Huh, hoe bedoel je? Omdat jij Thijs volgt, gaan andere mensen jou weer volgen? Aparte constructiequote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sinds ik Thijs volg op da twitters, krijg ik allemaal volgers. Kekke shit.
klik hier om tot rust te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben buitengewoon hyper
hoi hoi hoi
hahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen de kassière vroeg of ze zegels wou.
Ik kliktequote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
klik hier om tot rust te komen.
Mijn moeder haalt nooit boodschappen op zondag, je bedoelt vast zaterdag.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen de kassière vroeg of ze zegels wou.
Hallo Daan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben buitengewoon hyper
hoi hoi hoi
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijzonder lekker bedoel ik daarmee Tyron. Zo duidelijker?
Klinkt weer goed inderdaad, alhoewel ik nog steeds niet into spruiten ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, gepaneerde scholfilet en spruiten. Met appelmoes.
Jammer. Misschien moet je het even de tijd geven. Ik was in het begin ook niet zo'n fan van whisky, maar na lang genoeg proberen is het nu een van mijn favoriete alcoholische dronken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt weer goed inderdaad, alhoewel ik nog steeds niet into spruiten ben.
True story. Een of andere chick ook die van Chelsea en Justin Bieber houdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je? Omdat jij Thijs volgt, gaan andere mensen jou weer volgen? Aparte constructie
Yesyesyesquote:
Met Whiskey heb ik ook zoiets, had met Oud en Nieuw wel wat Jim Beam whiskey op, en dat vond ik eigenlijk maar zozo. Maar ik ben te zuur om een echt dure te kopen, want voor hetzelfde geld heb ik er dan een die ik helemaal niet lekker vind.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer. Misschien moet je het even de tijd geven. Ik was in het begin ook niet zo'n fan van whisky, maar na lang genoeg proberen is het nu een van mijn favoriete alcoholische dronken.
Eerst gewoon met wat ijs leren drinken, dan valt 't qua scherpte wel mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Whiskey heb ik ook zoiets, had met Oud en Nieuw wel wat Jim Beam whiskey op, en dat vond ik eigenlijk maar zozo. Maar ik ben te zuur om een echt dure te kopen, want voor hetzelfde geld heb ik er dan een die ik helemaal niet lekker vind.
Uh, oké. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denkenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
True story. Een of andere chick ook die van Chelsea en Justin Bieber houdt.
Whisky is ook niet meer in. Tegenwoordig drink je sherry, port en cognac.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Whiskey heb ik ook zoiets, had met Oud en Nieuw wel wat Jim Beam whiskey op, en dat vond ik eigenlijk maar zozo. Maar ik ben te zuur om een echt dure te kopen, want voor hetzelfde geld heb ik er dan een die ik helemaal niet lekker vind.
Ja, maar deze is toch 'anders'.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Caland het volgende:
Er is weer een real life soap op TV? Gelukkig flopte dat niet de vorige 40-45 keer.
Deze wordt op SBS6 uitgezonden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Caland het volgende:
Er is weer een real life soap op TV? Gelukkig flopte dat niet de vorige 40-45 keer.
Oordeel niet te snel. Dat is nog nooit goed uitgevallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken
Bedankt voor deze levenslesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oordeel niet te snel. Dat is nog nooit goed uitgevallen.
Er is zelfs een speciaal forum voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Caland het volgende:
De Mol wordt moedeloos ja. Dit keer moeten ze een eigen samenleving opbouwen in een bungalow op de Veluwe. Ze mogen het zwembad niet gebruiken, dat worden nog ruzies.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:22 schreef Caland het volgende:
Oh, ik zat weer eens de verkeerde trend te volgen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Whisky is ook niet meer in. Tegenwoordig drink je sherry, port en cognac.
Geen probleem. Als je deze trend lang genoeg blijft volgen ben je vanzelf weer trendsetter.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik zat weer eens de verkeerde trend te volgen?
Is dat nou dat Utopia wat ik had gelezen? Heb je het gezien? Zeker een flopshow.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Mol wordt moedeloos ja. Dit keer moeten ze een eigen samenleving opbouwen in een bungalow op de Veluwe. Ze mogen het zwembad niet gebruiken, dat worden nog ruzies.
Geen idee. Wellicht mogen ze het zwembad ook wel in. Zolang ze maar genoeg muntjes hebben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat nou dat Utopia wat ik had gelezen? Heb je het gezien? Zeker een flopshow.
Ik dacht dat hij in de 20 was, maar hij is al 36.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Di Natale gaat stoppen met voetballen.
Gin Tonic. Overigens doe ik niet mee aan hypes. LR kan dit bevestigen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Whisky is ook niet meer in. Tegenwoordig drink je sherry, port en cognac.
Jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Di Natale gaat stoppen met voetballen.
Tenzij je afzetten tegen de burgerlijkheid als hype ziet natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gin Tonic. Overigens doe ik niet mee aan hypes. LR kan dit bevestigen.
Burgerlijkheid is ook niet iets wat toegejuicht dient te worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je afzetten tegen de burgerlijkheid als hype ziet natuurlijk.
Heb net gekeken en vind er nog niet veel aan. Zit een vent in die na een nacht al zit te huilen als een baby en omdat hij zijn vrouw zo mist al aan het zoenen is met een ander. Figures.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat nou dat Utopia wat ik had gelezen? Heb je het gezien? Zeker een flopshow.
Ik snap de opzet van het programma niet helemaal volgens mij. Geen Gouden Kooi taferelen?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb net gekeken en vind er nog niet veel aan. Zit een vent in die na een nacht al zit te huilen als een baby en omdat hij zijn vrouw zo mist al aan het zoenen is met een ander. Figures.
En een zogenaamde zwerver op blote voeten. Aanstelleritus. Wil liefst dat niemand alcohol gebruikt. Hell, dat is het enige wat je er daar doorheen helpt
Ze moeten een maatschappelijke samenleving creëren oid.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap de opzet van het programma niet helemaal volgens mij. Geen Gouden Kooi taferelen?
Wtf... wat is het doel dan? Ik bedoel kan je geld winnen of wa gvd?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten een maatschappelijke samenleving creëren oid.
Ze zeggen van niet, en er zouden ook helemaal geen regels zijn maar lees dit eens 'Regelloos' Utopia bomvol regeltjesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap de opzet van het programma niet helemaal volgens mij. Geen Gouden Kooi taferelen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wtf... wat is het doel dan? Ik bedoel kan je geld winnen of wa gvd?
Nee dus. Een jaar lang opgesloten zitten als 'avontuur'quote:Kandidaten die meedoen aan het reality programma Utopia hoeven straks niet te rekenen op prijzengeld.
De insteek van Utopia is dat alles zo goedkoop mogelijk geproduceerd moet worden en er deelnemers worden gezocht die puur meedoen vanwege het avontuur. Tevens mag er geen geld verdiend worden door reclame te maken.
Misschien zijn het acteurs?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee dus. Een jaar lang opgesloten zitten als 'avontuur'
hahahaha dan moeten er wel alleen debielen aan meedoenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee dus. Een jaar lang opgesloten zitten als 'avontuur'
Meeste regels vind ik niet zo schokkend eigenlijk. Het blijft een tv-programma wat begrepen moet worden door de kijkers. Dat ze geld aan de buitenwereld mochten gaan verdienen zei John de Mol zelf al gewoon bij DWDD.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, en er zouden ook helemaal geen regels zijn maar lees dit eens 'Regelloos' Utopia bomvol regeltjes
Volgens mij zaten er een paar acteurs tussen ja, maar dan nog. Zie ze nou niet echt een film scoren omdat ze tijdens Utopia goed hebben geacteerdquote:
Heb je de FOK-instellingen goed staan? Dat moet je handmatig aanzetten namelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zie ik geen enkele UI op mijn mooie nieuwe iPad air?
Eén van de lui daar zat ook in de Bunker. Peter Nunenga.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij zaten er een paar acteurs tussen ja, maar dan nog. Zie ze nou niet echt een film scoren omdat ze tijdens Utopia goed hebben geacteerd
Hi!quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je de FOK-instellingen goed staan? Dat moet je handmatig aanzetten namelijk.
Hallo Jojo.
Hij was wel jaloers op Maxim welke zijn Twitter grapje in het groot uitvoerde.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
GGMM zijn twitter uitstapjes blijven leuk.
Lijkt me leuker als 't echt helemaal from scratch was. Gewoon in je kleren, hier heb je een schep een zaag en wat gereedschap en een bos waar je hout uit kunt halen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze moeten een maatschappelijke samenleving creëren oid.
Staat standaard uitgeschakeld inderdaad, even aanvinken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je de FOK-instellingen goed staan? Dat moet je handmatig aanzetten namelijk.
Hallo Jojo.
Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tjaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als 't echt helemaal from scratch was. Gewoon in je kleren, hier heb je een schep een zaag en wat gereedschap en een bos waar je hout uit kunt halen.
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Die Maarten van Rossum is geloof ik nog maagd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.
Hij is getrouwd???? Tha fuck.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maarten wordt rustig gebracht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat de iPad extreem kut is.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zie ik geen enkele UI op mijn mooie nieuwe iPad air?
Bedden ook echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tja
Nee joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man heeft met iedereen fittie
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Kots.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je niet in zijn sexy borsthaar willen krioelen
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij ouwehoert wat af die man![]()
Ook zijn twitteraccount
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.
Hij heeft last van blauwe wafelsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Bedoel jij zijn show dat hij live televisie gaat kijken voor Geenstijl?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.
Niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Over twee weken krijg ik er een
De slimste is echt een zaad programma gewordenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Voor wat heb je het nodig?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja wie moet ik nu geloven? Jou dan maar als collega
Ik wou het eigenlijk gewoon bij die post houden.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Jij vindt dat toch niet leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien? Wat gebeurt er met mij?
Dat is maar eens in de zoveel tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef Caland het volgende:
Kijk gewoon omroep maxim. Als je dat niet leuk vindt dan zou je eigenlijk niet mogen leven.
Daarvoor moet je bij je moeder zijn. Die schijnt ze aaneen te rijgen en er bepaalde handelingen mee te verrichten.quote:
Dat geldt voor elk programma.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is maar eens in de zoveel tijd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
Maxim steelt mijn gimick.
Maar stiekem vind ik hem wel een baas.
Ik wist het wel, jij vlegel.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was wel jaloers op Maxim welke zijn Twitter grapje in het groot uitvoerde.
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik twijfel. Moet ik voor de Jeep Cherokee gaan of voor de Range Rover Evoque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doublepain, wat zeg jij?
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.quote:
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaanquote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cherokee is toch ook veel groter dan een Evoque?
Ik ben bijna jarig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Vond de Cherokee altijd wel mooi in 't donkerblauw en dan met gouden velgjes.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de ene is een redelijk stijlvolle vrouwen auto en de andere een lompe Amerikaan
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het wel, jij vlegel.
Als je het gebruikt om af en toe een beetje een appje te spelen en internet dan kan het niet tegenvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, mijn Samsung doet het prima maar ik krijg hem gratis bij een abo.
Welke versie vind je mooier, 2013 of de nieuwe '14?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond de Cherokee altijd wel mooi in 't donkerblauw en dan met gouden velgjes.
Ok, nou dan doe ik dat. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het gebruikt om af en toe een beetje een appje te spelen en internet dan kan het niet tegenvallen.
2013. 2014 heeft een vreselijk lelijke neus vind ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke versie vind je mooier, 2013 of de nieuwe '14?
Een aantal users zijn naar GC gegaan om daar over ons te roddelen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is het trouwens rustig geworden in deze SC.
Tjacka mag van mij daar lekker blijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een aantal users zijn naar GC gegaan om daar over ons te roddelen.
Het wordt nu alweer wat drukker. Laatste weken was het veel rustiger volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is het trouwens rustig geworden in deze SC.
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tjacka mag van mij daar lekker blijven.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij daar niet heen en eeuwig wegblijven?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.
waarom dan. En wanneer. Ik snap het niet echtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou een HMF meer missen, maar dat wende vanzelf.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh geloof mij maar dat het moment dat ik hier nooit meer post jij mij gaat missen.
BBRRRAAA POWPOW DIE ZIT! 1-0quote:Op maandag 6 januari 2014 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
waarom dan. En wanneer. Ik snap het niet echt
Apart.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.Er is zelfs al onderling geneukt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Door wie?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij hebben ze daar als twintigers redelijk wat aanzien bij de jongere users.Er is zelfs al onderling geneukt.
Heerlijke meid.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 Geraldine credit voor jou:
[ afbeelding ]
Goede postquote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 Geraldine credit voor jou:
[ afbeelding ]
Ouwe snoepert dat het is, in zijn apenpak.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar aan Tjacka en xcachet vragen.
Ik mag ze niet meer, uitschot dat het is.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu komen de stoere verhalen?quote:
Het zijn met name de VBL users die daar nu posten wie de kneuzen zijn. Volgens mij zijn die standaard users daar nog niet zo erg.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje daar gedaan, waren ze alleen niet blij mee.
Muto is een Ajacied
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net mijn scriptie afgerond.
Deze post staat een beetje in contrast met al die GC vs VBL struggles, dat snap ik.
Kwestie van tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
En waarom zit Elan daar dan niet. Nu ben ik teleurgesteld.
Elan zit daar altijd, alleen komt hij hier ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind je hatelijkheden aan mijn adres vooral jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Muto het volgende:
Wat maken jullie je druk dat ik niet meer hier post.
godverdomme.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan zit daar altijd, alleen komt hij hier ook.
Die wordt daar ook al uitgekotst. Hij werd een halve dag geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh ja?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je hatelijkheden aan mijn adres vooral jammer.
Die werd zelfs daar uitgekotst.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
quote:
Wel tof dat we min of meer dezelfde woorden gebruiken.quote:
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
Donder op manquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
dat kan ook ja. Zelfs de beste optie.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.
Nee! Zonde.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
doe normaal caland.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Rensgodquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal caland.
ik had rens net weggepest.
doe normaal man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat kun je me aanraden qua zoetigheidje?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raar
van een verstokte 3fm luisteraar die giel beelen adoreert verwacht ik niets anders
dat wint rens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.
Jij eet altijd zoute koek?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.
Ik ben nooit voor het sluiten van deze SC geweest. Maar grappig dat je bij elke reactie mijn naam wilt noemen.quote:
Caland bedoel je.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net mijn scriptie afgerond.
Deze post staat een beetje in contrast met al die GC vs VBL struggles, dat snap ik.
ik doe mijn best rens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor het sluiten van deze SC geweest. Maar grappig dat je bij elke reactie mijn naam wilt noemen.
Als iedereen nu gewoon klompensloffen zou dragen, dan was er niks aan de hand geweest!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
Maar ik laat de sc gewoon open nu. Laat de mensen die het wel gezellig vinden lekker joh.
Daarnaast is er weinig gezeik de laatste tijd.
Welke had jij nou gekocht? Toch wel pantersloffen hequote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als iedereen nu gewoon klompensloffen zou dragen, dan was er niks aan de hand geweest!
Lekker in Utopia blijven. Een jaar lang.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Deze SC moet open blijven, waar moet ik anders heen
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, toen Caland het zei ging jij het behandelen.
Echt weer een pageturner over Northern nationalism voor en tijdens de Civil War in de United States of America.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waar heb je onderzoek naar gedaan?
Kijk je The Shield nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Weeds wordt echt een hele vervelende serie na een tijdje.
zoals eigenlijk bijna alle series
Was dat het probleem maar. Wat is het probleem eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Als mensen deze SC niet (meer) leuk vinden dan blijven ze toch vanzelf wel weg lijkt me? Je gaat niet ergens posten waar je het kut vindt.
het gaat er om wie het probleem aanstichtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dat het probleem maar. Wat is het probleem eigenlijk?
Niet dat ik dit niet vermakelijk vind overigens.
Al sla je me dood. Als ik het ergens niet leuk vind blijf ik weg, simpel. Of als ik even kwaad benquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zag van die spaanse sloffen met panterprint liggen bij de kruidvat, maar ik vond ze nogal vrouwelijk aandoen. Ik heb daarom ook bij de zeeman een paar bruine opa sloffen gekocht.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke had jij nou gekocht? Toch wel pantersloffen he
Ja dat kan ik toch nooit weten, ik kan jullie DM's niet lezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.
De rel kwam pas toen ik hem voor de 2e keer dichtmieterde.
Die SC is saaiquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker in Utopia blijven. Een jaar lang.
Is er een probleem? Beetje getroll heen en weer lijkt mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een Fopje twee die rens. Vieze relschopper.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat er om wie het probleem aansticht
en dat is rens
Oké, goed zoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt weer een pageturner over Northern nationalism voor en tijdens de Civil War in de United States of America.
Ik word een beetje moe van dat gejank over wel of niet open.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.
De rel kwam pas toen ik hem voor de 2e keer dichtmieterde.
Tja of je lijkt op een vrouw of op een opa, het is maar wat je wilquote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Ik zag van die spaanse sloffen met panterprint liggen bij de kruidvat, maar ik vond ze nogal vrouwelijk aandoen. Ik heb daarom ook bij de zeeman een paar bruine opa sloffen gekocht.
Het was ook openbaar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch nooit weten, ik kan jullie DM's niet lezen.
dat was ook een vreemde eend in de bijt inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een Fopje twee die rens. Vieze relschopper.
Fopje
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is er een probleem? Beetje getroll heen en weer lijkt mij.
Maar ik weet er te weinig van, zie het pas sinds vandaag.
Oquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was ook openbaar.
Excuses aanvaard.
quote:
Nee, jij vindt het supervermakelijk, want JIJ geeft er HELEMAAL NIKS OM!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is xachet niet dik hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van xachet nu Rens beweert dat ze een dik vies vadsig wijf is.
madame_paon
Als je uit Oss komt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.
Ik ben tegen. Sowieso. SP stemmer ook. Dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof ik zomaar ben overgelopen, terwijl ik al steeds minder hier ging posten. Beetje nutteloze ophef. Alsof iedereen nu tegen elkaar moet zijn.
Achjoh. Lekker in GC posten joh. Niks mis mee man. Ja toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
C_A vuile opstokertquote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is xachet niet dik hoor
Waarom is er ophef dat jij ergens anders bent gaan posten dan. Je ego moet wel gloeien momenteelquote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja maar Fopje is een mod. Rens is een ordinaire straatvechter. Nou ja. Hij doet als beginnend journalist verslag van straatgevechten.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was ook een vreemde eend in de bijt inderdaad
maar rens is nog een tikkeltje erger
Als er een Rotterdam-SC was, dan wist ik wel wat mijn SC zou zijn.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het supervermakelijk, want JIJ geeft er HELEMAAL NIKS OM!![]()
Lachwekkend!Uh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog appelflappen in de vriezerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Januari, iedereen is aan de lijn, we hebben honger
Lekker wijf hoor. Jammer dat ze die mijnalbum.nl met tettenpics heeft weggehaald. Dat mocht gezien worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is xachet niet dik hoor
ER is wel een Rotterdam topic in STA maar geen idee of daar wordt gechat. In het Amsterdam topic wel redelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Als er een Rotterdam-SC was, dan wist ik wel wat mijn SC zou zijn.
Uhu alleen dat maar inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb alleen gezegd dat ik de chick van JR, leuker vind dan xachet.
Mijn mening, dit dat
Die is er. Loopt alleen niet echtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
En ik was jaloers op jullie kennis was het niet? Ja dat was me een belevenis hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat
Ik heb alleen gezegd dat ik de chick van JR, leuker vind dan xachet.
Mijn mening, dit dat
LR ik heb mijn zegje over fopje gedaan en ik ben daar klaar mee eerlijk gezegd. we zijn nu met rens bezig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is er ophef dat jij ergens anders bent gaan posten dan. Je ego moet wel gloeien momenteel
[..]
Ja maar Fopje is een mod. Rens is een ordinaire straatvechter. Nou ja. Hij doet als beginnend journalist verslag van straatgevechten.
Amsterdam?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
ER is wel een Rotterdam topic in STA maar geen idee of daar wordt gechat. In het Amsterdam topic wel redelijk.
Ah, nooit geweten.quote:
Ik kijk niet meer zo nauw.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uh ok....
Je hebt zo leuke vrouw en dan vind je dat lekker??? Ok
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik was jaloers op jullie kennis was het niet? Ja dat was me een belevenis hoor.
Ik moet zeggen dat ik die post van hem aan mijn adres na 100x nog niet snap. Al is het al creatiever dan elke discussie af te sluiten met "Maar ik ga niet verder, want jij stopt toch weer"quote:Op maandag 6 januari 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar had hij je toch even mooi tuk.
Mijn grapquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is soms best gezellig trouwens. Maar ik gok niet als je Rotterdammer bent
Je doet ook niet echt moeite hè.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Utopia is wel tof stiekem.
Nu kan Caland mijn seksualiteit weer ter discussie stellen.
Heb je gekekenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Ik kijk wel heel nauw. En ik heb nog nooit een trio met een Spaanse gehad.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, erg jammer. Ik laat dat triootje maar schieten
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar de foto's van xachet nu Rens beweert dat ze een dik vies vadsig wijf is.
madame_paon
Ik heb nooit gezegd dik.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij wilt graag een bevestiging van Rens zijn mening?
Bij deze.
Ja klopt.
Die zit vol met kanjers, oequote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga maar terug naar die kanjer sc van je
Alleen totale mongolen kijken naar dergelijke programma's. En jouw kwaliteiten betreffende het een totale mongool zijn heb ik nooit in twijfel getrokken. Je moet niet zo minderwaardig over jezelf nadenken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
Niet zo min over jezelf doen hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
Wacht maar tot je je vissen hebt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Wat een boeiende avonturen beleven jullie vandaag weer op een internetforum.
#viesdikquote:Op maandag 6 januari 2014 21:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij deze.
Ja klopt.
je bent zelf boeiendquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Doe maar weer alsof het je allemaal niet uitmaaktquote:Op maandag 6 januari 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |