Huh, hoe bedoel je? Omdat jij Thijs volgt, gaan andere mensen jou weer volgen? Aparte constructiequote:Op maandag 6 januari 2014 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sinds ik Thijs volg op da twitters, krijg ik allemaal volgers. Kekke shit.
klik hier om tot rust te komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben buitengewoon hyper
hoi hoi hoi
hahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen de kassière vroeg of ze zegels wou.
Ik kliktequote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
klik hier om tot rust te komen.
Mijn moeder haalt nooit boodschappen op zondag, je bedoelt vast zaterdag.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gister ook toen de kassière vroeg of ze zegels wou.
Hallo Daan.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben buitengewoon hyper
hoi hoi hoi
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bijzonder lekker bedoel ik daarmee Tyron. Zo duidelijker?
Klinkt weer goed inderdaad, alhoewel ik nog steeds niet into spruiten ben.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen, gepaneerde scholfilet en spruiten. Met appelmoes.
Jammer. Misschien moet je het even de tijd geven. Ik was in het begin ook niet zo'n fan van whisky, maar na lang genoeg proberen is het nu een van mijn favoriete alcoholische dronken.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt weer goed inderdaad, alhoewel ik nog steeds niet into spruiten ben.
True story. Een of andere chick ook die van Chelsea en Justin Bieber houdt.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh, hoe bedoel je? Omdat jij Thijs volgt, gaan andere mensen jou weer volgen? Aparte constructie
Yesyesyesquote:
Met Whiskey heb ik ook zoiets, had met Oud en Nieuw wel wat Jim Beam whiskey op, en dat vond ik eigenlijk maar zozo. Maar ik ben te zuur om een echt dure te kopen, want voor hetzelfde geld heb ik er dan een die ik helemaal niet lekker vind.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer. Misschien moet je het even de tijd geven. Ik was in het begin ook niet zo'n fan van whisky, maar na lang genoeg proberen is het nu een van mijn favoriete alcoholische dronken.
Eerst gewoon met wat ijs leren drinken, dan valt 't qua scherpte wel mee.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Whiskey heb ik ook zoiets, had met Oud en Nieuw wel wat Jim Beam whiskey op, en dat vond ik eigenlijk maar zozo. Maar ik ben te zuur om een echt dure te kopen, want voor hetzelfde geld heb ik er dan een die ik helemaal niet lekker vind.
Uh, oké. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denkenquote:Op maandag 6 januari 2014 20:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
True story. Een of andere chick ook die van Chelsea en Justin Bieber houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |