C_A vuile opstokertquote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is xachet niet dik hoor
Waarom is er ophef dat jij ergens anders bent gaan posten dan. Je ego moet wel gloeien momenteelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.
Ja maar Fopje is een mod. Rens is een ordinaire straatvechter. Nou ja. Hij doet als beginnend journalist verslag van straatgevechten.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was ook een vreemde eend in de bijt inderdaad
maar rens is nog een tikkeltje erger
Als er een Rotterdam-SC was, dan wist ik wel wat mijn SC zou zijn.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het supervermakelijk, want JIJ geeft er HELEMAAL NIKS OM!![]()
Lachwekkend!Uh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog appelflappen in de vriezerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Januari, iedereen is aan de lijn, we hebben honger
Lekker wijf hoor. Jammer dat ze die mijnalbum.nl met tettenpics heeft weggehaald. Dat mocht gezien worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is xachet niet dik hoor
ER is wel een Rotterdam topic in STA maar geen idee of daar wordt gechat. In het Amsterdam topic wel redelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Als er een Rotterdam-SC was, dan wist ik wel wat mijn SC zou zijn.
Uhu alleen dat maar inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb alleen gezegd dat ik de chick van JR, leuker vind dan xachet.
Mijn mening, dit dat
Die is er. Loopt alleen niet echtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
En ik was jaloers op jullie kennis was het niet? Ja dat was me een belevenis hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb alleen gezegd dat ik de chick van JR, leuker vind dan xachet.
Mijn mening, dit dat
LR ik heb mijn zegje over fopje gedaan en ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. we zijn nu met rens bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is er ophef dat jij ergens anders bent gaan posten dan. Je ego moet wel gloeien momenteel
[..]
Ja maar Fopje is een mod. Rens is een ordinaire straatvechter. Nou ja. Hij doet als beginnend journalist verslag van straatgevechten.
Amsterdam?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
ER is wel een Rotterdam topic in STA maar geen idee of daar wordt gechat. In het Amsterdam topic wel redelijk.
Ah, nooit geweten.quote:
Ik kijk niet meer zo nauw.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uh ok....
Je hebt zo leuke vrouw en dan vind je dat lekker??? Ok
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik was jaloers op jullie kennis was het niet? Ja dat was me een belevenis hoor.
Ik moet zeggen dat ik die post van hem aan mijn adres na 100x nog niet snap. Al is het al creatiever dan elke discussie af te sluiten met "Maar ik ga niet verder, want jij stopt toch weer"quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar had hij je toch even mooi tuk.
Mijn grapquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is soms best gezellig trouwens. Maar ik gok niet als je Rotterdammer bent
Je doet ook niet echt moeite hè.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Utopia is wel tof stiekem.
Nu kan Caland mijn seksualiteit weer ter discussie stellen.
Heb je gekekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Ik kijk wel heel nauw. En ik heb nog nooit een trio met een Spaanse gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer. Ik laat dat triootje maar schieten
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van xachet nu Rens beweert dat ze een dik vies vadsig wijf is.
madame_paon
Ik heb nooit gezegd dik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?
Bij deze.
Ja klopt.
Die zit vol met kanjers, oequote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga maar terug naar die kanjer sc van je
Alleen totale mongolen kijken naar dergelijke programma's. En jouw kwaliteiten betreffende het een totale mongool zijn heb ik nooit in twijfel getrokken. Je moet niet zo minderwaardig over jezelf nadenken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Niet zo min over jezelf doen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
Wacht maar tot je je vissen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Wat een boeiende avonturen beleven jullie vandaag weer op een internetforum.
#viesdikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
je bent zelf boeiendquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Doe maar weer alsof het je allemaal niet uitmaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |