Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tjaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als 't echt helemaal from scratch was. Gewoon in je kleren, hier heb je een schep een zaag en wat gereedschap en een bos waar je hout uit kunt halen.
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Die Maarten van Rossum is geloof ik nog maagd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn na een huwelijk van 40 jaar, maar wie weet.
Hij is getrouwd???? Tha fuck.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maarten wordt rustig gebracht.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat de iPad extreem kut is.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:42 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zie ik geen enkele UI op mijn mooie nieuwe iPad air?
Bedden ook echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling in eerste instantie. Maar daar werd steeds een beetje meer van afgeweken en nu hebben ze nog even van alles mogen halen thuis en hebben ze een beltegoed en de firma Hornbach is sponsor van de bedden. Tja
Nee joh.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man heeft met iedereen fittie
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
Die Maarten van Rossum is geloof ik nog maagd.
Kots.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je niet in zijn sexy borsthaar willen krioelen
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij ouwehoert wat af die man![]()
Ook zijn twitteraccount
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wast zich maar 1x in de week. Volgens mij heeft hij psoriasis achter z'n voorhuid.
Hij heeft last van blauwe wafelsquote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet precies wat jij van plan bent maar ik weiger het te googlen.
Bedoel jij zijn show dat hij live televisie gaat kijken voor Geenstijl?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel van die bazenfilmpjes op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |