:
*biedquote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik accepteer het en biedt hierbij mijn excuses aan de schade die ik jou in het verleden heb aangedaan.
Ik moet een andere. Is sap overheen gevallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb een laptop maar ik wil een andere. Beter dan incidentmanagement dan krijg je al die zeikerds met kapotte zooi.
Nee ben ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aangezien je zo goed in spytoolen bent zoek je dat zelf maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |