Nu komen de stoere verhalen?quote:
Het zijn met name de VBL users die daar nu posten wie de kneuzen zijn. Volgens mij zijn die standaard users daar nog niet zo erg.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn zegje daar gedaan, waren ze alleen niet blij mee.
Muto is een Ajacied
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net mijn scriptie afgerond.
Deze post staat een beetje in contrast met al die GC vs VBL struggles, dat snap ik.
Kwestie van tijd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
En waarom zit Elan daar dan niet. Nu ben ik teleurgesteld.
Elan zit daar altijd, alleen komt hij hier ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind je hatelijkheden aan mijn adres vooral jammer.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Muto het volgende:
Wat maken jullie je druk dat ik niet meer hier post.
godverdomme.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan zit daar altijd, alleen komt hij hier ook.
Die wordt daar ook al uitgekotst. Hij werd een halve dag geaccepteerd.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
Oh ja?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind je hatelijkheden aan mijn adres vooral jammer.
Die werd zelfs daar uitgekotst.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Caland het volgende:
quote:
Wel tof dat we min of meer dezelfde woorden gebruiken.quote:
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
Donder op manquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
dat kan ook ja. Zelfs de beste optie.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.
Nee! Zonde.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
doe normaal caland.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Rensgodquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal caland.
ik had rens net weggepest.
doe normaal man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat kun je me aanraden qua zoetigheidje?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raar
van een verstokte 3fm luisteraar die giel beelen adoreert verwacht ik niets anders
dat wint rens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.
Jij eet altijd zoute koek?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.
Ik ben nooit voor het sluiten van deze SC geweest. Maar grappig dat je bij elke reactie mijn naam wilt noemen.quote:
Caland bedoel je.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb net mijn scriptie afgerond.
Deze post staat een beetje in contrast met al die GC vs VBL struggles, dat snap ik.
ik doe mijn best rens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor het sluiten van deze SC geweest. Maar grappig dat je bij elke reactie mijn naam wilt noemen.
Als iedereen nu gewoon klompensloffen zou dragen, dan was er niks aan de hand geweest!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef GGMM het volgende:
Maar ik laat de sc gewoon open nu. Laat de mensen die het wel gezellig vinden lekker joh.
Daarnaast is er weinig gezeik de laatste tijd.
Welke had jij nou gekocht? Toch wel pantersloffen hequote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als iedereen nu gewoon klompensloffen zou dragen, dan was er niks aan de hand geweest!
Lekker in Utopia blijven. Een jaar lang.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Deze SC moet open blijven, waar moet ik anders heen
Nee, onzin. Ik heb tov Stevenmac al maanden geleden geopperd dat hij dicht moest, toen ging hij ook voor de 1ste keer dicht voor 5 minuten ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt wel, toen Caland het zei ging jij het behandelen.
Echt weer een pageturner over Northern nationalism voor en tijdens de Civil War in de United States of America.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Waar heb je onderzoek naar gedaan?
Kijk je The Shield nog?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Weeds wordt echt een hele vervelende serie na een tijdje.
zoals eigenlijk bijna alle series
Was dat het probleem maar. Wat is het probleem eigenlijk?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
Als mensen deze SC niet (meer) leuk vinden dan blijven ze toch vanzelf wel weg lijkt me? Je gaat niet ergens posten waar je het kut vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |