quote:
Wel tof dat we min of meer dezelfde woorden gebruiken.quote:
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Wat een onduidelijkheid allemaal. Richt dan gewoon een eigen forum op. Naar een andere slowchat gaan tussen de puberende kinderen is wel een beetje treurig.
Donder op manquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
dat kan ook ja. Zelfs de beste optie.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon deze SC sluiten joh. GGMM had gelijk.
Nee! Zonde.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
doe normaal caland.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
Rensgodquote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Rens altijd wel vermakelijk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doe normaal caland.
ik had rens net weggepest.
doe normaal man.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raarquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
René, wat kun je me aanraden qua zoetigheidje?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
van jimbo vind ik het wel raar
van een verstokte 3fm luisteraar die giel beelen adoreert verwacht ik niets anders
dat wint rens.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja stoer man. Die hele act van wie er het minste om Fok! geeft is nogal gedateerd aan het worden.
Jij eet altijd zoute koek?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, ik ben niet zo van de zoetigheidjes. Ik ben een koek-persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |