Hopelijk word je niet besodemietert.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wat een notebook.
Oorlogsbestendig. Meteen besteld aangezien ik aan het preppen ben.
Dat getroll en gehap ben ik ondertussen wel zat. Ik reageer wel op deze postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Wat een notebook.
Oorlogsbestendig. Meteen besteld aangezien ik aan het preppen ben.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk word je niet besodemietert.
Pleeg geen zelfmoord aubquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word ik nu ook al door bitches gedist!
Lange_Lans heeft louter positieve ervaringen met Marktplaats. Uit dank heeft hij zelfs al eens een Macbook aan een Marokkaan gedoneerdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk word je niet besodemietert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een waarschuwingquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word ik nu ook al door bitches gedist!
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat getroll en gehap ben ik ondertussen wel zat. Ik reageer wel op deze post
Wel duur joh, 300 euro.
Omdat jij geen nieuwe penis foto's plaatstquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje afwezig in KPD, Karina.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef GGMM het volgende:
Haha, Muto geeft om de VBL-SC. Wat een loser!!!
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!Wat een ontzettend grappige post van jou René!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat.quote:
Alsof jij kan verdedigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverdommeGroot fan van User Wotte
Staan er nieuwe foto's? Ga ik morgen even kijken. Zometeen komt Rambam over Astro Tvquote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent al een tijdje afwezig in KPD, Karina.
Ik meen hem vaker tegen te komen. Maar helaas lijken ze allemaal zo op elkaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lange_Lans heeft louter positieve ervaringen met Marktplaats. Uit dank heeft hij zelfs al eens een Macbook aan een Marokkaan gedoneerd
Littlerabbit geeft er HELEMAAL NIKS om hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mortaxx heeft mij helemaal door.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat jij geen nieuwe penis foto's plaatst
Doei.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Ik beschouw dit topic als mijn afscheidstoernee in slowchats.
#goedevoornemens
#viesdik
Goed bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk ik gooi hem er even in en verander van onderwerp. Changemanagement hè. Staat goed op mijn CV.
Ah ik heb een laptop maar ik wil een andere. Beter dan incidentmanagement dan krijg je al die zeikerds met kapotte zooi.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |